32(477)
С30


    Семченко, Олександр Анатолійович.
    Іміджева політика України [] : монографія / О. А. Семченко. - К. : Академія, 2014. - 269, [3] с. : табл. - (Монограф). - Л-ра: с. 225-269. - ISBN 978-966-580-446-8. - ISBN 978-966-580-322-5 (серія) : 70.00 грн
УДК
ББК 66.2(4УКР)
Рубрики: Політичний імідж--Україна, 21 ст.--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- имидж государства -- национальный брендинг -- національний брендінг -- внутрішньополітичний імідж держави -- внутреннеполитический имидж государства -- зовнішня іміджева політика -- внешняя имиджевая политика -- позитивний імідж держави -- позитивный имидж государства
Анотація: У монографії досліджено імідж держави як політичне явище і важливу категорію сучасної політології.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)

339.138:658.8(477)
С88


    Студінська, Галина Яківна.
    Бренд: долаючи час та простір [] / Г. Я. Студінська. - Малин : НДНЦ "ПринцепС", 2014. - 412 с. : сх., рис., портр., табл. - Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412. - ISBN 978-966-96620-3-3 : 35.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29-2
Рубрики: Торгові марки--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- українські національні бренди -- украинские национальные бренды -- модеювання бренду -- моделирование бренда -- бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- реклама -- директ-маркетинг -- сейлз-промоушн -- комерційний бренд -- коммерческий бренд -- бренд-послуги -- бренд-услуги -- бек-офіс -- бек-офис -- франт-офіс -- франт-офис -- імідж держави -- имидж государства
Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)