74.39
Н12


   
    На допомогу батькам, що мають дітей з особливими потребами [] : метод. рекомендації / Л. В. Борщевська [та ін.] ; ред. Т. М. Тележенко ; Укр. ін-т соц. досліджень. - К. : Укр. ін-т соц. дослідж., 1999. - 79 с. - ISBN 966-95717-0-7 : 2.00 грн
ББК 74.39
Рубрики: Діти з особливими потребами--Спеціальна педагогіка--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
діти із затримкою психічного розвитку -- дети с задержкой психического развития -- діти з порушення слуху -- дети с нарушениями слуха -- діти з розумовою відсталістю -- дети с умственной отсталостью -- діти з вадами зору -- дети с нарушениями зрения -- діти хворі на церебральний параліч -- дети больные церебральным параличом -- дети-инвалиды -- діти-інваліди
Анотація: У збірнику містяться поради педагогів, психологів, як працювати з дітьми з особливими потребами, а також рекомендації лікарів і юристів, як правильно поводитися з такими дітьми й використовувати законодавчу базу для надання їм допомоги.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Борщевська, Л. В.; Зіборова, Л. В.; Іванова, З. Б.; Куценко, Т. О.; Тележенко, Т. М. \ред.\; Український інститут соціальних досліджень
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

376.016:004](07)
К14


    Казачінер, Олена Семенівна.
    Інформаційно-освітній простір для навчання дітей з особливими потребами [] : [посібник] / О. С. Казачінер, Ю. О. Вірич. - Харків : Основа, 2018. - 94, [2] с. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; вип. 12 (192)). - Літ.: с. 88-89. - Дод.: с. 90-94. - ISBN 978-617-00-3529-5 : 15.72 грн
УДК
ББК 74.3 + 32.97
Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти--Навчальні видання
   Англійська мова--Діти з обмеженими можливостями--Навчання--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- ІКТ у навчанні -- комп'ютерні технології -- SMART-технології -- англійська мова -- діти з обмеженими можливостями -- діти з вадами зору -- програми для незрячих -- цифрові книги -- книги, що "розмовляють" -- логопедичні тренажери
Анотація: Використання інформаційно-комунікаційних технологій може стати суттєвим чинником позитивних змін у навчанні дітей з особливими потребами, адже вони відкривають широкі можливості для покращення якості освіти, її доступності. Мета посібника — огляд й упорядкування сформованих напрямів та підходів до корекційної роботи із застосуванням ІКТ, висвітлення основних переваг використання ІКТ в інклюзивній освіті, а також викладення власного бачення щодо необхідності пошуку ефективних шляхів надання психолого-педагогічної допомоги та інтеграції дітей з обмеженими можливостями до системи суспільних взаємовідносин.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вірич, Юлія Олександрівна
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)