С43 Скляренко, Наталія Владиславівна. Соціальна реклама в контексті дизайну [] : навч. посібник для студ. спец. "Дизайн" денної та заочної форм навч. / Наталія Скляренко, Ольга Романюк ; М-во освіти і науки України, Луцький нац. тех. ун-т. - К. : Олег Філюк, 2014. - 234 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 178-184. - ISBN 978-966-373-745-4 : 120.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи Дизайн--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): социальная реклама -- соціальний плакат -- социальный плакат -- носії соціальної реклами -- носители социальной рекламы -- внешняя социальная реклама -- зовнішня соціальна реклама -- инновационная социальная реклама -- інноваційна соціальна реклама -- курсове проектування -- курсовое проектирование Анотація: Навчальний посібник присвячений висвітленню особливостей соціальної реклами з точки зору дизайну, що є важливим питанням у підготовці фахівців із вищою освітою спеціальності "Дизайн". Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Романюк, Ольга Василівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛуцький національний технічний університет Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |