К77 Крамаренко, В. І. Маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Крамаренко ; [під ред. В. І. Крамаренка, Б. І. Холода]. - Київ : ЦУЛ, 2003. - 258 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-584-129-7 : 16.50 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): соціально-етичний маркетинг -- функції маркетингу -- маркетинг і культура підприємництва -- маркетингові дослідження -- сегментація ринків -- дослідження товарних ринків -- внутріщнє середовище підприємства -- товар і товарна політика -- реалізація товару -- конкуренція -- ціни у маркетингу -- реклама -- планування маркетингу -- маркетинг у торгівлі -- екологічний маркетинг -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг в будівництві Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Крамаренко, В. І. \ред.\; Холод, Б. І. \ред.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1) |