М11 Мітченко, Галина Валеріївна. Організаційно-економічне забезпечення стратегічного маркетингу на підприємствах автомобільного транспорту [] : автореф. / Г. В. Мітченко ; [наук. кер. М. Н. Бідняк] ; М-во освіти і науки України, Нац. трансп. ун-т. - К. : НТУ, 2015. - 20 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 17-18. - 10.00 грн
Рубрики: Автотраспортні підприємства--Маркетинг--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): організаційно-економічне забезпечення -- организационно-экономическое обеспечение -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- стратегії розвитку -- стратегии развития -- зовнішнє середовище -- внешняя среда -- внутрішнє середовище -- внутренняя среда Анотація: Викладено загальнотеоретичні засади організації менеджменту автотранспортних підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бідняк, Михайло Несторович \наук. кер.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНаціональний транспортний університет Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Масленніков, Євген Іванович. Сценарний підхід для формування бізнес-стратегій підприємства [] / Є. І. Масленніков, В. В. Томак> // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - N 6. - С. 34-37. - Літ. в кінці ст. Рубрики: Підприємства--Розвиток--Стратегічне планування Кл.слова (ненормовані): стратегічне планування -- сценарії розвитку -- сценарний аналіз -- управлінські рішення -- фактори -- зовнішнє середовище -- внутрішнє середовище Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Томак, В. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |