К93 Курбан, Олександр Васильович. PR у маркетингових комунікаціях [] : навч. посібник / Курбан О. В. - К. : Кондор, 2014. - 246 с. : табл. - Бібліогр.: с.162-243. - ISBN 978-966-2781-53-3 : 75.00 грн
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Навчальні видання Паблик рілейшнз--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- бізнес-процеси -- бизнес-процессы -- моніторинг ЗМІ -- мониторинг СМИ -- PR-процеси -- PR-процессы -- бізнес-лідери -- бизнес-лидеры -- брендинг -- інноваційні комунікаційні технології -- инновационные коммуникационные технологии -- інвестор-рілейшенз -- инвестор-рилейшенз -- мобільний маркетинг -- мобильный маркетинг Анотація: У посібнику досліджуються методологічні, методичні та практичні аспекти менеджменту сучасних маркетингових комунікаційних процесів шляхом застосування системних управлінських алгоритмів та кількісних методів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Мазаракі, Анатолій. Інтернет-маркетинг у готельному бізнесі [] / А. Мазаракі, С. Мельниченко, М. Даниленко> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - N 5. - С. 46-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Маркетинг Ресторанно-готельний бізнес--Інтернет-технології Кл.слова (ненормовані): інструменти інтернет-маркетинг -- мобільний маркетинг -- пошукові системи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мельниченко, Світлана; Даниленко, Марія Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |