Дудар, Тарас Григорович. Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції [] / Т. Г. Дудар, О. Т. Шумейко, В. Т. Дудар> // Економіка АПК. - 2017. - N 7. - С. 46-53 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Продовольча безпека--Ринок (екон.)--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг органічної продукції -- органічна сільськогосподарська продукція -- екологічний маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шумейко, Оксана Тарасівна; Дудар, Володимир Тарасович Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Ларіна, Ярослава. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [] / Я. Ларіна> // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 27-35 : рис. - Джерела: с. 34-35 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Органічна продукція--Споживання Кл.слова (ненормовані): поведінка споживачів -- маркетинг органічної продукції -- здорове харчування -- ринок органічної продукції Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |