> Шифр: spti/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Архипова, С. Розвиток соціального досвіду особистості в умовах школи / С. Архипова, О. Архипов. - С.4 - 9 Кл.слова: ШКОЛА, СОЦІОКУЛЬТУРНА ДІЯЛЬНІСТЬ Кольченко, Л. Особливості соціалізації старшокласників в умовах педагогічної системи сучасного ліцею / Л. Кольченко. - С.9 - 14. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СОЦІАЛІЗАЦІЯ, СЕРЕДНЯ ОСВІТА Фуштей, Л. Опіка й опікунське виховання дітей як предмет аналізу / Л. Фуштей. - С.15 - 19. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ОПІКУНСТВО, ПРИЙОМНІ ДІТИ, ОПІКУНСЬКА СІМ'Я Гулевська-Черниш, А. Молодіжна організація як субєкт соціально-педагогічної діяльності / А. Гулевська-Черниш. - С.20 - 26. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОЛОДІЖНА ОРГАНІЗАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА АКТИВНІСТЬ Безпалько, О. Концептуальні засади соціально-педагогічної роботи з дітьми та учнівською молоддю в територіальній громаді / О. Безпалько. - С.27 - 34. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ГРОМАДА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА Тесленко, В. Соціально-педагогічне проектування як засіб управління регіональною системою соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями / В. Тесленко. - С.35 - 40. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ОБМЕЖЕНІ МОЖЛИВОСТІ, СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ Горенко, С. Зміст процесу ресоціалізації неповнолітніх засуджених / С. Горенко. - С.41 - 47. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: НЕПОВНОЛІТНІ, ЗАСУДЖЕНІ, АДИКТИВНА ПОВЕДІНКА Лебедєва, І. Особливості функціонування притулку для неповнолітніх (на прикладі Миколаївського притулку для неповнолітніх) / І. Лебедєва. - С.48 - 53 Кл.слова: НЕПОВНОЛІТНІ, БЕЗПРИТУЛЬНІСТЬ, АДИКТИВНА ПОВЕДІНКА Новикова, І. Компетентнісний підхід до соціально-педагогічної підготовки майбутніх правоохоронців / І. Новикова. - С.54 - 56. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПРАВООХОРОНЦІ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Хархан, Г. Дидактическая игра как метод обучения студентов специальности "Социальная работа/социальная педагогика" в высшей школе / Г. Хархан. - С.57 - 62. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ВИЩА ШКОЛА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА Клочан, Ю. Концепція зарубіжних та радянських учених щодо проблеми соціальної адаптації / Ю. Клочан. - С.63 - 70. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ, ІСТОРІЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Леон, К. Інститут професійної адаптації центру молодіжної праці при студентській соціальній службі для молоді / К. Леон. - С.71 - 76. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ, ПРОФЕСІЙНА АДАПТАЦІЯ Грицюк, Н. Гаряча лінія "Перехрестя" при телефоні довіри студентської соціальної служби для молоді / Н. Грицюк. - С.77 - 82. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ, ЕКСПЛУАТАЦІЯ ДІТЕЙ, ПРОСТИТУЦІЯ Пономарьова, В. Особливості соціально-педагогічної роботи з "дітьми вулиці" / В. Пономарьова. - С.83 - 88. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СИРІТСТВО, БЕЗПРИТУЛЬНІСТЬ, БРОДЯЖНИЦТВО Тютюнник, О. Тренінг як форма соціального навчання підлітків при здійсненні первинної соціально-педагогічної профілактики вживання наркотиків / О. Тютюнник. - С.89 - 95. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: НАРКОТИЧНІ РЕЧОВИНИ, СОЦІАЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ТРЕНІНГ Таран, Н. Аборт як соціальна проблема / Н. Таран. - С.96 - 101. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: АБОРТ, СОЦІАЛЬНА ПРОБЛЕМА Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: spti/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Пахомова, О. Методологічні підходи до проблеми розвитку соціальності дітей підліткового віку / О. Пахомова. - С.4 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СОЦІАЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ, РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ Омельченко, С. Науково-методичне обгрунтування концептуальної моделі системи взаємодії соціальних інститутів селища / С. Омельченко. - С.14 - 21. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СОЦІАЛЬНІ ІНСТИТУТИ, ВАЛЕОЛОГІЯ, СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО Тесленко, В. Соціалізація дітей з обмеженими можливостями в умовах виконання регіональної програми соціально-педагогічної підтримки / В. Тесленко. - С.22 - 29. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ДІТИ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ, СОЦІАЛЬНО-ПРАВОВИЙ ЗАХИСТ Аніщенко, А. Соціалізація юнацтва в умовах територіальної громади як складова громадянського виховання / А. Аніщенко. - С.30 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ, СОЦІАЛІЗАЦІЯ ЮНАЦТВА Філіппов, Ю. Підготовка молоді до вступу в трудову діяльність / Ю. Філіппов. - С.37 - 41. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ, ВУЗІВСЬКА ПЕДАГОГІКА, ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ Потопа, К. Студентське самоврядування як умова соціалізації молоді / К. Потопа. - С.41 - 45. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СТУДЕНСТВО, САМОВРЯДУВАННЯ, СОЦІАЛІЗАЦІЯ МОЛОДІ Терницкая, С. Теоретические основы профилактики ВИЧ/СПИДА среди учащейся молодежи / С. Терницкая. - С.46 - 52. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ВИЧ/СПИД, ПРОБЛЕМНОЕ ПОВЕДЕНИЕ Долинний, Ю. Проблеми соціалізації дітей з особливостями психофізичного розвитку в сучасній педагогічній літературі / Ю. Долинний. - С.53 - 58. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СОЦІАЛІЗАЦІЯ, ПСИХОФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК Юрків, Я. Арттерапевтичні методики як засіб реабілітації розумово відсталих дітей / Я. Юрків. - С.59 - 65. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІМАГОТЕРАПІЯ, КАЗКОТЕРАПІЯ, АРТТЕРАПІЯ Болотська, О. Особливості й зміст гендерного виховання жінок-лідерів у діяльності громадських організацій та рухів / О. Болотська. - С.66 - 72. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ГЕНДЕР, ЖІНКА-ЛІДЕР, ЖІНОЧИЙ РУХ Лебеденко, Ю. Структура соціокультурної компетентності майбутніх учителів / Ю. Лебеденко. - С.73 - 79. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВНА КОМПЕТЕНЦІЯ, СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯ Мацько, Д. Соціальний контекст формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів / Д. Мацько. - С.80 - 87. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: УЧИТЕЛЬ, ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ Дєдов, Є. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до менеджменту соціальної роботи як педагогічна проблема / Є. Дєдов. - С.88 - 94. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СОЦІАЛЬНА РОБОТА, МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ Добрянський, І. Громадська та приватна ініціатива в освіті дорослих: історико-педагогічний аспект / І. Добрянський. - С.95 - 98. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ШКОЛИ ДОРОСЛИХ, НЕДІЛЬНА ШКОЛА Курліщук, І. Історико-педагогічний аспект дослідження процесу соціалізації особистості у вітчизняній літературі / І. Курліщук. - С.99 - 104. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СОЦІАЛІЗАЦІЯ ШКІЛЬНИЦТВА, ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ, ПЕРІОДИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ Антоняк, Н. Зовнішня трудова міграція батьків як причина соціального сирітства дітей / Н. Антоняк. - С.105 - 110. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ТРУДОВА МІГРАЦІЯ, СОЦІАЛЬНЕ СИРІТСТВО, ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА Цукренко, В. Региональный аспект социально-педагогической работы с детьми с особыми потребностями / В. Цукренко. - С.111 - 114. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІНВАЛІДНІСТЬ, РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Тесленко, В. Соціально-педагогічне проектування як засіб управління регіональною системою соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями [Текст] / В. Тесленко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - N 1. - С. 35 - 40. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: соціальна педагогіка Кл.слова (ненормовані): обмежені можливості -- соціально-педагогічне проектування Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Тесленко, В. Соціалізація дітей з обмеженими можливостями в умовах виконання регіональної програми соціально-педагогічної підтримки [Текст] / В. Тесленко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - N 2. - С. 22 - 29. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Діти з обмеженими можливостями--Соціальна допомога--Україна--2007 Кл.слова (ненормовані): діти з обмеженими можливостями -- дети с ограниченными возможностями -- соціально-правовий захист -- социально-правовая защита Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
> Шифр: shos/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Хриков, Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Кушнір, В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір. - С.7-13. - Л-ра в кінці ст. Овчарук, О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст / О. В. Овчарук. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст. Набок, М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.18-23. - Л-ра в кінці ст. Волик, Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик. - С.24-28. - Л-ра в кінці ст. Паламар, С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар. - С.29-31. - Л-ра в кінці ст. Тесленко, В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко. - С.32-35 Радул, О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов'ян VI - XIII століття / О. С. Радул. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. П. Створення в Києві педагогічного музею імені цесаревича Олексія / О. П. Міхно, В. П. малюга. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Тесленко, В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки [] / В. В. Тесленко> // Шлях освіти. - 2012. - N 4. - С. 32-35 Рубрики: Обдаровані діти Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: spti/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Скоромна, О. П. Державна молодіжна політика щодо підтримки студентської молоді та студентської сім'ї / О. П. Скоромна. - С.4-13. - Л-ра в кінці ст. Курінна, С. М. Роль соціального педагога дитячого будинку в процесі соціалізації його мешканців / С. М. Курінна. - С.14-21. - Л-ра в кінці ст. Роман, С. В. Формування еколого-гуманістичних цінностей школярів як педагогічна проблема / С. В. Роман. - С.22-31. - Л-ра в кінці ст. Юрків, Я. І. Умови вирішення конфліктів у підлітковому середовищі соціальним педагогом / Я. І. Юрків. - С.32-41. - Л-ра в кінці ст. Калько, І. В. Гендерна освіта й виховання студентської молоді як психолого-педагогічна проблема / І. В. Калько. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст. Гришак, С. М. Організація позанавчальної діяльності студентів коледжу в процесі соціалізації на основі гендерного підходу / С. М. Гришак, Н. С. Шабаєва. - С.47-52. - Л-ра в кінці ст. Караман, О. Л. Досвід організації соціально-виховної роботи з неповнолітніми засудженими в спеціальній виховній установі / О. Л. Караман. - С.53-60. - Л-ра в кінці ст. Петришин, Л. Й. Креативне середовище як педагогічна умова формування креативності майбутніх соціальних педагогів / Л. Й. Петришин. - С.61-71. - Л-ра в кінці ст. Заверико, Н. В. Соціально-педагогічна практика: зміст та оцінювання її результатів / Н. В. Заверико. - С.72-79. - Л-ра в кінці ст. Тесленко, В. В. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку громадянської освіти / В. В. Тесленко. - С.80-87. - Л-ра в кінці ст. Яковлева, О. В. Генезис соціальної педагогіки як емпіричної галузі / О. В. Яковлева. - С.88-95. - Л-ра в кінці ст. Алаа, Х. Малу Влияние древнегреческой философии на становление педагогических взглядов Аль-Фараби / Х. Малу Алаа. - С.96-100. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Тесленко, В. В. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку громадянської освіти [] / В. В. Тесленко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - N 2. - С. 80-87. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Громадянське виховання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
О-64 Організаційно-педагогічні засади інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів [] : монографія / [Щекатунова Г. Д. та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Пед. думка, 2013. - 262, [2] с. : табл. - Л-ра: с. 256-262. - ISBN 978-966-644-331-4 : 94.00 грн
Рубрики: Загальноосвітні школи--Інноваційний розвиток--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): інноваційний розвиток шкільної освіти -- инновационное развитие школьного образования -- генезис інноваційного розвитку в освіті -- генезис инновационного развития в образовании -- педагогічна інноватика -- педагогическая инноватика -- моделювання інноваційного розвитку -- моделирование инновационного развития -- педагогічне моделювання -- педагогическое моделирование -- процесуальні детермінанти інноваційного розвитку -- процессуальные детерминанты инновационного развития -- педагогічне прогнозування -- педагогическое прогнозирование -- педагогічне проектування -- педагогическое проектирование Анотація: У монографії розглянуто процесуальні детермінанти інноваційного розвитку ЗНЗ, використання яких надасть системного характеру інноваційним змінам та забезпечить її прогнозування, проектування, моделювання. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Щекатунова, Г. Д.; Тесленко, В. В.; Цимбалару, А. Д.; Гораш, К. В.; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |