D15 Dalrymple , Douglas J.. Sales Management. Concepts and cases [Text] / D. J. Dalrymple, W. L. Cron. - 4th ed. - New York ; Chichester ; Brisbane : John Wiley & Sons, 1992. - XIV, 758, I.11 p. : ill. - Текст: англ. - App. A: p. 750-754. - Exhib. 3: p. 755-758. - Key word glossary and subject ind.: p. I.1-I.6. - Author ind.: p. I.7-I.9. - Comp. ind.: p. I.10. - Case ind.: p. I.11 . - ISBN 0-471-53249-5 (cloth : acid free paper) : 25.00 грн
Рубрики: Менеджмент--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): менеджмент -- продажі -- менеджмент інновацій -- менеджмент інвестицій Анотація: The objective of this book is to introduce you to the worlds of personal selling and sales management. Most firms have a single career path to lead you from field selling into sales management. The book discovers a story that highlights some of the differences between sales and sales managent careers. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Cron, William L. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |