Ткачук, С. В.
    Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2015. - N 4. - С. 220-228. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Підприємства--Управління--Україна
Кл.слова (ненормовані):
продуктова політика -- продуктовая политика -- послуга -- услуга -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителя


Дод.точки доступу:
Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Лабурцева, Олена.
    Інструменти оцінювання задоволеності споживачів [] / О. Лабурцева // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - N 5. - С. 71-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Підприємництво--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
задоволеність споживача -- способи оцінки -- інструменти комплексу маркетингу -- ризик -- прийняття рішень

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)