> Шифр: ivsu/2007/9/10 Журнал 2007р. N 9/10 Терно, С. Методика розвитку критичного мислення: досвід експериментального дослідження / С. Терно. - С.3-11 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ivsu/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Підсумки Всеукраїнського конкурсу науково-пошукових робіт школярів, студентів і педагогічних працівників "Голодомор 1932 - 1933 років. Україна пам'ятає". - С.3 - 5 Євтушенко, Р. Всеукраїнський науково-практичний семінар "Проблеми та перспективи впровадження курсу "Розмаїття релігій та культур світу" в практичну діяльність загальноосвітніх навчальних закладів України". / Р. Євтушенко. - С.5 - 6 Інформаційні матеріали Українського центру оцінювання якості освіти: тест з історії України для зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2008 року. - С.7 - 14. - Бібліогр. в кінці ст. Власов, В. Яким має бути сучасний урок історії : До Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року" / В. Власов. - С.15 - 18 Терно, С. Суспільні відносини: сучасний погляд на проблему / С. Терно. - С.19 - 23. - Бібліогр. в кінці ст. Мисан, В. Шкільний підручник як історичне джерело : Чи потрібно здавати в макулатуру старі підручники з історії? / В. Мисан. - С.24 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. Скворець, В. Як розвивати правове мислення на уроках правознавства : Погляд учителя / В. Скворець. - С.30 - 34. - Бібліогр. в кінці ст. Малієнко, Ю. Методичні рекомендації до викладання курсу історії середніх віків : Тема 4. "Європейські держави в добу середньовіччя: Священна Римська імперія. Країни басейну Середземномор'я" / Ю. Малієнко. - С.35 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. Вітрук, Л. Конспект уроку з історії стародавнього світу на тему "Падіння республіки та рання Римська імперія". 6 клас : Урок узагальнення та систематизації знань і вмінь із застосуванням ігрових технологій / Л. Вітрук. - С.42 - 46 Мицик, Ю. Перша згадка про українських козаків у писемних джерелах / Ю. Мицик. - С.47 - 48 Гончаренко, О. Місцева поліція рейхскомісаріату "Україна": проблеми кадрового забезпечення в системі нацистського окупаційного режиму (1941 - 1944 рр.) / О. Гончаренко. - С.48 - 54 Кульчицький, С. "Великий перелом": Україна в період 1923 - весни 1930 рр. : Стаття треття "Курс на колективізацію" / С. Кульчицький. - С.55 - 56.- Продовж. Початок: 2007. - № 8, 9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Терно, С. Суспільні відносини: сучасний погляд на проблему [] / С. Терно> // Історія в школах України : наук.-метод. журнал. - 2008. - N 1. - С. 19 - 23. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Суспільствознавство--методика викладання Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ivsu/2008/2 Журнал 2008р. N 2 Інформаційні матеріали Українськогоцентру оцінювання якості освіти: тести з всесвітньої історії та правознавства для зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2008 року. - С.3 - 11 Комаров, В. Суспільно-політичне життя України в кінці 80-х - на початку 90-х рр. ХХ ст. (з досвіду формування історичних понять) / В. Комаров. - С.12 - 17 Терно, С. Забобони й стереотипи: що слід про них знати викладачу громадянознавчих курсів / С. Терно. - С.17 - 21. - Бібліогр. в кінці ст. Перша надрукована в Україні книжка. Мовою джерел: Іван Федоров та львівський "Апостол" (матеріали до уроків з теми: "Культура України в другій половині XVI ст."). - С.21 - 22 Перший надрукований в Україні буквар. Мовою джерел: Іван Федоров та львівський "Буквар" (матеріали до уроків з теми: "Культура України в другій половині XVI ст."). - С.22 - 23 Малієнко, Ю. Методичні рекомендації до викладання курсу історії середніх віків. Тема 5. "Культура середньовіччя: знання, освіта, література і мистецтво" / Ю. Малієнко. - С.23 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. Головань, Т. Особливості методики розвитку інтересу учнів на уроках правознавства / Т. Головань. - С.30 - 32. - Бібліогр. в кінці ст. Єрмоленко, Анатолій Миколайович. Як працювати з джерелами інформації на уроках історії / А. Єрмоленко. - С.32 - 38 Тимошенко, С. Конспект уроку "Духовні виміри людини" з курсу "Людина і суспільство". 11 клас / С. Тимошенко. - С.38 - 41 Мицик, Ю. Найдавніший опис козацької ради на Січі / Ю. Мицик. - С.42 - 46 Верменич, Я. Адміністративно-територіальний устрій українських земель в історичній ретроспективі / Я. Верменич. - С.46 - 52. - Бібліогр. в кінці ст. Кульчицький, С. "Великий перелом": Україна в період 1923 - весни 1930 рр. Стаття третя "Курс на колективізацію" / С. Кульчицький. - С.52 - 56. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Терно, С. Забобони й стереотипи: що слід про них знати викладачу громадянознавчих курсів [] / С. Терно> // Історія в школах України : наук.-метод. журнал. - 2008. - N 2. - С. 17 - 21. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Суспільствознавство--методика викладання Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ivsu/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Ковалевська, О. Гетьман Іван Мазепа та його доба на сторінках навчально-методичних видань України (1991 - 2007 рр.) / О. Ковалевська. - С.3 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. Фрейман, Г. Концептуальні основи формування життєвих компетентностей на уроках історії / Г. Фрейман. - С.9 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. Сотниченко, В. Підходи до визначення навчальних елементів у системі історичної та суспільствознавчої освіти / В. Сотниченко. - С.13 - 16. - Бібліогр. в кінці ст. Терно, С. Конфлікт: це добре чи погано? (Як вивчати конфлікти у громадянській освіті) / С. Терно. - С.17 - 23. - Бібліогр. в кінці ст. Кузьменко, О. Формування громадянознавчих знань в американській школі / О. Кузьменко, І. Цяцька. - С.23 - 26 Данина памяті про гетьмана Івана Мазепу. - С.26, 38 Головань, Т. Особливості методики розвитку інтересу учнів на уроках правознавства / Т. Головань. - С.27. - Бібліогр. в кінці ст. Малієнко, Ю. Методичні рекомендації до викладання курсу історії середніх віків. Тема 6. "Слов'яни та їх сусіди. Утворення і розквіт держав Центральної та Східної Європи" / Ю. Малієнко. - С.28 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. Карпин, О. Історичні вікторини на уроках історії України у 8 класі, або ще раз про дидактичні ігри на уроках історії / О. Карпин. - С.33 - 38 Брехуненко, В. "Дії гетьмана Івана Мазепи відповідали українським інтересам" (Актуальне інтерв'ю) / Розмову вів Мороз П. / В. Брехуненко. - С.39 - 41 Гирич, І. Історичні мандрівки Києвом. - "Латинський квартал" - Українська вулиця. Екскурсія друга / І. Гирич. - С.41 - 47 Панченко, В. Володимир Винниченко: портрет на тлі епохи / В. Панченко. - С.48 - 53 Кульчицький, С. "Великий перелом": Україна в період 1923 - весни 1930 рр. Стаття четверта "Політика Кремля щодо України" / С. Кульчицький. - С.54 - 56. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Терно, С. Конфлікт: це добре чи погано? (Як вивчати конфлікти у громадянській освіті) [] / С. Терно> // Історія в школах України : наук.-метод. журнал. - 2008. - N 3. - С. 17 - 23. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Конфліктологія Освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ivsu/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Пометун, О. Формування громадянської компетентності старшокласників у процесі навчання історії / О. Пометун, Н. Гупан. - С.3 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. Терно, С. Розвиток мислення учнів під час вивчення шкільного громадянознавчого курсу (робота над поняттями) / С. Терно. - С.11 - 17. - Бібліогр. в кінці ст. Кузьменко, О. Формування громадянознавчих знань в американській школі / О. Кузьменко, І. Цяцька. - С.17 - 21 З листа Міністерства освіти та науки України "Про порядок закінчення навчального року та проведення підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах у 2007/2008 н.р.". - С.21 - 28 Мисан, В. Урок історії: план-конспект (Як скласти план-конспект та проаналізувати проведений урок історії) / В. Мисан. - С.29 - 34. - Бібліогр. в кінці ст. Головань, Т. Особливості методики розвитку інтересу учнів на уроках правознавства / Т. Головань. - С.35 - 37. - Бібліогр. в кінці ст. Панченко, В. Мазепинська тема ще й досі для багатьох дражлива... / В. Панченко. - С.38 - 39 Ковалевська, О. Про пошуки достовірного портрета гетьмана Івана Мазепи / О. Ковалевська. - С.40 - 42 Павленко, С. Героїчна оборона Батурина 1-2 листопада 1708 р. Стаття перша "Доленосний вибір" / С. Павленко. - С.43 - 45 Ставнюк, В. Аттика в період "темних століть" і на початку архаїчного періоду. "Синойкізм Тесея". З циклу "Антична цивілізація". Стаття шоста / В. Ставнюк. - С.46 - 48 Подаляк, Н. Відчайдушні вікінги: пірати Півночі, королі морів / Н. Подаляк. - С.49 - 56. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Терно, С. Розвиток мислення учнів під час вивчення шкільного громадянознавчого курсу (робота над поняттями) [] / С. Терно> // Історія в школах України : наук.-метод. журнал. - 2008. - N 4. - С. 11 - 17. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Суспільствознавство--методика викладання в школі Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ivsu/2008/9 Журнал 2008р. N 9 Гупан, Н. "Нові підходи до відбору і структурування змісту підручника з історії України" / Н. Гупан ; розмову вів Власов В. Пометун, О. Формування критичного мислення учнів на уроках з курсу за вибором "Права людини" / О. Пометун. - С.5 - 7 Баханов, К. Учитель історії та особистісно орієнтоване навчання / К. Баханов. - С.8 - 11 Мороз, П. Теоретичні засади розвитку вмінь бачити проблеми на уроках історії / П. Мороз. - С.11 - 15. - Бібліогр. в кінці ст. Терно, С. Полікультурна освіта: чи потрібна вона Україні? / С. Терно. - С.15 - 20. - Бібліогр. в кінці ст. Гузенков, С. Як можна вивчати національні трагедії / С. Гузенков. - С.20 - 22. - Бібліогр. в кінці ст. Гирич, І. Як переробити програму з історії України для 9 класу під кутом зору відмови від етноцентризму та залучення чинника мультикультурності й багатоетнічності / І. Гирич. - С.23 - 27 Всеукраїнська учнівська олімпіада з основ правознавства: підсумки, запитання, відповіді. - С.28 - 35 Машіка, В. Правові тести як творчі завдання (на прикладі конституційного, адміністративного та трудового права) / В. Машіка, Ю. Томаш. - С.35 - 42 Подаляк, Н. Буденне життя Західної Європи / Н. Подаляк. - С.43 - 47 Павленко, С. Героїчна оборона Батурина 1 - 2 листопада 1708 р. Стаття шоста "Жертви погрому" / С. Павленко. - С.48 - 50 Ставнюк, В. Криза патріархального укладу в Аттиці та пошуки шляхів її подолання. "Кілонова смута". З циклу "Антична цивілізація" Стаття сьома / В. Ставнюк. - С.51 - 53 Гон, М. Геноциди першої половини ХХ ст.: причини злочинів проти людства / М. Гон. - С.54 - 56. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Терно, С. Полікультурна освіта: чи потрібна вона Україні? [] / С. Терно> // Історія в школах України. - 2008. - N 9. - С. 15 - 20. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Виховання громадянське Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ivsu/2009/1/2 Журнал 2009р. N 1/2 Пометун, О. Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів: формальне виставлення тематичного бала чи система контрольних процедур з теми? / О. Пометун, В. Власов. - С.3 Терно, С. Як знайти виважений спосіб викладання національної ідентичності та культурної різноманітності в шкільному курсі історії? / С. Терно. - С.4-8. - Бібліогр. в кінці ст. Мисан, В. Багатоперспективність як форма в змісті шкільного курсу історії України / В. Мисан. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст. Томаш, Ю. Зміни в законодавстві про Кабінет Міністрів України / Ю. Томаш. - С.14-17 Власов, В. Історія української культури першої половини XVII ст. Матеріали до уроків / В. Власов. - С.18-23 Малієнко, Ю. Методичні рекомендації до викладання курсу "Всесвітня історія". 8 клас. Тема 5: Культура Західної Європи XVI - першої половини XVII ст. Європейське Відродження, Освіти і наука. Мистецтво бароко / Ю. Малієнко. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст. Островський, В. Конспекти уроків з історії України. 8 клас. Тема: Передумови, причини й початок Національно-визвольної війни / В. Островський. - С.30-40 Павленко, С. Гетьман Іван Мазепа. Стаття третя "Служба у Петра Дорошенка та Івана Самойловича" / С. Павленко. - С.41-45 Ковалевська, О. Кіно - та відеообрази Івана Мазепи: можливості використання у навчальному процесі / О. Ковалевська. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст. Верменич, Я. Адміністративно-територіальний устрій українських земель в історичній ретроспективі / Я. Верменич. - С.50-56. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Терно, С. Як знайти виважений спосіб викладання національної ідентичності та культурної різноманітності в шкільному курсі історії? [] / С. Терно> // Історія в школах України. - 2009. - N 1/2. - С. 4-8. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історія--Методика викладання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ivsu/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2008/2009 навчальному році. - С.3-5 Пометун, О. Перехід до профільної школи: більше запитань, ніж відповідей / О. Пометун. - С.5-9 Комаров, В. Методика розвитку логічного мислення шестикласників на уроках історії стародавнього світу / В. Комаров. - С.9-13 Терно, С. Пробне незалежне оцінювання з історії України - 2009 (як готувати учнів до ЗНО) / С. Терно. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст. Матвієнко, І. Формування ціннісних орієнтацій учнів на уроках правознавства / І. Матвієнко. - С.17-21. - Бібліогр. в кінці ст. Малієнко, Ю. Методичні рекомендації до викладання курсу "Всесвітня історія". 8 клас Тема 6: Польська держава. Московське царство / Ю. Малієнко. - С.21-28. - Бібліогр. в кінці ст. Копилова, Л. 25 задач із сімейного права / Л. Копилова. - С.30-34 Сенько, І. 25 задач із трудового права / І. Сенько. - С.34-38 Залізняк, Л. Київська Русь - давньоукраїнська держава / Л. Залізняк. - С.39-42 Павленко, С. Гетьман Іван Мазепа. Стаття четверта "Коломацький переворот" / С. Павленко. - С.42-47 Бєлошицький, О. З історії відкриттів та винаходів / О. Бєлошицький, В. Мадзігон. - С.47-48 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Терно, С. Пробне незалежне оцінювання з історії України - 2009 (як готувати учнів до ЗНО) [] / С. Терно> // Історія в школах України. - 2009. - N 3. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історія України--Методика викладання Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ivsu/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Власов, В. Історичне джерело в арсеналі дидактичних засобів: чи здатна методика подолати втому від історії? / В. Власов. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст. Терно, С. Актуальні проблеми зовнішнього незалежного оцінювання та сучасної тестології / С. Терно. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст. Мокрогуз, О. Як поєднати систему оцінювання навчальних досягнень з компетентнісно-орієнтованим навчанням історії / О. Мокрогуз. - С.13-20 Журба, О. Методичні умови використання творчих завдань на уроках етики / О. Журба. - С.21-23. - Бібліогр. в кінці ст. Малієнко, Ю. Методичні рекомендації до викладання курсу "Всесвітня історія". 8 клас Тема 7: "Революція XVII ст. в Англії. Промисловий переворот в Англії" / Ю. Малієнко. - С.23-28. - Бібліогр. в кінці ст. Худобець, О. Брейн-ринг з історії стародавнього світу: завдання та відповіді / О. Худобець. - С.29-31 Павленко, С. Гетьман Іван Мазепа Стаття п'ята "Легенда про хабар" / С. Павленко. - С.32-37 Коляда, І. "Перші бруньки національної свідомості" (до 135-річчя від дня заснування Південно-Західного відділу Імператорського Російського географічного товариства) / І. Коляда, В. Милько. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст. Гон, М. Геноциди першої половини ХХ століття: організація злочину / М. Гон. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Терно, С. Актуальні проблеми зовнішнього незалежного оцінювання та сучасної тестології [] / С. Терно> // Історія в школах України. - 2009. - N 4. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Тестування Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ivsu/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Власов, В. Як перевірити та оцінити історичну компетентність учнів (до концепції контрольних робіт Державної підсумкової атестації з історії України) / В. Власов. - С.3-17 Мисан, В. Як в умовах суб'єктивізації навчального змісту вивчати шкільну історію / В. Мисан. - С.18-22. - Л-ра в кінці ст. Терно, С. Методичні дискусії XIX - початку ХХ століття та сьогодення: біг по колу? / С. Терно. - С.23-28. - Л-ра в кінці ст. Бакка, Т. Подолання негативних проявів стереотипного мислення та формування толерантності як основи співжиття в політкультурному суспільстві / Т. Бакка. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Ладиченко, Т. Як оцінити контрольну роботу з всесвітньої історії для 11 класу за 12-бальною системою : До збірника завдань для Державної підсумкової атестації (у формі контрольних робіт) з всесвітньої історії. 11 клас / Т. Ладиченко, Я. Камбалова. - С.33 Смолій, В. Історіографічний образ української революції XVII століття / В. Смолій, В. Степанков. - С.34-41 Павленко, С. Гетьман Іван Мазепа. Стаття п'ятнадцята "Фінансова, господарська політика" / С. Павленко. - С.42-46 Кульчицький, С. Чому був створений колгоспний лад? / С. Кульчицький. - С.47-48. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Терно, С. Методичні дискусії XIX - початку ХХ століття та сьогодення: біг по колу? [] / С. Терно> // Історія в школах України. - 2010. - N 4. - С. 23-28. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Історія--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ivsu/2011/10 Журнал 2011р. N 10 Зовнішнє незалежне оцінювання з історії України : офіційний звіт. - С.2-14 Подобєд, А. Урок на тему "Українські землі в складі Австрійської імперії" : історія України, 9 клас / А. Подобєд, О. Подобєд. - С.15-17. - Л-ра в кінці ст. Милько, В. Методика вивчення теми "Наддніпрянська Україна напередодні та в період Російської демократичної революції 1905-1907 рр." : історія України, 10 клас / В. Милько. - С.18-25. - Л-ра в кінці ст. Діордієва, Н. Всеукраїнський турнір юних істориків як потужний засіб розвитку творчих здібностей старшокласників / Н. Діордієва. - С.26-29 Терно, С. Чому важливо розвивати критичне мислення учнів? / С. Терно. - С.30-34. - Л-ра в кінці ст. Мокрогуз, О. До питання про використання мультимедійної презентації на уроках історії: методичний аспект / О. Мокрогуз. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст. Бойко, Н. Букринська епопея, або "Наша помилка" / Н. Бойко. - С.40-47. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |