> Шифр: ekst/2017/10 Журнал 2017р. N 10 Серпухов, Максим. Визначення ринку збуту та умов експорту української продукції до країн ЄС / М. Серпухов, О. Мазоренко. - С.10-13. - Літ. в кінці ст. Волошан, Ірина. Експортні операції: найбільші проблеми при їх здійсненні та шлях до ринку / І. Волошан. - С.14-18. - Літ. в кінці ст. Морозов, Олександр. Деякі особливі елементи теорій менеджменту щодо управління соціально-економічними системами за правилами "спільних цілей" / О. Морозов, М. Шевченко. - С.19-23. - Літ. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Серпухов, Максим. Визначення ринку збуту та умов експорту української продукції до країн ЄС [] / М. Серпухов, О. Мазоренко> // Економіст. - 2017. - N 10. - С. 10-13. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1810-3944 Рубрики: Зовнішня торгівля--Україна Зовнішня торгівля--Європейський Союз Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мазоренко, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: mvuk/2020/5 Журнал 2020р. N 5 Сокол, Михаил. Классификация рынка грузовых автомобилей / М. Сокол. - С.14-20 : рис. Ларіна, Ярослава. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення / Я. Ларіна. - С.27-35. - Джерела: с. 34-35 : рис. Ковальчук, Світлана. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції / С. Ковальчук, К. Добровольська. - С.36-50. - Літ.: с. 50 : рис. Дрожжина, Юлія. HARD SKILLS vs SOFT SKILLS: що важливіше та які саме навички цінують роботодавці? / Ю. Дрожжина. - С.53-56 : рис. Серпухов, Максим. Маркетингові технології як інструмент вітчизняних підприємств / М. Серпухов, А. Нестеренко. - С.63-69 : рис. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Серпухов, Максим. Маркетингові технології як інструмент вітчизняних підприємств [] / М. Серпухов, А. Нестеренко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 63-69 : рис. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Підприємства--Промисловий маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетингові технології -- IT - підприємства України -- Івен-маркетинг -- Інтернет-маркет -- вірусний маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Нестеренко, Аліна Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |