М55 Механізм стратегічного управління інноваційним розвитком [] = STRATEGIC MANAGEMENT MECHANISM of INNOVATIVE DEVELOPMENT : монографія / [за ред. О. А. Біловодської]. - Суми : Унів. кн., 2013. - 431, [1] с. : табл., рис., граф. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-539-6 : 170.00 грн
Рубрики: Стратегічне управління--Інновації--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- національна інноваційна система -- национальная инновационная система -- інноваційне середовище -- инновационная среда -- инновации отчественной экономики -- інновації вітчизняної економіки -- партнерський маркетинг -- партнерский маркетинг -- комерціалізація інновацій -- коммерциализация инноваций -- екологічні інновації -- экологические инновации -- інноваційний потенціал підприємства -- инновационный потенциал предприятия -- менеджмент екологічних інновацій -- менеджмент экологических инноваций -- маркетинг екологічних інновацій -- маркетинг экологических инноваций Анотація: Висвітлено теоретичні засади управління інноваційним розвитком та формування національної інноваційної системи. Обгрунтовано й розроблено підходи до управління інноваційним розвитком вітчизняних підприємств. Викладено науково-методичні засади менеджменту та маркетингу екологічних інновацій. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Біловодська, О. А. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
К66 Кордзая, Натела Ревазівна Основи інтернет-маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Н. Р. Кордзая. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2018. Ч. 2. - 163, [1] с. : іл., табл. - Літ.: с. 158-161. - ISBN 978-966-289-209-3 : 160.00 грн
Рубрики: Мережеві технології--Мережевий маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): Інтернет-маркетинг -- месенджер-маркетинг -- sSype -- QQ -- WeChat -- WhatsApp -- Viber -- Telegram -- геолокаційні мережі -- геолокаційні сервіси -- вірусний маркетинг -- ADVERGAMING -- контекстна реклама -- банерна реклама -- партнерський маркетинг -- ремаркетинг Анотація: Інтернет-маркетинг; риси та алгоритми проведення маркетингової кампанії у месенджерах, методика та особливості маркетингу у геосоціальних мережах/сервісах, ведення вірусного маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |