Г58 Гоголь, Галина Петрівна. Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / Г. П. Гоголь ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2004. - 2004 с. - ISBN 966-553-343-6 : 21.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): види міжнародного маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегічні рішення -- планування -- планирование -- вибір цільових ринків -- контрактно-цінова політика -- комунікаційна політика Анотація: Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок. Дається визначення маркетингових політик як інструментів впливу на цільові групи маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
О-75 Основы маркетинга [] = Principles of marketing : пер. с англ. / Ф. Котлер [и др. ; ред. Н. В. Шульпина]. - 2-е европ. изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2002. - 944 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 936-943. - ISBN 5-8459-0088-3 : 32.12 грн
Рубрики: Маркетинг--Управління--Ринок--США--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): управление -- этика маркетинга -- етика маркетинга -- стратегическое планирование маркетинга -- стратегічне планування маркетинга -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- глобальный рынок -- глобальний ринок -- покупательское поведение -- поведінка покупця -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментирование -- сегментування -- выбор целевых рынков -- вибір цільових ринків -- позиционирование -- позиціювання -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- управление сбытом -- управління збутом -- управление каналами распределения -- управління каналами розподілу Анотація: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Котлер, Филип; Армстронг , Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника; Шульпина , Н. В. \ред.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |