658.8(075.8)
М84


    Мостенська, Тетяна Леонідівна.
    Основи маркетингу [] : навч. посібник / Т. Л. Мостенська ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харчових технол. - Київ : Кондор, 2006. - 240 с. : рис., табл. - Літ.: с. 237. - ISBN 966-8254-42-3 : 40.00 грн, 35.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Теорія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
функції маркетингу -- класифікація товарів -- види попиту -- ціноутворення -- реклама -- стимулювання збуту -- ринкова поведінка організації
Анотація: Основи маркетингу, який визначає стратегічні цілі організації та сприяє їх реалізації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний університет харчових технологій
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)