Гриджук, І. А.
    Реалізація концепції маркетингу в публічному управлінні територіальним розвитком [] / І. А. Гриджук // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 2. - С. 113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Території--Розвиток--Державне управління--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
інвестиційний клімат -- розвиток території -- маркетингові заходи -- механізм реалізації -- публічне управління

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Лагутін, В.
    Реалізація державної політики протидії корупції [] / В. Лагутін, Н. Петренко // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2020. - N 4. - С. 5-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Корупція--Запобігання--Державна політика--Україна
Кл.слова (ненормовані):
політика протидії корупції -- механізм реалізації -- вертикальна стратегія -- горизонтальна стратегія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Петренко, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)