> Шифр: ppts/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Моргун, В. Ф. Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти / В. Ф. Моргун. - С.1-5 Кл.слова: ПСИХОДІАГНОСТИКА, НАВЧАННЯ, ОСВІТА ПРОФІЛЬНА Піроженко, Т. О. Розмовляти - тобто заявити про себе світу / Т. О. Піроженко. - С.6-11 Кл.слова: ДИТИНА, МОВЛЕННЯ Кисляк, О. П. Діагностика Я-концепції: адаптація тесту "Тенессійська шкала Я-Концепції" : Закінч. Поч.: 2005. №№ 11,12 / О. П. Кисляк, І. І. Нагорна. - С.11-14 Кл.слова: ТЕСТУВАННЯ, КОНЦЕПЦІЯ "Я" Засєкіна, Л. Метакогніція: термінологічне нашарування чи важливий інтелектуальний конструкт / Л. Засєкіна. - С.15-18 Кл.слова: ІНТЕЛЕКТ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ, РІВЕНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ Третяк, Т. М. Конструктивне мислення в структурі творчого потенціалу особистості / Т. М. Третяк. - С.18-20 Кл.слова: ОСОБИСТОСТІ ПОТЕНЦІАЛ, ТВОРЧІСТЬ, МИСЛЕННЯ Шрагина, Л. И. Повышение эффективности усвоения научных понятий при изучении психологии / Л. И. Шрагина. - С.21-22 Кл.слова: ПСИХОЛОГИЯ, АППАРАТ ПОНЯТИЙНЫЙ, УСВОЕНИЕ ЗНАНИЙ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Засєкіна, Л. Метакогніція: термінологічне нашарування чи важливий інтелектуальний конструкт [Текст] / Л. Засєкіна> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 1. - С. 15-18 Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Інтелект індивідуальний -- Рівень організації Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |