> Шифр: rish/2008/3/4 Журнал 2008р. N 3/4 Липова, Л. Спецкурси як вагомий чинник профільного навчання і профорієнтації / Л. Липова, П. ЗамаскінаВ. Малишев. - С.3 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. Буринська, Н. Задача як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.6 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. Величко, Л. Загальнокультурний контекст шкільної хімічної освіти / Л. Величко. - С.9 - 12. - Бібліогр. в кінці ст. Лодатко, Є. Методологічні засади моделювання соціокультурних процесів / Є. Лодатко. - С.13 - 20. - Бібліогр. в кінці ст. Рижиков, В. Професійне самовизначення випускників ВНЗ в умовах ринкової економіки / В. Рижиков. - С.20 - 21. - Бібліогр. в кінці ст. Скрябіна, Т. Модель формування інноваційного стилю діяльності майбутнього вчителя історії / Т. Скрябіна. - С.22 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. Власенко, К. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / К. Власенко. - С.25 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. Авдіянц, Г. Роль юридичної освіти в становленні особистості майбутнього працівника / Г. Авдіянц. - С.27 - 29. - Бібліогр. в кінці ст. Столяренко, О. Створення моделі виховання ціннісного ставлення до людини на основі ідей відкритої школи / О. Столяренко. - С.30 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. Бабінець, С. Моніторингові дослідження ефективності інноваційних процесів як засіб забезпечення якості шкільної освіти / С. Бабінець. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Дабіжук, Т. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Т. Дабіжук, О. Блажко. - С.37 - 39. - Бібліогр. в кінці ст. Корнєєв, О. Формування краєзнавчих знань учнів з географії / О. Корнєєв. - С.39 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. Надтока, О. Посилення проблемного підходу у навчанні географії як один із аспектів осучаснення шкільного курсу "Материки і океани" / О. Надтока. - С.42 - 43. - Бібліогр. в кінці ст. Сопільняк, М. Психолого-педагогічні властивості живопису як засобу формування творчої особистості / М. Сопільняк. - С.44 - 47. - Бібліогр. в кінці ст. Пономарьов, Ю. До проблеми розвитку і виховання вокального слуху студентів мистецько-педагогічних факультетів / Ю. Пономарьов. - С.47 - 49. - Бібліогр. в кінці ст. Шкурат, Л. Молодь в освітніх інноваціях: самореалізація вчителів та розвиток учнів / Л. Шкурат. - С.50 - 52 Іванова, Т. Формування екологічного мислення та здатності ліцеїстів будувати гармонійні відносини з природою / Т. Іванова. - С.53 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Пушкарьова, Т. Діагностування та розвиток пізнавальних процесів молодшого школяра за умови психологічного супроводу експериментальної програми "Росток" / Т. Пушкарьова. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. Зяблюк, Н. До питання "Чумацтво на батьківщині Тараса Шевченка" / Н. Зяблюк. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. Спільна спадщина / Н. Дічек. - С.61 - 64. - Бібліогр. в кінці ст. Сипченко, О. Функції навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок ХХ ст.) / О. Сипченко. - С.64 - 68. - Бібліогр. в кінці ст. Скиба, М. Шкільний підручник з біології 20-30-х років ХХ ст. / М. Скиба, Ю. Скиба. - С.68 - 71. - Бібліогр. в кінці ст. Свириденко, О. Навчально-методичний комплекс з педагогіки / О. Свириденко, О. Біда. - С.77 Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1) Вільні: ФП (1), АБ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: rish/2008/6 Журнал 2008р. N 6 Пастовенський, О. Структурна модель оптимізації регіональних освітніх мереж / О. Пастовенський. - С.30-33. - (Проблеми управління) : рис. Бугрій, О. Оцінювання якості шкільної географічної освіти / О. Бугрій. - С.3 - 11. - Бібліогр. в кінці ст. Буринська, Н. Вправа як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.11 - 12. - Бібліогр. в кінці ст. Буркова, Л. Цільова і змістова складові професійної підготовки фахівців у ВНЗ / Л. Буркова. - С.13 - 16. - Бібліогр. в кінці ст. Столяренко, О. Методологічні та теоретичні засади розвитку толерантності у міжособистісних взаєминах студентів / О. Столяренко. - С.17 - 20. - Бібліогр. в кінці ст. Зарівна, О. Толерантність як елемент світогляду і культури / О. Зарівна. - С.21 - 23. - Бібліогр. в кінці ст. Афанасьєв, А. Виховне середовище в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / А. Афанасьєв, Н. Іщук. - С.23 - 26. - Бібліогр. в кінці ст. Кучай, Т. Ретроспективний аналіз екологічного виховання як складової екологічної освіти / Т. Кучай. - С.27 - 29. - Бібліогр. в кінці ст. Заєць, О. Поняття "Управління освітою": проблема визначення / О. Заєць. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Костишин, Е. Економічний аспект впливу глобалізації на розвиток освіти / Е. Костишин. - С.36 - 38. - Бібліогр. в кінці ст. Топузов, О. Розвиток пізнавально-проблемних, самостійних процесів у технології навчання географії / О. Топузов. - С.39 - 40. - Бібліогр. в кінці ст. Грабовий, А. Розвиток навчального хімічного експерименту в сучасних підручниках з хімії: методичні проблеми / А. Грабовий. - С.41 - 46. - Бібліогр. в кінці ст. Атаманчук, Ю. Стан організації самостійної роботи студентів ВНЗ / Ю. Атаманчук. - С.46 - 48. - Бібліогр. в кінці ст. Тадля, О. Формування колективних взаємин у студентській академічній групі / О. Тадля. - С.48 - 51. - Бібліогр. в кінці ст. Петров, О. Лінгвосоціокультурна компетентність майбутніх учителів іноземних мов як педагогічне поняття / О. Петров. - С.52 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Надтока, О. Підручник "Географія материків і океанів" - ключовий елемент процесу формування географічних знань / О. Надтока. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. Юник, Д. Інноваційні технології запамятовування нотного тексту музикантами-інструменталістами / Д. Юник. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. Кириченко, І. Науково-педагогічна діяльність В.І.Помагайби (друга половина 40-х - 50-і роки ХХ ст.) / І. Кириченко. - С.61 - 64. - Бібліогр. в кінці ст. Печенко, І. Сучасний дошкільний заклад як провідна інституція соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І. Печенко. - С.65 - 67. - Бібліогр. в кінці ст. Чумак, Л. Становлення та розвиток вітчизняної системи соціального виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. Чумак. - С.68 - 70. - Бібліогр. в кінці ст. Шевченко, С. Дослідний дитячий будинок Я.Б.Рєзніка в м.Києві (1919 - 1929 рр.) / С. Шевченко. - С.70 - 73. - Бібліогр. в кінці ст. Дубовий, О. Музика в діяльності Г.С.Сковороди / О. Дубовий. - С.73 - 75. - Бібліогр. в кінці ст. Зварич, І. Педагогічна майстерність у процесі оцінювання знань студентів США / І. Зварич. - С.76 - 79. - Бібліогр. в кінці ст. Біда, О. Новий підручник з екологічної освіти "Методика навчання екології" / О. Біда. - С.80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Столяренко, О. Створення моделі виховання ціннісного ставлення до людини на основі ідей відкритої школи [] / О. Столяренко> // Рідна школа. - 2008. - N 3/4. - С. 30 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Методика виховання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1) Вільні: ФП (1), АБ (1) |
Столяренко, О. Методологічні та теоретичні засади розвитку толерантності у міжособистісних взаєминах студентів [] / О. Столяренко> // Рідна школа. - 2008. - N 6. - С. 17 - 20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта України Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2010/3 Журнал 2010р. N 3 Сухомлинська, О. В.О. Сухомлинський і моральне виховання: трансформація педагогічних цінностей / О. Сухомлинська. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. Універсальність педагогічного новаторства В.О. Сухомлинського / Н. Дічек. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст. Кузьмінський, А. Феномен педагогічного успіху О.А. Захаренка / А. Кузьмінський. - С.12-13 Захаренко, С. Педагогічні погляди О.А. Захаренка на родинне виховання / С. Захаренко. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст. Біда, О. О.А. Захаренко про роль учителя в самореалізації учня / О. Біда, Л. Прокопенко. - С.17-19. - Бібліогр. в кінці ст. Чжу, Сяомань. Вплив педагогічних ідей В.О. Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї і міжнародному співтоваристві / Сяомань Чжу. - С.20-22 Буряк, В. Оволодіння учнями гносеологічними основами науки - завдання шкільної освіти / В. Буряк. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст. Пустовіт, Г. Позашкільна освіта та виховання крізь призму сьогодення / Г. Пустовіт. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст. Шестопалюк, О. Громадянська освіта як фактор формування громадянських компетентностей сучасної молоді / О. Шестопалюк. - С.33-35. - Бібліогр. в кінці ст. Грищенко, С. Самоактуалізація майбутнього фахівця соціальної сфери в контексті організації самостійної навчальної діяльності / С. Грищенко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Доброскок, І. До проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Доброскок. - С.39-42. - Бібліогр. в кінці ст. Липова, Л. Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності / Л. Липова, П. ЗамаскінаВ. Малишев. - С.43-46. - Бібліогр. в кінці ст. Столяренко, О. Ціннісне ставлення до людини: виховна модель толерантних взаємовідносин учасників навчально-виховного процесу / О. Столяренко. - С.47-52. - Бібліогр. в кінці ст. Мартинець, Л. Методика формування ділових якостей старшокласників засобами проектної діяльності / Л. Мартинець. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст. Петров, О. Опанування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніми вчителями іноземної мови: теоретичний аспект / О. Петров. - С.58-61. - Бібліогр. в кінці ст. Назаренко, К. Формування у студентів англомовних спеціальностей фразеологічних компетенцій на прикладі числівників / К. Назаренко. - С.62-63. - Бібліогр. в кінці ст. Костолович, М. Педагогічні умови активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи / М. Костолович. - С.64-66. - Бібліогр. в кінці ст. Євтушевська, Н. Формування почуттів та морально-вольових якостей у спортсменів / Н. Євтушевська. - С.67-69. - Бібліогр. в кінці ст. Романовська, О. Підготовка студентів ВНЗ в умовах інтернаціоналізації вищої освіти: досвід України і США / О. Романовська. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст. Ткаченко, Л. АПН України в інформатизації освіти / Л. Ткаченко. - С.75-76 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Столяренко, О. Ціннісне ставлення до людини: виховна модель толерантних взаємовідносин учасників навчально-виховного процесу [] / О. Столяренко> // Рідна школа. - 2010. - N 3. - С. 47-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховна робота Педагогічні інновації Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Н34 Науково-практична конференція викладачів, аспірантів, магістрів та студентів (2010 ; Житомир). Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів, магістрів та студентів, 30-31 березня 2010 р. [] / М-во аграр. політики України ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. Ф-т вет. мед. ; [редкол.: Калиновський Г. М. та ін.]. - Житомир : Рута, 2010. - 110, [2] с. : табл. - ISBN 978-617-581-015-6 : 30.00 грн, 15.00 грн Зміст: Борщик, В. П. Епізоотологічний моніторинг лейкозу великої рогатої худоби на території Любарського району Житомирської області . - С .12-14 Завадська, М. І. Мікобіота зернових кормів Полісся України . - С .45-47 : табл. Копишинська, С. М. Ринок ветеринарних засобів Житомирської області . - С .53-54 : табл. Коритко, Ю. О. Порівняльний аналіз питомої активності грибів та лісових ягід у північних районах Житомирської області . - С .54-55 Кудрик, М. О. Ринок ветеринарних послуг Житомирської області . - С .59-60 : табл. Куликівський, В. М. До питання якості грибів у постчорнобильський період у Поліському регіоні та шляхи зменшення в них Сs137 . - С .61-63 : табл. Миронова, А. Ф. Розповсюдження та вікова динаміка акарозів котів в умова м. Житомир . - С .65-66 : табл. Прокопович, М. О. Якість молока в потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС районах Житомирської області . - С .82-83 Рудюк, В. Імунний статус овець у сучасних екологічних умовах Центрального Полісся України . - С .84-85 Слюсарчук, Л. В. Аналіз основних факторів, які впливають на розвиток епізоотричного процесу при лейкозі великої рогатої худоби в господарствах Чуднівського району Житомирської області . - С .86-87 Столяренко, О. В. Порівняльний аналіз якості та безпеки м'яса та м'ясних продуктів на ринках в Житомирській області . - С .91-93
Рубрики: Ветеринарія--Житомирська область--Тези доповідей Житомирський національний агроекологічний університет--Факультет ветеринарної медицини--Наукова діяльність--Житомир, місто--Тези доповідей Житомирська область--Ветеринарія -- Тези доповідей Житомир, місто--ЖНАЕУ--Факультет ветеринарної медицини--Наукова діяльність -- Тези доповідей Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- ветеринарна медицина -- ветеринарная медицина -- ветеринарні засоби -- ветеринарные средства -- ветеринарні послуги -- ветеринарные услуги Анотація: Тези доповідей викладачів, аспірантів, магістрів та студенттів факультету ветеринарної медицини Житомирського національного агроекологічного університету. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Калиновський, Г. М. \ред.\; Горальський, Л. П. \ред.\; Галатюк, О. Є. \ред.\; Довгій, Ю. Ю. \ред.\; Міністерство аграрної політики України; Житомирський національний агроекологічний університет. Факультет ветеринарної медицини Примірників всього: 4 КР (2), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: КР (2), ВВ (1), ФОНД (1) |
> Шифр: rish/2010/11 Журнал 2010р. N 11 Сисоєва, С. Інтерактивні технології навчання дорослих / С. Сисоєва. - С.3-8. - Л-ра в кінці ст. Міщенко, В. Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко. - С.9-16. - Л-ра в кінці ст. Кушнір, В. Педагогічні умови формування творчих умінь математично обдарованих учнів / В. Кушнір, Г. КушнірН. Рожкова. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов / В. Редько. - С.23-32. - Л-ра в кінці ст. Матяш, Н. Кореляційний підхід до створення методичної системи навчання біології / Н. Матяш. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст. Назаренко, Т. Формування системи географічних понять у старшокласників / Т. Назаренко, Н. Шиліна. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Муранова, Н. Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стандарти / Н. Муранова. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст. Локшин, В. Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери у ВНЗ / В. Локшин. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Смірнова, О. Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної педагогічної діяльності / О. Смірнова. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст. Столяренко, О. Проблема формування толерантних міжособистісних стосунків у молодіжному середовищі / О. Столяренко. - С.54-60. - Л-ра в кінці ст. Задорожній, А. Моделювання ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра: пошук підходів / А. Задорожній. - С.60-64. - Л-ра в кінці ст. Порох, Л. Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії / Л. Порох, М. Наровлянська. - С.65-68. - Л-ра в кінці ст. Романовський, О. Корпоративна культура вищого навчального закладу / О. Романовський, Ю. РомановськаО. Романовська. - С.69-74. - Л-ра в кінці ст. Шеверун, Н. До проблем змісту іншомовної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах Польщі / Н. Шеверун. - С.75-78. - Л-ра в кінці ст. Ничкало, Н. Педагогіка мистецтва у контексті творчого розвитку суб'єктів освітнього процесу / Н. Ничкало. - С.79-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Столяренко, О. Проблема формування толерантних міжособистісних стосунків у молодіжному середовищі [] / О. Столяренко> // Рідна шк. - 2010. - N 11. - С. 54-60. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Моральне виховання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2011/6 Журнал 2011р. N 6 Пометун, О. Старша школа: проблеми формування змісту і організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун. - С.3-7 Остапчук, О. Сучасна школа: повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук. - С.8-14. - Л-ра в кінці ст. Васьківська, Г. Теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко. - С.15-20. - Л-ра в кінці ст. Щекатунова, Г. Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова. - С.21-27. - Л-ра в кінці ст. Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу : проект. - С.28-38. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Виховні закони у благодійному житті особистості / І. Бех. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст. Оржеховська, В. Про безпеку дітей у всесвітній мережі Інтернет / В. Оржеховська. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст. Столяренко, О. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст. Драч, І. Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / І. Драч, Є. Чернишова. - С.51-54. - Л-ра в кінці ст. Кисільова-Біла, В. До проблеми розвитку творчих можливостей студента у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла. - С.55-58. - Л-ра в кінці ст. Онопрієнко, В. Екологічна складова у професійній практиці студентів аграрного університету / В. Онопрієнко. - С.59-64. - Л-ра в кінці ст. Ганжа, О. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа. - С.65-69. - Л-ра в кінці ст. Турчин, Т. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин. - С.69-73. - Л-ра в кінці ст. Білецький, О. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : друга половина ХІХ - початок ХХ ст. / О. Білецький. - С.74-78. - Л-ра в кінці ст. Отич, О. Культура української наукової мови - запорука творчого поступу вітчизняної педагогічної науки / О. Отич. - С.79 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2011/7 Журнал 2011р. N 7 Кравченко, Т. Педагогічна підготовка батьків до професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко. - С.3-6. - Л-ра в кінці ст. Столяренко, О. Оптимізація процесу виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: пошук підходів / О. Столяренко. - С.7-13. - Л-ра в кінці ст. Іванова, Ю. Формування ціннісних орієнтацій студентів - майбутніх соціальних педагогів / Ю. Іванова. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст. Сологуб, А. Дослідництво - вісь неперервної професійної освіти / А. Сологуб. - С.18-22. - Л-ра в кінці ст. Рева, Ю. Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі / Ю. Рева. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст. Макаренко, І. Моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання / І. Макаренко. - С.28-32. - Л-ра в кінці ст. Уліщенко, В. Метод ейдетики в інтерсуб'єктному навчанні української літератури (практико-орієнтований аспект) / В. Уліщенко. - С.33-38. - Л-ра в кінці ст. Матяш, Н. Психодіагностичні можливості педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини. 8-9 класи" / Н. Матяш. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст. Скиба, М. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (5-й клас) / М. Скиба. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст. Петров, О. Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров. - С.48-51. - Л-ра в кінці ст. Завідонова, Н. Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання : на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана / Н. Завідонова, Л. Червінська. - С.52-54. - Л-ра в кінці ст. Зорочкіна, Т. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна. - С.55-62. - Л-ра в кінці ст. Турчин, Т. Застосування осучаснених форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин. - С.64-68. - Л-ра в кінці ст. Ковмір, О. Організаційно-методична система формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах / О. Ковмір. - С.69-73. - Л-ра в кінці ст. Малюга, В. Педагогічний музей України: шлях становлення і розвитку : ХХ - початок ХХІ ст. / В. Малюга. - С.74-78. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Столяренко, О. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ [] / О. Столяренко> // Рідна шк. - 2011. - N 6. - С. 46-50. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта--Виховна робота Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Столяренко, О. Оптимізація процесу виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: пошук підходів [] / О. Столяренко> // Рідна шк. - 2011. - N 7. - С. 7-13. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Гуманістичне виховання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Кремень, В. Освіта, підготовка молоді до життя завжди були і є найактуальнішими завданнями сучасності / В. Кремень. - С.3-6 Пустовіт, Г. Один з підходів до конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування / Г. Пустовіт. - С.7-12. - Л-ра в кінці ст. Скиба, Ю. Дидактичні принципи підготовки майбутніх екологів до управлінської діяльності на засадах збалансованого розвитку / Ю. Скиба. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст. Онопрієнко, В. Виховання екологічної свідомості студентів-аграріїв у позааудиторній діяльності / В. Онопрієнко. - С.18-21. - Л-ра в кінці ст. Вороненко, Т. Екологічні знання як компонент екологічної освіти і виховання / Т. Вороненко. - С.21-24. - Л-ра в кінці ст. Васьківська, Г. Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика / Г. Васьківська. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст. Столяренко, О. Формування критеріальної бази міжособистісної толерантності / О. Столяренко. - С.31-35. - Л-ра в кінці ст. Зобенько, Н. Деякі аспекти дослідження проблеми девіантної поведінки неповнолітніх / Н. Зобенько. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст. Скільський, Д. До питання естетичного виховання школярів у навчальному процесі / Д. Скільський. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст. Ковмір, О. Педагогічна діагностика сформованості музичного мислення студентів ВНЗ культури / О. Ковмір. - С.45-51. - Л-ра в кінці ст. Матвєєва, О. Формування позитивних видів сценічного хвилювання у школярів / О. Матвєєва. - С.51-54. - Л-ра в кінці ст. Свирида, Л. Історію і філософію освіти гімназії творимо разом / Л. Свирида. - С.55-56 Флегонтова, Н. Культурне дозвілля як складова морально-естетичного виховання учнів гімназії: з досвіду роботи на експериментальному майданчику / Н. Флегонтова. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Дубовий, С. Роль позакласної роботи у формуванні творчої особистості учня / С. Дубовий. - С.61-63 Кричевська, Ю. Упровадження інноваційних освітніх технологій у початковій школі гімназії / Ю. Кричевська. - С.64-65 Варгас, О. Залишаймося відкритими для казки! : розробка уроку з української літератури для учнів 6-го класу за творчістю Ірини Жиленко / О. Варгас. - С.65-67. - Л-ра в кінці ст. Кузнєцова, Г. Модель поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії / Г. Кузнєцова. - С.68-70 Олекса, В. Впровадження курсів за вибором як елементу допрофільної підготовки з іноземної мови : на прикладі розроблення програми елективного курсу "Країнознавство" / В. Олекса. - С.71-76 Рябих, С. Активний туризм як альтернатива беззмістовному дозвіллю підлітків / С. Рябих. - С.76-78. - Л-ра в кінці ст. Барзиловська, Н. Виготовлення вишитого виробу : інтегрований урок у 9-му класі з трудового навчання, образотворчого мистецтва та музики / Н. Барзиловська. - С.79-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Столяренко, О. Формування критеріальної бази міжособистісної толерантності [] / О. Столяренко> // Рідна шк. - 2012. - N 3. - С. 31-35. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Толерантність--Міжособистісна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2012/6 Журнал 2012р. N 6 Кушнір, В. Інноваційність освіти як дидактичний принцип / В. Кушнір, Г. КушнірН. Рожкова. - С.3-8. - Л-ра в кінці ст. Уваркіна, О. Базова модель новітньої української освіти / О. Уваркіна. - С.9-12. - Л-ра в кінці ст. Пастовенський, О. Мережева модель управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський. - С.13-18. - Л-ра в кінці ст. Щекатунова, Г. Аналіз методологічних засад та механізмів реалізації інноваційного розвитку ЗНЗ / Г. Щекатунова. - С.19-26. - Л-ра в кінці ст. Островерхова, Н. Методологія формування технологічної культури керівника ЗНЗ / Н. Островерхова. - С.27-32. - Л-ра в кінці ст. Бондар, Л. В. О. Сухомлинський: піклування про здоров'я і духовне життя школярів / Л. Бондар. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст. Столяренко, О. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини / О. Столяренко. - С.37-43. - Л-ра в кінці ст. Матяш, Н. Проектування міжпредметних компетенцій на основі взаємозв'язку біологічного і хімічного змісту / Н. Матяш. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст. Петрова, А. Особливості формування іншомовної компетентності студентів у вищому навчальному закладі / А. Петрова. - С.48-52. - Л-ра в кінці ст. Назаренко, К. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-філологів на заняттях з іноземної мови / К. Назаренко. - С.53-57. - Л-ра в кінці ст. Вернидуб, Р. Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних університетів / Р. Вернидуб. - С.58-62. - Л-ра в кінці ст. Турчин, Т. Гуманно-естетичний підхід - головний напрям забезпечення прогресивного розвитку початкової музичної освіти / Т. Турчин. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст. Антонець, М. Висвітлення проблеми вивчення дитини на сторінках журналу "Шлях освіти" : 20-ті роки ХХ ст. / М. Антонець. - С.68-72. - Л-ра в кінці ст. Паньків, Л. Мальовничий світ на полотні / Л. Паньків. - С.72-73 Ткаченко, Л. На чолі цивілізаційних перетворень України : до 65-річного ювілею В. Г. Кременя / Л. Ткаченко. - С.74-76 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Столяренко, О. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини [] / О. Столяренко> // Рідна шк. - 2012. - N 6. - С. 37-43. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Гуманістичне виховання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
С78 Статистика [] : навч. посібник / [Н. М. Малюга та ін ; за заг. ред. Ф. Ф. Бутинця] ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - 2-ге вид., переробл. і допов. - Житомир : ЖДТУ, 2013. - 335, [1] с. : табл., рис. - Дод.: с. 293-328. - Предм. покажч.: с. 329-331. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-683-258-3 : 34.00 грн
Рубрики: Статистика--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- українська статистика -- украинская статистика -- статистичне спостереження -- статистическое наблюдение -- статистична звітність -- статистическая отчетность -- групування статистичних даних -- группирование статистических данных -- статистичні таблиці -- статистические таблиці -- статистичні графіки -- статистические графики -- радіальні діаграми -- радиальные диаграммы -- статистичні показники -- статистические показатели -- теорія вибіркового спостереження -- теория избирательного наблюдения -- індексний метод -- индексный метод Анотація: У посібнику розглянуто основні теми, що передбачені для вивчення в курсі "Статистика". Особлива увага приділяється висвітленню порядку організації та проведення спостереження, а також статистичному вивченню взаємозв'язків соціально-економічних явищ. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Малюга, Н. М.; Іваненко, В. О.; Столяренко, О. М.; Легенчук, С. Ф.; Бутинець, Ф. Ф. \ред.\; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет Примірників всього: 2 КР (1), ВВ (1) Свободны: КР (1), ВВ (1) |