> Шифр: agsv/2019/18 Журнал 2019р. N 18 Лазарєва, О. В. Алгоритм та інструментарій забезпечення еколого-економічного розвитку землекористуванб в умовах євроінтеграційних процесів / О. В. Лазарєва. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст. : рис. Ульянченко, О. В. Основні передумови розвитку інтеграційних процесів в аграрному секторі / О. В. Ульянченко, М. А. Крутько. - С.9-15. - Бібліогр. в кінці ст. Мошковська, О. А. Аналіз сучасного стану молокопродуктового підкомплексу України, проблеми його розвитку та шляхів їх вирішення / О. А. Мошковська. - С.16-23. - Бібліогр. в кінці ст. : рис. Безугла, Л. С. Соціально-економічні аспекти і передумови розвитку підприємств галузі екотуризму / Л. С. Безугла, Н. І. Демчук. - С.24-28. - Бібліогр. в кінці ст. : табл. Полторак, А. С. Методичний підхід до оцінки стану фінансової безпеки регіонів України / А. С. Полторак. - С.29-36. - Бібліогр. в кінці ст. : табл. Смирнова, С. М. Державне регулювання та забезпечення розвитку сільських територій у контексті "Leader" / С. М. Смирнова, В. М. Смирнов, А. О. Богомаз. - С.37-43. - Бібліогр. в кінці ст. : рис. Наконечна, К. В. Методологія визначення структурних змін у сільськогосподарському виробництві / К. В. Наконечна. - С.44-50. - Бібліогр. в кінці ст. Здирко, Н. Г. Публічні закупівлі: типи та процедури здійснення / Н. Г. Здирко. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст. : рис. Шульга, Л. В. Система маркетингового менеджменту підприємства / Л. В. Шульга, І. О. Терещенко, В. Ю. Горілей. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст. : рис. Чорнобай, А. В. Оплата праці як одна з найважливіших складових частин політики доходів населення / А. В. Чорнобай. - С.68-71. - Бібліогр. в кінці ст. Хандогіна, О. В. Особливості організації системи управління та поводження з твердими побутовими відходами на локальному рівні / О. В. Хандогіна. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст. : рис. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Шульга, Л. В. Система маркетингового менеджменту підприємства [] / Л. В. Шульга, І. О. Терещенко, В. Ю. Горілей> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2019. - N 18. - С. 63-67 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Менеджмент Кл.слова (ненормовані): маркетинговий менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- маркетингові інструменти Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Терещенко, І. О.; Горілей, В. Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |