И24 Ивашкин, Александр Васильевич. Святослав Кнушевицкий [] : творческий портрет / А. Ивашкин. - М. : Музыка, 1977. - 24 с. : ил., портр. - (Мастера исполнительского искусства). - 0.30 р.
Рубрики: Музиканти і композитори російські, 20 ст.--Популярні видання Віолончель--Персоналії--Росія, 20 ст.--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): виолончелисты -- віолончелісти -- инструментальная музыка -- інструментальна музика -- исполнительское искусство -- виконавське мистецтво -- музыкально-педагогическая деятельность -- музично-педагогічна діяльність -- музыкальные педагоги -- музичні педагоги -- русские музыканты -- російські музиканти Анотація: О жизненном и творческом пути виолончелиста Святослава Кнушевицкого. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кнушевицький, Святослав Миколайович (віолончеліст, педагог ; 1907 - 1963) \про нього\ Примірників всього: 2 МИСТ (2) Свободны: МИСТ (2) |
М80 Мороз, Майя Олександрівна. Теоретичні та методичні основи формування професійної компетентності майбутніх учителів музики в процесі фахової підготовки у педагогічному коледжі [] : автореф. дис. / Мороз Майя Олександрівна ; [наук. консультант Дубасенюк О. А.] ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : [Б. в.], 2020. - 43, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 34-37. - 10.00 грн
Рубрики: Професійна освіта--Музика--Вчителі--Наукові видання Музична освіта--Вчителі--Професійна діяльність--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- учитель музики -- фахова підготовка -- педагогічний коледж -- формування професійної компетентності -- мистецька освіта -- музично-педагогічна діяльність Анотація: У дисертації досліджено проблему формування професійної компетентності майбутніх учителів музики в процесі фахової підготовки в педагогічному коледжі. Обґрунтовано теоретико-методологічні (концепції, підходи, засади, базові поняття) та методичні (принципи, педагогічні умови, методика) основи. Виявлено різноманітність підходів до фахової підготовки майбутніх учителів музики у зарубіжних країнах (Польща, Франція, Великобританія, Німеччина, Італія, Норвегія, Швеція, Фінляндія та ін.) на основі провідних тенденцій: глобалізаці та інтеграції, мультикультурності та неперервності музичної освіти. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дубасенюк, О. А. \наук. конс.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський державний університет імені Івана Франка Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |