Винничук, Роксолана. Інноваційні підходи до мотивації студентів покоління Z [] / Роксолана Винничук> // Вища шк. = Higher School. - 2020. - N 1. - С. 72-79 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Студенти--Педагогічні інновації Кл.слова (ненормовані): гейміфікація -- діджиталізація -- інноваційне навчання -- віртуальне навчальне середовище -- кліпове мислення Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ярошенко, Олеся Василівна. Реалізація самостійної роботи студентів філологічних факультетів (на прикладі формування компетентності в аудіюванні) [] / О. В. Ярошенко> // Іноземні мови. - 2020. - N 3. - С. 24-30. - Літ.: с. 29-30 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Англійська мова--Педагогічні технології--Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): англійська мова у вищій школі -- сучасні технології навчання -- вищі навчальні заклади -- самостійна робота студентів -- дистанційне навчання -- віртуальне навчальне середовище -- комп'ютерні технології -- ІКТ Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1) |
Ш89 Штепура, Алла Павлівна. Професійна підготовка майбутніх учителів англійської мови засобами дистанційного навчання в університетах Республіки Польща [] : автореф. дис. / Штепура Алла Павлівна ; [наук. керівник Баніт О. В.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна. - Київ : [Б. в.], 2021. - 20 с. - Літ.: с. 16-18. - 10.00 грн
Рубрики: Вчителі--Нерідна мова--Підготовка--Польща Вчителі іноземної мови--Інтерактивні методи навчання--Заклади вищої освіти--Республіка Польща--Наукові видання Вчителі іноземної мови--Інтерактивні методи навчання--Заклади вищої освіти--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): учитель англійської мови -- заклади вищої освіти -- професійна підготовка майбутнього вичтеля -- засоби дистанційного навчання -- віртуальне навчальне середовище -- методи дистанційного навчання Анотація: У дисертації схарактеризовано стан розвитку освіти в Республіці Польща. На основі аналізу психолого-педагогічних засад професійної підготовки майбутніх учителів ангілйської мови з'ясована необхідність адаптації дидактичного процесу до потреб сучасних студентів, представників нової генерації - покоління Z. Обґрунтовано організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови засобами дистанційного навчання й схарактеризовано модель організаційно-педагогічного забезпечення цього процесу. Порівняно освітні професійні програми підготовки майбутніх учителів англійської мови в університетах Республіки Польща і в закладах вищої освіти України, виявлено спільні і відмінні характеристики змісту, структури, обсягу дистанційних видів та форм навчання. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Баніт, Ольга Василівна \наук. керівник.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |