> Шифр: shos/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Гончаренко, С. У. Етика науки та етичний кодекс ученого / С. У. Гончаренко. - С.2-8 Кушнір, В. А. Методологічні основи педагогічних досліджень / В. А. Кушнір, Г. А. Кушнір. - С.9-13. - Л-ра в кінці ст. Квас, О. В. Дитиноцентризм через призму сучасних гуманітарних досліджень / О. В. Квас. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст. Азарова, С. В. Дослідження європейської ідентичності в польському науковому дискурсі / С. В. Азарова. - С.19-23. - Л-ра в кінці ст. Антонець, Н. Б. Сторінка педагогічного грінченкознавства радянської доби / Н. Б. Антонець. - С.24-28. - Л-ра в кінці ст. Шпарик, О. М. Розвиток освіти у стародавньому Китаї: конфуціанська доба / О. М. Шпарик. - С.29-34. - Л-ра в кінці ст. Курило, Л. Ф. Стан викладання педагогічних дисциплін у класичних університетах України : XIX - початок XX ст. / Л. Ф. Курило. - С.35-40. - Л-ра в кінці ст. Малюга, В. П. З історії становлення педагогічного музею України / В. П. Малюга. - С.41-48 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Шпарик, О. М. Розвиток освіти у стародавньому Китаї: конфуціанська доба [] / О. М. Шпарик> // Шлях освіти. - 2011. - N 3. - С. 29-34. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Педагогіка--Історія--Китай Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pips/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Лященко, О. І. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Лященко, Ю. І. Мальований. - С.5-12. - Бібліогр. в кінці ст. Локшина, О. І. До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу / О. І. Локшина. - С.13-19. - Бібліогр. в кінці ст. Маріуц, І. О. Поступ порівняльної освіти в США / І. О. Маріуц. - С.20-23 Шпарик, О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні / О. М. Шпарик. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст. Джурило, А. П. Оптимізація управління шкільною освітою: досвід Польщі / А. П. Джурило. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст. Тименко, М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців / М. М. Тименко. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст. Тимків, Н. М. Інженерна педагогіка як теоретична основа підготовки фахівців для нафтогазової галузі / Н. М. Тимків. - С.51-59. - Бібліогр. в кінці ст. Чумак, Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти / Л. В. Чумак. - С.60-69. - Бібліогр. в кінці ст. Отич, Д. Д. Результати дослідження командних ролей студентів-психологів / Д. Д. Отич. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст. Міхно, О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку ХХ ст. / О. П. Міхно. - С.76-85. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Шпарик, О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні [] / О. М. Шпарик> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2017. - N 3. - С. 24-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Середня освіта--США Середня освіта--Модернізація--Україна Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |