Б20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Рекламний менеджмент [] : підручник / Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр. Каф. маркетингово менедж. - Київ : Центр учбов. літ., 2013. - 391, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 351-357. - Предм. покажч.: с. 358-362. - Ім. покажч.: с. 363. - Дод.: с. 364-388. - ISBN 978-611-01-0396-1 : 72.00 грн
Рубрики: Рекламний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): рекламний менеджмент підприємства -- рекламный менеджмент предприятия -- реклама в системі менеджменту -- реклама в системе менеджмента -- рекламні комунікації -- рекламные коммуникации -- засоби поширення реклами -- средства распространения рекламы -- система рекламного менеджмента -- система рекламного менеджмента -- контроль рекламної діяльності -- контроль рекламной деятельности -- реклама -- рекламна діяльность -- рекламная деятельность Анотація: Розкрито становлення та розвиток рекламного менеджменту, сутність і функції реклами , наведено характеристику процесу рекламної комунікації, каналів розповсюдження рекламних повідомлень, основних засобів розповсюдження реклами, рекламного звернення, планування рекламної діяльності, контроль рекламної діяльності, оцінка ефективності рекламної діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Юзик, Людмила Олександрівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського; Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту Примірників всього: 3 ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |