У 67 Управління персоналом [] : навч. посібник / М. Д. Виноградський [та ін.]. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 501 с. : табл. - ISBN 966-364-226-2 : 034.00 грн
Рубрики: Управління Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Виноградський, М.Д.; Беляєва, С.В.; Виноградська, А.М.; Шканова, О.М.; Оніщенко, В.П. \рец.\; Карсекін, В.І. \рец.\; Богиня, Д.П. \рец.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
В 49 Виноградський, М. Д. Менеджмент в організації [] / М. Д. Виноградський, А. М. Виноградська, О. М. Шканова. - 3-є вид., випр. - К. : Кондор, 2007. - 598 с. - Бібліогр.: с. 590-591. - ISBN 966-7982-03-3 : 060.00 грн
Рубрики: Менеджмент Кл.слова (ненормовані): діяльність підприемства -- деятельность предприятия -- управління підприємством -- управление предприятием -- колективні договори -- коллективные договора -- трудові конфлікти -- трудовые конфликты -- конкуренція -- конкуренция Анотація: Розкрито зміст діяльності підприємства, організаційних форм підприємств та їх об'єднань, створення підприємств та їх господарської діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Виноградська, А.М.; Шканова, О.М. Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Ш 66 Шканова, О. М. Маркетинг послуг [] / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 304 с. - Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297. - ISBN 966-7982-23-8 : 039.60 грн
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): класифікація послуг -- классификация услуг -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація -- сегментация -- екстраполяція -- экстраполяция -- стратегії підприємства -- стратегии предприятия -- бренд-стратегії -- бренд-стратегии -- торгівельний маркетинг -- торговый маркетинг -- сервісний маркетинг -- сервисный маркетинг -- готельний маркетинг -- гостиничный маркетинг -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- транспортний маркетинг -- транспортный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- консалтинговий маркетинг -- консалтинговый маркетинг Анотація: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |