B97 Burton, Philip Ward. Advertising Copywriting [Текст] / Philip Ward Burton. - 7th ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1999. - XVI, 347 p. : il. - Ind.: p. 339-347. - ISBN 0-8442-3206-8 : 045.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Авторське право Інформаційне право Кл.слова (ненормовані): товарні знаки -- товарные знаки -- логотипи -- логотипы -- бренди -- бренды -- реклама -- авторське право -- авторское право -- інформаційне право -- информационное право Анотація: Adwertising Copywriting is the most thorough copywriting text available. From low-budget local advertising to big-budget national television spots, learn to create headlines that sell and master the art of writing powerful, sales-clinching body copy for large and small markets in many industries and many media. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
С21 Саундерс, Ребекка. Amazon-com: Секреты самого успешного в мире веб-бизнеса [] = Business the Amazon.com Way - Secrets of the World's / Ребекка Саундерс. - М. : СмартБук, 2008. - 234 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0049-4 : 20.00 грн
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): веб-сайт -- коммерческая жилка -- комерційна жилка -- жизнь в сети -- життя в мережі -- гибриды -- гібриди -- профсоюзы -- профспілки -- руководство -- керівництво -- ценность продукции -- цінність продукції -- корпоративная культура -- корпоративна культура -- маркетинг -- имидж компании -- імідж компанії -- логотип брендов -- логотип брендів -- быстрая доставка -- швидка доставка -- поставщики -- постачальники -- партнерство -- торговые синдикаты -- торгові синдикати -- пресса -- преса Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Amazon. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВНБТ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1) |
В57 Вламис, Энтони. Yahoo!: Секреты самой популярной в мире интернет-компании [] = Business the Yahoo! Way - Secrets of the World's Most Popular Internet Company / Энтони Вламис, Боб Смит. - М. : СмартБук, 2008. - 252 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0046-3 : 20.00 грн Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання для підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): подбор талантливых кадров -- підбір талановитих кадрів -- суть интернета -- суть інтернету -- реклама - залог успеха -- реклама - запорука успіху -- человеческий фактор -- людський фактор -- секреты интернет-компании -- секрети інтернет-компанії -- интернет-сообщества -- інтернет-спільноти -- искусство партнерства -- мистецтво партнертства -- копоративна культура -- корпоративная культура -- бренды -- бренди Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Yahoo!. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Смит, Боби Примірників всього: 2 ВНБТ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1) |
С 21 Саундерс, Ребекка. Dell: Секреты лучшего в мире компьютерного бизнеса [] = Business the Dell Way - 10 Secrets of the World's Best Computer Business / Ребекка Саундерс. - М. : СмартБук, 2008. - 208 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0047-0 : 020.00 грн
Рубрики: Соціальна психологія--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): мотивация успеха -- мотивацція успіху -- массовый заказ -- масове замовлення -- профессинальная торговля -- професійна торгівля -- оборот продукции -- обіг продукції -- работа с кадрами -- робота з кадрами -- адаптація -- адаптация Анотація: Книга знакомит с технологиями развития современного компьютерного бизнеса. Рассматриваются инновационные модели в сфере торговли, рекламы и коммуникаций. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВНБТ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1) |
С 78 Стауффер, Дэвид. Sun: Секреты мегабренда Новой экономики [] = Business the Dell Way - Secrets of a New Economy Megabrand / Дэвид Стауффер. - М. : СмартБук, 2008. - 186 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0048-7 : 020.00 грн
Рубрики: Соціальна психологія--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): мотивація успіху -- мотивация успеха -- реклама -- психология торговли -- психологія торгівлі -- мегабренд -- конфликт -- конфлікт -- досуг -- дозвілля Анотація: Психологический инструментарий мотивации успеха в маркетинге, менеджменте и других видах деятельности. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВНБТ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВНБТ (1) |
Р83 Рудь, Світлана Володимирівна. Факультативний курс "Бізнес" (тексти, завдання) [] / С. В. Рудь. - Х. : Основа, 2013. - 126, [2] с. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; вип. 2 (122)). - Л-ра: с. 125-126. - ISBN 978-617-00-1696-6 : 5.00 грн
Рубрики: Англійська мова--Факультативи--Загальноосвітні школи--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- английский язык -- факультативи -- факультативы -- відомі бренди -- известные бренды Анотація: Запропонований посібник факультативного курсу "Бізнес" містить пояснювальну записку, навчальну програму, матеріали до уроків та тестові завдання. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
С88 Студінська, Галина Яківна. Бренд: долаючи час та простір [] / Г. Я. Студінська. - Малин : НДНЦ "ПринцепС", 2014. - 412 с. : сх., рис., портр., табл. - Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412. - ISBN 978-966-96620-3-3 : 35.00 грн
Рубрики: Торгові марки--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- українські національні бренди -- украинские национальные бренды -- модеювання бренду -- моделирование бренда -- бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- реклама -- директ-маркетинг -- сейлз-промоушн -- комерційний бренд -- коммерческий бренд -- бренд-послуги -- бренд-услуги -- бек-офіс -- бек-офис -- франт-офіс -- франт-офис -- імідж держави -- имидж государства Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: mire/2016/3 Журнал 2016р. N 3 Бердышев, С. Основная терминология информационного маркетинга / С. Бердышев. - С.12-18 Бонд, А. Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов? / А. Бонд. - С.19-21 Домашева, Е. А. Оценивание эффективности маркетинговых интернет-коммуникаций на основе KPI / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев. - С.22-27. - Л-ра в кінці ст. Рубцов, С. Информационное обеспечение маркетинга. Каким оно должно быть? / С. Рубцов. - С.28-33 Панченко, А. Создавайте легенду брендам - это работает / А. Панченко. - С.34-35 Юрчак, А. Десять отличий бизнес-практик Customer Expirience Management от традиционных подходов / А. Юрчак. - С.36-39 Сова, В. Информационное обеспечение интегрированных маркетинговых коммуникаций предприятий торговли Украины / В. Сова. - С.40-50. - Л-ра в кінці ст. Ромат, Е. Детство автомобильной рекламы. Америка 1900-1920 гг. Haynes-Apperson / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.58-63 Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Бонд, А. Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов? [] / А. Бонд> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 19-21 Рубрики: Маркетинг--Аналіз Кл.слова (ненормовані): маркетингова аналітика -- маркетинговая аналитика -- бренди -- бренды -- клієнти -- клиенты -- мотивація -- мотивация -- інформірованність -- информированность Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Бренд - это более, чем реклама или маркетинг []> // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 7 : рис. Рубрики: Швейне виробництво--Реклама Кл.слова (ненормовані): торговая марка -- торгова марка -- бренды одежды -- бренди одягу Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Петухова, Ольга. Эльза Скиапарелли: шокирующая красота [] / Ольга Петухова> // Личности. - 2020. - N 4/5. - С. 60-77 . - ISSN 1819-6268 Рубрики: Модельєри--Біографія--Італія, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): італійська модельєрки -- итальянские модельеры -- бренды одежды -- бренди одягу Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Скіапареллі, Ельза (модельєрка ; 1890-1973 рр.) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |