Яцишина, Л. К.
    Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів [] / Л. К. Яцишина // Економіка та держава. - 2019. - N 4. - С. 69-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торговельні підприємства--Управління--Україна
Кл.слова (ненормовані):
конкурентність -- брендинг -- маркетингові інструменти

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Шульга, Л. В.
    Система маркетингового менеджменту підприємства [] / Л. В. Шульга, І. О. Терещенко, В. Ю. Горілей // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2019. - N 18. - С. 63-67 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Менеджмент
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- маркетингові інструменти

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Терещенко, І. О.; Горілей, В. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)




    Войтович, Н. В.
    Трансфер технологій як складова інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств АПК [] / Н. В. Войтович, Ю. Я. Поляк // Економіка та держава. - 2020. - N 12. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські підпиємства--Інноваційний маркетинг
   Інноваційний розвиток--Технології

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- агропромислові комплекси -- маркетингові інструменти

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Поляк, Ю. Я.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)