Романенко, Є. О.
    Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 6. - С. 102-109. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Державне управління--Україна
   Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий механізм -- маркетинговый механизм -- система державного управління -- система государственного управления -- потреби громадян -- потребности граждан

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чаплай, І. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)