> Шифр: posh/2015/3 Журнал 2015р. N 3 Бех, І. Молодший школяр у вікових закономірностях / І. Бех. - С.2-6 Кочерга, О. Вплив психофізіологічних можливостей учня на результат навчання / О. Кочерга, Л. Назарова. - С.7-9. - Л-ра в кінці ст. Савченко, О. Мета і результат уроку в контексті компетентнісного підходу / О. Савченко. - С.10-15 Левандович, О. Країна дитячої творчості : виховний захід до дня народження Т. Г. Шевченка, 4 клас / О. Левандович. - С.16-18 Прищенко, М. Компетентнісно зорієнтовані задачі на уроці математики в 1 класі / М. Прищенко. - С.19-22. - Л-ра в кінці ст. Логачевська, С. Узагальнення вивченого в 4 класі "Перетворення іменованих чисел" / С. Логачевська, Т. Логачевська. - С.23-25. - Л-ра в кінці ст. Латковська, Т. Складання творів за ілюстраціями / Т. Латковська. - С.25-27 Базарницька, І. Урок з природознавства у 2 класі / І. Базарницька. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст. Топчій, В. Образ птаха в образотворчому та музичному мистецтвах : (узагальнення знань з графіки, живопису та скульптури) / В. Топчій. - С.31-34 Чорний, С. Музика єднає світ : (методична розробка індивідуального заняття з постановки голосу) / С. Чорний. - С.34-37 Мелешко, В. Реалізація змісту освіти в малочисельній початковій школі на засадах рівневої диференціації / В. Мелешко. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст. Хорошковська, О. Аналіз змісту навчання української мови у програмах та підручниках для початкових класів шкіл з національними мовами викладання / О. Хорошковська. - С.42-45 Кравчук, О. Пізнаємо себе і світ навколо нас : (програма виховної роботи) / О. Кравчук. - С.46-47 Мартиненко, С. Як батьки можуть допомогти дитині навчатися в школі / С. Мартиненко. - С.48-49. - Л-ра в кінці ст. Таранушенко, Т. Гіперактивна дитина й молодша школа / Т. Таранушенко. - С.50-51. - Л-ра в кінці ст. Авдусенко, Л. Розвиток умінь ставити запитання / Л. Авдусенко, О. Ситник. - С.52-53 Гладкий, М. Учнівські "зошити друзів" та проблеми виховання дітей молодшого шкільного віку / М. Гладкий. - С.53-54 Пашкова, В. Урок мужности (3 клас) / В. Пашкова. - С.55-56 Бульбах, Т. Підготовка та проведення уроків з мультимедійною підтримкою в початкових класах / Т. Бульбах. - С.56-57 Фіщенко, Н. Книга - криниця знань : (урок-свято) / Н. Фіщенко. - С.59-61 Рукавець, О. Лелека - птах мого дитинства : (година спілкування) / О. Рукавець, А. Остапенко. - С.61-63 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Таранушенко, Т. Гіперактивна дитина й молодша школа [] / Т. Таранушенко> // Початкова школа. - 2015. - N 3. - С. 50-51. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Дитяча психологія--Гіперактивність Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2015/6 Журнал 2015р. N 6 Поліщук, В. Молодший шкільний вік як життєвий феномен / В. Поліщук. - С.1-6. - Л-ра в кінці ст. Мартинюк, І. Вивчення особливостей характеру молодшого школяра як передумова успішного навчання / І. Мартинюк. - С.7-9. - Л-ра в кінці ст. Третяк, О. Методика виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів / О. Третяк. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. Калмикова, Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.15-18 Дмитрук, З. Дидактичні та інтелектуальні ігри під час опрацювання казок Івана Франка / З. Дмитрук. - С.19-20 Петрик, М. Урок літературного читання / М. Петрик. - С.20-23 Янович, Н. Історичні скарби України / Н. Янович. - С.23-27 Формуємо національну свідомість молодших школярів. - С.28-29 Прихожай, С. Урок розвитку мислення / С. Прихожай. - С.30-31 Прихожай, С. Урок образотворчого мистецтва. 1 клас / С. Прихожай. - С.31-32 Мартиненко, С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи / С. Мартиненко. - С.33-35. - Л-ра в кінці ст. Скрипник, Т. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі / Т. Скрипник. - С.35-37. - Л-ра в кінці ст. Таранушенко, Т. Індивідуалізація пізнавальної діяльності школярів / Т. Таранушенко. - С.38-40 Гажала, О. Крок у світ професій / О. Гажала. - С.40-41 Бужанська, А. Формування постави на уроках фізичної культури / А. Бужанська. - С.42 Гламбер, Н. Для людини здоров'я є найбільшим благом / Н. Гламбер. - С.43-44. - Л-ра в кінці ст. Ігнатенко, Г. Графічна підготовка як складник професійної компетентності вчителя / Г. Ігнатенко, О. Ігнатенко. - С.45-49 Саєнко, Г. Робота над словниковими словами у 3 класі / Г. Саєнко. - С.50-51 Петрічко, І. Музейна справа у закладі освіти як фактор особистісно зорієнтованого розвитку і навчання підростаючого покоління / І. Петрічко. - С.51-52. - Л-ра в кінці ст. Марченко, Н. Ключ до читання / Н. Марченко. - С.53-55 Самсоненко, Л. Мотивація до навчання : (ділова гра на семінарі методоб'єднання) / Л. Самсоненко. - С.56-58 Янович, Н. Подорож до країни Здоров'я : (виховний захід) / Н. Янович. - С.59-63 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Таранушенко, Т. Індивідуалізація пізнавальної діяльності школярів [] / Т. Таранушенко> // Початкова школа. - 2015. - N 6. - С. 38-40 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вікова психологія Методи навчання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |