Яцишина, Л. К. Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів [] / Л. К. Яцишина> // Економіка та держава. - 2019. - N 4. - С. 69-73. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Торговельні підприємства--Управління--Україна Кл.слова (ненормовані): конкурентність -- брендинг -- маркетингові інструменти Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Шульга, Л. В. Система маркетингового менеджменту підприємства [] / Л. В. Шульга, І. О. Терещенко, В. Ю. Горілей> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2019. - N 18. - С. 63-67 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Менеджмент Кл.слова (ненормовані): маркетинговий менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- маркетингові інструменти Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Терещенко, І. О.; Горілей, В. Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Войтович, Н. В. Трансфер технологій як складова інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств АПК [] / Н. В. Войтович, Ю. Я. Поляк> // Економіка та держава. - 2020. - N 12. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Сільськогосподарські підпиємства--Інноваційний маркетинг Інноваційний розвиток--Технології Кл.слова (ненормовані): інноваційна діяльність -- агропромислові комплекси -- маркетингові інструменти Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Поляк, Ю. Я. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |