П 86 Психолого-педагогічні проблеми розвитку особистості в системі неперервної освіти [] : науково-методичний збірник / ред. М. М. Заброцький. - Житомир ; Київ : ЖОІППО, 2007. - 224 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-655-249-8 : 019.00 грн
Рубрики: Педагогічна психологія--Збірники Особистість--Збірники Особистісно орієнтоване навчання--Збірники Житомир, місто--Заклади освіти--Науково-методична робота -- Збірники Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- педагогічне спілкування -- педагогическое общение -- педагогічна взаємодія -- педагогическое взаимодействие -- інноваційна педагогіка -- инновационая педагогика -- синергетична педагогіка -- синергетическая педагогика -- зовнішнє незалежне оцінювання -- внешнее независимое оценивание -- неперервна освіта -- непрерывное образование Анотація: Статті за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції "Особливості педагогічного спілкування в умовах особистісно орієнтованої освіти" (Житомир, 2006), 1 обласного з'їзду практичних психологів закладів освіти Житомирщини (Житомир, 2006) та науково-практичних конференцій і семінарів, проведених на базі ЖОІПОО. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Заброцький, М.М. \ред.\; Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти \про нього\ Примірників всього: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
Г94 Гуманістичні універсалії освітнього простору: можливості самореалізації особистості [] : матеріали Всеукраїнської конференції 28-29 вересня 2007 року / За ред. Г. О. Балла, Н. А. Бастун. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2007. - 247 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-966-8456-96-1 : 010.00 грн
Рубрики: Педагогічна психологія--Збірники Особистість--Самореалізація--Збірники Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- педагогічна взаємодія -- педагогическое взаимодействие -- професійна свідомість -- профессиональное сознание -- самореалізація особистості -- самореализация личности -- гуманізація суспільних відносин -- гуманизация общественных отношений -- вищі психічні функції -- высшие психические функции -- психологічна культура викладача -- психологическая культура преподавателя -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- особистісна зрілість -- личностная зрелость -- самоидентификация -- самоідентифікація -- рольові ігри -- ролевые игры -- социальный интеллект -- соціальний інтелект Анотація: Проблеми сьогоднішнього освітнього процесу, можливості самовдосконалення учнів, перспективи гуманізації освітнього простору України. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Балл, Г.О. \ред.\; Бастун, Н.А. \ред.\ Примірників всього: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
М52 Мерзлякова, Олена. Учителі й учні: мистецтво діалогу [] : семінарські та тренінгові заняття психолога з педагогами / Олена Мерзлякова. - К. : Шк. світ, 2008. - 112 с. : табл. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Дод.: с. 97-111. - ISBN 978-966-451-228-9 : 007.40 грн
Рубрики: Психологічна педагогіка--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): розвиток дитини -- развитие ребенка -- емоційна травма -- эмоциональная травма -- психологическая травма -- психологічна травма -- педагогічне середовище -- педагогическая среда -- педагогічна взаємодія -- педагогическое взаимодействие -- рольові установки -- ролевые установки -- рольова поведінка вчителя -- ролевое поведение учителя -- психологічне маніпулювання -- психологичекое манипулирование -- "ефективні комунікації" -- "эффективные коммуникации" Анотація: Авторська програма психологічних занять із вчителями, що містить практикум конструктивної педагогічної взаємодії. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П24 Педагогічна комунікація та ідентичність педагога [] : монографія / [Г. О. Балл та ін. ; за наук. ред. В. Л. Зливкова] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - К. : Пед. думка, 2011. - 158, [2] с. - Л-ра: с. 152-159. - ISBN 978-966-644-202-7 : 50.00 грн
Рубрики: Педагогічна підготовка--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): педагогічна комунікація -- педагогическая коммуникация -- професійна ідентичність педагога -- профессиональная идентичность педагога -- особистісна ідентичність -- личностная идентичность -- інтерпретація конфліктних ситуацій -- интерпретация конфликтных ситуаций -- педагогічна взаємодія -- педагогическое взаимодействие -- особистісно-орієнтована освіта -- личностно-ориентированное образование -- психологічна підтримка особистості -- психологическая поддержка личности -- особистісний потенціал учня -- личностный потенциал ученика Анотація: Новий концептуальний підхід до проблеми підготовки педагога XXI століття, становлення професійної ідентичності вчителя в контексті розгляду його як суб'єкта педагогічної комунікації. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Балл, Георгій Олексійович; Зливков, Валерій Лаврентійович; Копилов, Сергій Олегович; Курганська, Людмила Олегівна; Зливков, Валерій Лаврентійович \ред.\; Національна Академія Педагогічних Наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Примірників всього: 3 ЧЗ (2), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1) |