> Шифр: viur/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Умови прийому до вищих навчальних закладів України. - С.15 - 24 Школьник, К. Інтернет прийде до школи? / К. Школьник. - С.25 - 26 Бєлий, Є. Слово і діло: розмова із власним "Я" / Є. Бєлий. - С.27 - 29 Другов, В. Новому міністру працювати в нових умовах. А вчителям? / В. Другов. - С.29 Богуславський, С. Р. Десять порад молодому вчителю / С. Р. Богуславський. - С.30 - 31 Хуторський, А. В. Інноваційна практика навчання / А. В. Хуторський. - С.32 - 34 Іванова, С. Технології креативності: "Придумуємо рішення" / С. Іванова. - С.35 - 37. - Бібліогр. в кінці ст. Травін, Є. Урок під рентгеном / Є. Травін. - С.38 - 39 Стратегія й тактика виховання. - С.40 - 41 Якщо мобільник заважає навчанню... - С.42 - 43 Комаров, Р. Фатальна дистанція перехідного віку / Р. Комаров. - С.44 - 45 Шостромм, Е. Маніпулятор і актуалізатор: це що? / Е. Шостромм. - С.46 - 48 Бікєєва, А. Поради втомленому батькові взагалі та вчителю-батьку зокрема / А. Бікєєва. - С.49 50 Чалабієв, Р. Проектна технологія та метод тренінгу / Р. Чалабієв. - С.51 - 53 Шепель, О. Модульність і рейтингово-кредитна система / О. Шепель. - С.54 - 55 Федоров, А. Медіаосвіта: творчі завдання для школярів / А. Федоров. - С.56 - 60 Дибський, С. Робота з молодими педагогічними кадрами / С. Дибський. - С.61 - 66 План роботи заступника директора з організації виховної роботи з підлітками в мікрорайоні школи. - С.67 - 68 Борисова, Г. Адміністративна модель учнівського самоврядування / Г. Борисова. - С.69 - 71 Абрамова, В. Як побудувати взаємодію родини та школи? / В. Абрамова, О. Денисов. - С.74 - 75 Ковпак, С. Проектні техїнології в контексті життєтворчості / С. Ковпак, І. Богослов. - С.76 - 78 Проект: кроки реалізації. - С.79 - 81 Квітка, Д. Класний керівник - пільга чи покарання? / Д. Квітка. - С.82 Черноусько, Т. Фактор страху або подих моди / Т. Черноусько. - С.83 Миловидова, В. Чи буде наша держава демократичною? / В. Миловидова. - С.84 Смотрицький, Є. Чого боїться український учитель? / Є. Смотрицький. - С.85 - 86 Дзядзьо, О. За що платять учителю / О. Дзядзьо. - С.87 - 88 Чельніков, К. Мій голос - моє багатство: "учительська хвороба" - ларингіт / К. Чельніков. - С.89 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: viur/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Про навчальні плани загальноосвітніх закладів на 2008/09 навчальний рік : Лист Міністерства освіти і науки України від 18.02.2008 р. № 1/9-83. - С.7 Смотрицький, Є. Інновації та рімейки: метаморфози освіти / Є. Смотрицький, О. Шейніна. - С.8 - 11 Стріха, М. В. Освіта і наука - пріоритети державної політики / М. В. Стріха. - С.12 - 13 Бєлий, В. Як освітянське проростає в загальносуспільне? / В. Бєлий. - С.14 - 17 Пинка, Н. Мій погляд на сучасний педагогічний процес / Н. Пинка. - С.18 - 19 Методичні поради учням із проблем тестування. - С.20 - 21 Хуторська, А. Філософські підстави евристичної освіти / А. Хуторська. - С.22 - 23 Гуманистический подход. - С.24 - 26 Технологія конструювання мультимедійного уроку. - С.27 - 29 Мостяєва, Л. Психологічні ігри на уроках права / Л. Мостяєва, Л. Шанаєва. - С.30 - 31 Овсієнко, н. Виховую засобами літератури / н. Овсієнко. - С.32 - 33 Родина - серце суспільства й батьківщина дитини. - С.34 - 35 Максименко, О. Мій підручник : Практично-зорієнтований проект / О. Максименко. - С.36 Бікєєва, А. "Пропорадки", або прості короткі поради / А. Бікєєва. - С.37 - 38 Шостром, Е. Дисципліна - мати порядку / Е. Шостром. - С.39 - 40 Попова, Л. Імідж сучасного педагога / Л. Попова. - С.41 Казакова, О. Що приховується за терміном "супровід розвитку дітей"? / О. Казакова. - С.42 - 44 Єгорова, О. Комунікативна функція навчального закладу / О. Єгорова. - С.45 - 47 Лупаніна, С. Чому "важка" дитина важка? / С. Лупаніна. - С.48 - 50 Федоров, А. Медіаосвіта: цикл творчих завдань для школярів / А. Федоров. - С.51 - 55 Абросімова, Н. Випробування часом: він керує нами чи ми ним? / Н. Абросімова. - С.56 - 58 Дибський, Н. Педагогічна культура вчителя / Н. Дибський. - С.59 - 61 Мінаєва, І. Життєві цінності старшокласників / І. Мінаєва. - С.63 Бублик, Т. Жінки в історії України : Літературно-мистецька композиція / Т. Бублик. - С.64 - 68 Шахова, І. Реалізація комплексно-цільової програми "Школа і родина" / І. Шахова. - С.69 - 70 Чеснокова, Н. Соціально-педагогічні технології роботи з проблемними родинами / Н. Чеснокова. - С.73 Усова, О. Права й обов'язки підлітків зі збереження та зміцнення здоров'я / О. Усова. - С.74 - 77 Ройл, Д. Виклики для громадянської освіти в Україні / Д. Ройл. - С.81 - 82 Мицканюк, Г. Чого прагне український учитель? / Г. Мицканюк. - С.83 - 84 Арбєніна, Д. Чужий серед своїх, або як не розчинитись у колективі / Д. Арбєніна. - С.85 - 86 Черноусько, Т. Улюбленці вчителів / Т. Черноусько. - С.87 Захист прав неповнолітніх у школі. - С.88 - 89 Куруніна, Н. Форми та методи роботи школи з родиною / Н. Куруніна. - С.71- 72 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Смотрицький, Є. Чого боїться український учитель? [] / Є. Смотрицький> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - 2008. - N 1. - С. 85 - 86 Рубрики: Професія учителя Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Смотрицький, Є. Інновації та рімейки: метаморфози освіти [] / Є. Смотрицький, О. Шейніна> // Відкритий урок : розробки, технології, досвіт : Освітянський науково-методичний журнал. - 2008. - N 3. - С. 8 - 11 Рубрики: Організація освіти в Україні Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Шейніна, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: viur/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Положення про золоту медаль "За високі досягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні" : Наказ Міністерства освіти і науки України від 13.12.2000 № 584. - С.7 Про організацію літнього відпочинку та оздоровлення дітей у 2008 році : Лист Міністерства освіти і науки України від 19.03.08 № 1/9-162. - С.8 Про внесення змін до Положення про похвальний лист "За високі досягнення у навчанні" та похвальну грамоту "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів" : Наказ Міністерства освіти і науки України від 17.03.2008 № 187. - С.8 Шейніна, О. Підводне каміння незалежного оцінювання / О. Шейніна, Є. Смотрицький. - С.9 - 11 Ніколаєнко, С. М. Майбутні імперії будуть імперіями інтелекту! / С. М. Ніколаєнко. - С.12 - 13 Арбеніна, Д. Скільки шкільних предметів знадобиться в житті? / Д. Арбеніна. - С.14 - 15 Ворон, А. Міжнародна практика зовнішнього тестування / А. Ворон. - С.16 - 17 Бєлий, В. Виховна місія школи: базовий рівень / В. Бєлий. - С.18 - 19 Хуторськой, О. Освітній простір як евристичне середовище / О. Хуторськой. - С.22 - 24 Пісарєв, В. Чому педагогіка не фундаментальна наука / В. Пісарєв. - С.25 - 26 Лозинський, Е. Положення про учнівське самоврядування у школі / Е. Лозинський. - С.27 - 31 Мостяєва, Л. Психологічні ігри на уроках права / Л. Мостяєва, Л. Шанаєва. - С.32 Мартинюк, І. Особова тривожність дитини : Корекційна програма "Це я" / І. Мартинюк. - С.33 - 35 Донецька, І. Виховання здорового способу життя / І. Донецька. - С.36 Бікеєва, А. Побажання на прощання / А. Бікеєва. - С.37 - 38 Шостром, Е. Плачте, це корисно / Е. Шостром. - С.39 - 40 Гончарова, І. Інформаційно-комунікаційні технології для вчителів та учнів / І. Гончарова. - С.41 - 42 Сіващенко, С. Від трудового навчання до трудової культури / С. Сіващенко. - С.43 - 45 Структури (види) кооперованого навчання. - С.46 Зубенко, Н. Креативний підхід до вивчення іноземної мови / Н. Зубенко. - С.47 - 48 Боліла, Н. Особистість учителя в розвитку креативних здібностей / Н. Боліла. - С.49 - 50 Федоров, А. Медіаосвіта: цикл творчих завдань для школярів / А. Федоров. - С.51 - 56 Мухіна, І. Що таке педагогічна майстерня? / І. Мухіна. - С.57 - 58 Дибський, С. Річний план роботи школи / С. Дибський. - С.59 - 61 Рекомендации по проведению мониторинга качества профильного обучения. - С.62 Романова, О. Проект із проблем енергозбереження / О. Романова. - С.63 - 64 Лаврищев, А. Острів скарбів : Методичні матеріали дитячо-юнацької організації / А. Лаврищев, В. ЛебедєвД. Путімцев. - С.65 - 68 Михайловська, І. Прищеплювання інтересу до читання : Матеріали для батьківських зборів / І. Михайловська. - С.69 - 70 Єршова, Т. Батьки - перші вчителі дітей / Т. Єршова. - С.71 Борова, О. Я за міцний союз родини і школи / О. Борова. - С.72 - 73 Дзюбак, С. Основи правознавства / С. Дзюбак. - С.74 - 77 Учнівські проекти. - С.80 - 81 Другов, В. Учительські гроші: рівень винагороди чи експлуатації? / В. Другов. - С.83 - 84 Зінченко, В. Імідж учителя, або психологія одягу / В. Зінченко. - С.85 - 86 Квітка, Д. Кар'єра вчителя: покликання чи безвихідь? / Д. Квітка. - С.87 Учитель, учень, держава = права й обов'язки. - С.88 - 89 Чельник, К. Добре спати не так легко! / К. Чельник. - С.90 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Шейніна, О. Підводне каміння незалежного оцінювання [] / О. Шейніна, Є. Смотрицький> // Відкритий урок : розробки, технології, досвіт : освітян. наук.-метод. журн. - 2008. - N 4. - С. 9 - 11 Рубрики: Незалежне оцінювання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Смотрицький, Є. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: viur/2008/7/8 Журнал 2008р. N 7/8 Смотрицький, Є. Упровадження інновацій, або захоплення сегмента ринку / Є. Смотрицький. - С.8-9 Шейніна, О. Еволюція технологій чи магазин іграшок? / О. Шейніна. - С.10-12 Слободянюк, Н. Г. Директор має бути у школі менеджером / Н. Г. Слободянюк. - С.13-14 Другов, В. Школа - це просто / В. Другов. - С.15-17 Хуторськой, А. Поняття дидактичної евристики / А. Хуторськой. - С.22-23 Лук'янова, М. Навчальна мотивація учнів: психолого-дидактичний аспект / М. Лук'янова. - С.27-31 Дзюбак, С. Виховання молоді на традиціях українського козацтва / С. Дзюбак. - С.33-36 Мартинюк, І. Адаптація - запорука гармонійного розвитку / І. Мартинюк. - С.41-46 Єгоров, О. Комунікативна функція навчального закладу / О. Єгоров. - С.47-49 Гришина, Р. Невичерпна криниця В.О. Сухомлинського / Р. Гришина. - С.50-51 Конькова, С. Множення двох многочленів, або дивовижні пригоди Славка / С. Конькова. - С.52-55. - Бібліогр. в кінці ст. Дибський, С. Початок: учні : Практичний посібник для заступника директора / С. Дибський. - С.56-57 Дулова, Г. Моніторинг із застосуванням комп'ютерних технологій / Г. Дулова. - С.58-59 Купріянов, Д. Матриця складання плану роботи класного керівника / Д. Купріянов. - С.60-62 Положення про шкільний сімейний клуб. - С.69-70 Схема психолого-педагогічної характеристики родини. - С.71-73 Ковальчук, А. Фізико-хімічна лабораторія : Інтегрований урок фізики - хімії, 11 клас / А. Ковальчук, С. Хамайко. - С.74-77 Метод проектів у сучасних умовах. - С.80-82 Іванова, О. Очікування вчителів від нового навчального року / О. Іванова. - С.83-84 Арбеніна, Д. Перемагати щодня! / Д. Арбеніна. - С.86-87 Пенсійне забезпечення педагогічних працівників. - С.88-89 Власюк, М. Арт-терапія: лікування мистецтвом / М. Власюк. - С.90 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
> Шифр: viur/2008/10 Журнал 2008р. N 10 Шейніна, О. Ідеальний учитель / О. Шейніна, Є. Смотрицький. - С.8-11 Холявінська, М. Перші кроки молодого педагога / М. Холявінська. - С.14-15 Крик, Л. Медобслуговування дітей у школі / Л. Крик. - С.16-17 Другов, В. Абітурієнт - ВНЗ: хто кого? / В. Другов. - С.18-19 Хуторськой, О. Евристичний компонент освітніх стандартів / О. Хуторськой. - С.22-25 Структури кооперованого навчання. - С.28-29 Танцюємо від дошки : Як використовувати дошку "Panasonic". - С.30-31 Бєлкіна, Е. В. Дорога добра / Е. В. Бєлкіна, І. П. Ковальчук. - С.33-35 Психологічні причини неуспішності. - С.38-41 Як позначити для учнів рамки шкідливих звичок?. - С.44-45 Обдаровані діти у школах США. - С.48 Обдарованність важливо не тільки знайти, а й розвинути. - С.49-50 Конкурс "Учитель року": тенденції, претензії, емоції. - С.51-52 Як перемогти на конкурсі "Вчитель року". - С.53-54 Моісеєв, І. Функції управління освітньою установою / І. Моісеєв. - С.55-56 Положення про внутрішньошкільний контроль. - С.57-60 Богданова, О. Їде панна осінь на золотому коні / О. Богданова. - С.61-62 Лаврищев, А. Острів скарбів / А. Лаврищев, В. Лєбєдєв. - С.63-66 Заїка, Н. Що робити, коли дитина краде? / Н. Заїка. - С.67-68 Уторова, А. Я, моя школа, моя родина / А. Уторова, В. Буличева. - С.69-70 Кобзарєва, Т. Компетенція учня - компетенція вчителя / Т. Кобзарєва. - С.72-77 Проекти європейського напряму. - С.80-82 Іванова, О. День учителя / О. Іванова. - С.83-84 Зінченко, В. Стилі педагогічного спілкування / В. Зінченко. - С.85 Холявінська, М. Учитель і його сім'я / М. Холявінська. - С.86-87 Сокіл, О. Класне керівництво / О. Сокіл. - С.88-89 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
> Шифр: viur/2008/11 Журнал 2008р. N 11 Смотрицький, Є. Комунікація у школі як система взаємин / Є. Смотрицький, О. Шейніна. - С.10-12 Лікарчук, І. Л. Тестування по-українськи / І. Л. Лікарчук. - С.13-15 Іванова, О. Школа як соціальний інститут / О. Іванова. - С.16-17 Хуторськой, О. Організація евристичного навчання / О. Хуторськой. - С.22-26 Увага! Інтерактивність! : Продовжуємо обговорювати можливості використання інтерактивної дошки Panasonic. - С.30-31 Бєлкіна, Е. Християнська етика в українській культурі / Е. Бєлкіна, І. Ковальчук. - С.32-35 Абросімова, Н. Як поставити психотехніку собі на службу / Н. Абросімова. - С.36-37 Як заповнити дефіцит віри у власні сили. - С.38-39 Другого шансу не буде. - С.40-41 Степанова, О. Діти мають захищати свої права : Тренінгові заняття / О. Степанова. - С.42-49 Громико, Г. Чи існує в педагогіці теорія? / Г. Громико. - С.51-53 Нурбекьян, О. Як оцінити роботу вчителя / О. Нурбекьян. - С.54-55 Бабіна, О. Як оцінити рейтинг учителя / О. Бабіна. - С.56-57 Борисова, З. Алгоритмізація керівництва та контролю якості / З. Борисова. - С.58-59 Агеєва, І. Большая семейная викторина / І. Агеєва. - С.60-63 Лаврищев, А. Острів скарбів / А. Лаврищев, В. Лєбєдєв. - С.64-65 Звєрєв, А. Освіта з доставкою додому / А. Звєрєв. - С.66-68 Робота з батьками та сільською громадськістю. - С.69-72 Філіпова, С. Урок російської мови з розвитку мови / С. Філіпова. - С.74-75 Таранко, С. Урок біології за темою "Кров" / С. Таранко. - С.76-77 Учнівські проекти оздоровчого напряму. - С.80-82 Мельник, М. Досягнення успіху у вибраній професії / М. Мельник. - С.83 Зінченко, В. Соціоніка - інформаційна психологія спілкування / В. Зінченко. - С.84-85 Холявінська, М. Загальнокультурна та професійна самоосвіта / М. Холявінська. - С.86-87 Павленко, О. Працівники шкільних бібліотек / О. Павленко. - С.88-89 Золотарьова, Н. Як вибрати безпечний зошит / Н. Золотарьова. - С.90 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Смотрицький, Є. Упровадження інновацій, або захоплення сегмента ринку [] / Є. Смотрицький> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2008. - N 7/8. - С. 8-9 Рубрики: Інновації в освіті Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Шейніна, О. Ідеальний учитель [] / О. Шейніна, Є. Смотрицький> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2008. - N 10. - С. 8-11 Рубрики: Професія вчителя Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Смотрицький, Є. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Смотрицький, Є. Комунікація у школі як система взаємин [] / Є. Смотрицький, О. Шейніна> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2008. - N 11. - С. 10-12 Рубрики: Школознавство Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шейніна, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: viur/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Бєлий, В. Шкільні формули: мистецтво застосування / В. Бєлий. - С.8-11 Сотрицький, Є. "WARUM?" или " WARUM!" / Є. Сотрицький, О. Шейніна. - С.12-13 Крик, Л. За завісою атестації: погляд учителя / Л. Крик. - С.14-15 Мельник, М. Коли потрібна заміна / М. Мельник. - С.16-17 Пелагейченко, В. Умови організації проектної діяльності / В. Пелагейченко. - С.22-26 Полат, Є. Світова педагогічна практика систем освіти / Є. Полат. - С.27-29 Блум, Б. Визначаємося з педагогічними технологіями / Б. Блум. - С.30-31 Бережко-Камінська, Ю. Із записника студента / Ю. Бережко-Камінська. - С.32-33 Анікеєнок, О. Психологічні проблеми виховання / О. Анікеєнок. - С.34-35 Вовчук, І. Батьківський всеобуч. На допомогу класному керівнику / І. Вовчук, Ю. Петік. - С.36-37 Смотрицький, Є. Шкільна психологія в Німеччині / Є. Смотрицький. - С.38-40 Боровик, І. Громадянська освіта в початковій школі / І. Боровик. - С.45-47 Боровик, І. Право дитини на здоров'я в сім'ї та суспільстві / І. Боровик. - С.48-50 Успішними не народжуються?. - С.51-53 Етика користувачів психодіагностичних методик. - С.54-56 Смотрицька, О. Сучасно до мотивування персоналу / О. Смотрицька. - С.57-59 Уілмс, Д. Модель моніторінгу "вхід-вихід" / Д. Уілмс. - С.60-61 Євтушенко, Л. Хай буде книга - твій насущний хліб : Сценарій до свята книги / Л. Євтушенко. - С.62-63 Купрянов, Б. Як взаємодіє класний керівник? / Б. Купрянов. - С.64-65 Мархай, Г. Урочисте свято школи : Сценарій / Г. Мархай. - С.66-68 Котелкіна, Г. Інтерактивні форми роботи з батьками / Г. Котелкіна. - С.69-71 Олександрова, О. Побачити та замислитись / О. Олександрова. - С.72-73 Григор'єва, О. Просто нахаба чи потенційний союзник? / О. Григор'єва. - С.74-75 Єфімова, С. Про вроджений темперамент / С. Єфімова. - С.84-85 Єфімова, С. Типи прояву особистості / С. Єфімова. - С.86-87 Зінченко, В. Позашкільна освіта / В. Зінченко. - С.88-89 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: viur/2009/5 Журнал 2009р. N 5 Смотрицький, Є. Освіта і ринок / Є. Смотрицький. - С.8-10 Голоднюк, Н. Інтенсивні методики у школі / Н. Голоднюк. - С.11-13 Крик, Л. Останній навчальний місяць... / Л. Крик. - С.14-15 Холявінська, М. Незалежне оцінювання в контексті змін / М. Холявінська. - С.16-17 Пелагейченко, М. Методи навчання у проектній діяльності / М. Пелагейченко. - С.22-24 Гура, В. Особистісно зорієнтовані медіаосвітні ресурси / В. Гура. - С.25-26 Навички життя. - С.27-31 Діти індиго. - С.32-33 Павленко, О. Відповідальність учителя за здоров'я учня / О. Павленко. - С.34-35 Як маніпулювати співрозмовником. - С.36-38 Моїсеєнко, О. Оцінювання роботи практичного психолога / О. Моїсеєнко. - С.39-41 Бєлий, В. Мережа класів і мережа шкіл: яка різниця? / В. Бєлий. - С.42-45 Сонько, Л. Визначні пам'ятки на карті України / Л. Сонько. - С.46-48 Ковальчук, В. Навчальні результати / В. Ковальчук. - С.49-51 Канюка, І. Навіщо нам поурочний план? / І. Канюка. - С.52-53 Сікур, П. О естественном и "преувеличенном" методах исполнения / П. Сікур. - С.54-56 Моніторинг передпрофільного та профільного навчання. - С.57-58 Моніторинг реалізації комплексного проекту. - С.59-62 Лутай, Л. Людей і правду я любив : До 170-річчя від дня народження Павла Платоновича Чубинського / Л. Лутай. - С.63-65 Орихівська, Т. Український віночок / Т. Орихівська. - С.66-67 Батьківський всеобуч. Типи сімей у сучасному суспільстві. - С.69-71 Вовчук, І. Співпраця класного керівника з батьками / І. Вовчук, Ю. Петік. - С.72-75 Бережко-Камінська, Ю. Сьогодні лекцію читаю я! / Ю. Бережко-Камінська. - С.82-83 Зінченко, В. Як не провалити публічний виступ / В. Зінченко. - С.84-85 Квітка, Д. Попелюшка в колективі чи раб роботи? / Д. Квітка. - С.86-87 Заміни тимчасово відсутніх учителів. - С.88 Сокіл, О. Нещасні випадки під час навчально-виховного процесу / О. Сокіл. - С.89 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Смотрицький, Є. Шкільна психологія в Німеччині [] / Є. Смотрицький> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2009. - N 4. - С. 38-40 Рубрики: Психологія навчання Дитяча психологія Психологія в Німеччині Організація освіти в світі--Німеччина Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Смотрицький, Є. Освіта і ринок [] / Є. Смотрицький> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2009. - N 5. - С. 8-10 Рубрики: Організація освіти в Україні Інновації в освіті Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |