Г85 Грипич, С. Н. Інформаційна культура: теоретичні засади та досвід [] : навч. посіб. / С. Н. Грипич, Л. М. Буравкова ; за заг. ред. С. Н. Грипич ; [редкол.: С. Н. Грипич та ін.]. - 2-е вид., допов. - Київ : Кондор, 2018. - 340, [4] с. : іл. - Дод.: с. 235-253. - Термінолог. слов.: с. 254-314. - Бібліогр.: с. 315-316. - Скор.: с. 317-319. - Літ.: с. 320-337. - ISBN 978-617-7582-59-4 : 260.00 грн
Рубрики: Науково- інформаційна діяльність--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): бібліотечно-бібліографічні ресурси -- інформаційні ресурси -- основні види документів -- книга -- наукові роботи -- реферат -- курсова робота -- дипломна робота -- наукові студентські роботи -- кандидатська дисертація -- докторська дисертація -- інформаційно-пошукові системи -- електронні інформаційно-пошукові системи -- довідково-бібліографічний фонд -- довідкові видання -- електронний каталог -- електронні бази данних -- технологія пошуку інформації -- науково-дослідницька діяльність -- технічне оформлення наукових робіт -- аналітичне опрацювання джерел інформації -- бібліотеки закладів вищої освіти Анотація: Розглянуто широкий спектр проблем з теоретичних засад інформаційної культури та практичного досвіду її формування в бібліотеках закладів вищої освіти. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Буравкова, Л. М.; Грипич, С. Н. \ред.\; Буравкова, Л. М. \ред.\; Ковальчук, Л. В. \ред.\; Семенюк, Г. П. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б64 Бірук, Наталія Петрівна. Професійно-творчий розвиток особистості педагога-дослідника в умовах діяльності науково-педагогічної школи [] : автореф. дис. / Бірук Наталія Петрівна ; [наук. керівник Антонова О. Є.] ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021. - 20 с. : рис., табл. - Літ.: с. 15-17. - 10.00 грн
Рубрики: Педагоги--Професійна освіта--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): науково-дослідницька діяльність -- педагог-дослідик -- професійно-творчий розвиток -- особистісний розвиток -- науково-дослідницька компетентність -- науково-педагогічна школа -- модель професійно-творчого розвитку Анотація: Дисертація присвячена актуальній проблемі професійно-творчого розвитку особистості педагога-дослідника в середовищі науково-педагогічної школи. У роботі проаналізовано стан окресленої проблеми в науковій літературі та практику впровадження досягнень вітчизняних науково-педагогічних шкіл в освітній процес. Здійснено категоріальний аналіз базових понять дослідження, представлено періодизацію розвитку наукових шкіл, акцентовано увагу на сучасному етапі їх функціонування. Результатом професійно-творчого розвитку було визначено сформованість науково-дослідницької компетентності на емпірично-інтуїтивному, дослідницько-логічному та креативно-евристичному рівнях. Вимоги до особистості педагога-дослідника узагальнено у вигляді професіограми. Спроєктовано модель професійно-творчого розвитку особистості педагога-дослідника в середовищі науково-педагогічної школи, що складається з чотирьох взаємопов'язаних блоків: концептуально-цільового, мотиваційно-стимулювального, змістово-процесуального та результативно-діагностувального та технологію її реалізації. Результати експериментальної перевірки дієвості моделі шляхом реалізації технології засвідчили підвищення якісного рівня професійно-творчого розвитку особистості педагога-дослідника та науково-дослідницької компетентності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Антонова, Олена Євгеніївна \наук. керівник.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський державний університет імені Івана Франка Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Р68 . "Роль педагога у впровадженні інноваційних технологій в освітній процес: історія та сьогодення", науково-краєзнавча конференція (2023 ; Житомир-Бердичів) Мельничук, А. Л. Павло Степанович Скавронський: життєвий та творчий шлях [] / А. Л. Мельничук> // Матеріали регіональної науково-краєзнавчої конференції "Роль педагога у впровадженні інноваційних технологій в освітній процес: історія та сьогодення" прсвяченої 100-річчю від дня народження Заслуженого вчителя Української РСР А. П. Кащука, 8-9 травня 2023 р. / [Т. В. Бабійчук та ін. ; упоряд. П. С. Скавронський]. - Бердичів : ФОП Мельник М. В., 2023. - С. 293-299 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-7254-58-3
Рубрики: Краєзнавці українські--Персоналії--Бердичів, місто (Житомирська область), 20-21 ст. Бердичів, місто (Житомирська область)--Краєзнавці українські--Персоналії, 20-21 ст. Кл.слова (ненормовані): краєзнавці Житомирщини -- краєзнавчий рух на Житомирщині -- науково-дослідницька діяльність -- викладацька діяльність Анотація: У статті розкрито багаторічну діяльність Вчителя Павла Степановича Скавронського, який 30 років очолював педагогічний колектив Бердичівського ЗЗСО № 11, 27 років є лідером краєзнавчого руху Бердичівщини, опублікував понад 300 публікацій, є знаним організатором освітнього і краєзнавчого життя міста Бердичів, Волинського регіону та України. Стаття містить короткий біографічний опис, аналіз організаційної, викладацької, краєзнавчої та науково-дослідницької діяльності обдарованого географа, краєзнавця, менеджера П. С. Скавронського та вносить свій вклад в дослідження персоналій в географії та краєзнавстві. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бабійчук, Тамара Василівна; Баранов, Андрій Вікторович; Бейдик, Олександр Олексійович; Беценко, Тетяна Петрівна; Скавронський, Павло Степанович \упоряд.\; Скавронський, Павло Степанович (географ, краєзнавець, педагог, громад. діяч ; 1949 р.); Національна спілка краєзнавців України; Комунальний заклад "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Житомирської обласної ради. Кафедра психології; Управління освіти і науки Бердичівської міської ради; "Роль педагога у впровадженні інноваційних технологій в освітній процес: історія та сьогодення", науково-краєзнавча конференція(2023 ; Житомир-Бердичів) Є примірники у відділах: всього 2 : КР (2) Вільні: КР (2) |