К88 Куденко, Наталія Володимирівна. Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко ; ред. Н. Г. Царик ; М-во освіти України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1998. - 151 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-Х : 8.40 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингові стратегії сегментації -- маркетинговые стратегии сегментации -- маркетингові стратегії росту -- маркетинговые стратегии роста -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговые конкурентные стратегии Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Царик, Н. Г. \ред.\; Міністерство освіти УкраїниКиївський національний економічний університет Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |