Бобух, І. Поведінкова економіка та сталий розвиток: ключові аспекти взаємозв'язку [] / І. Бобух> // Економіст. - 2016. - N 6. - С. 4-8. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-3944 Рубрики: Економіка--Розвиток--Україна Суспільство--Україна Кл.слова (ненормовані): поведінкова економіка -- поведенческая экономика -- поведінкові шаблони -- поведенческие шаблоны -- сталий розвиток економіки -- устойчивое развитие экономики -- соціально-економічні взаємозв'язки -- социально-экономическая взаимосвязь Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Чужиков, А. В. Поведінкові фактори розвитку медійного бізнесу [] / А. В. Чужиков> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 12. - С. 47-52. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка--Глобалізація Медійна продукція--Конкуренція (екон.) Кл.слова (ненормовані): поведінкова економіка -- медіа -- біхевіоризм -- мікс фактори -- евристика -- когнітивні викривлення -- економічна емпатія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Лебедева, Лариса. Економічна теорія у дослідженнях XXI ст. [] / Л. Лебедева> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2019. - N 2. - С. 73-85. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економічна теорія--Дослідження, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): парадигма економічної науки -- економіка навколишнього середовища -- поведінкова економіка -- інституціональна економіка -- еволюційна економіка -- економіка знань Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Сохацька, Олена. Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти [] / О. Сохацька, Сідхарх> // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х Рубрики: Торгівля--Цифрові технології Соціальні мережі--Маркетинг Споживачі--Поведінка Кл.слова (ненормовані): поведінкова економіка -- прийняття рішень -- маркетингові стратегії -- аналіз споживачів Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сідхарх Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Безгін, К. С. Поведінкова економіка: епістемічний поворот у трактуванні раціональності [] / К. С. Безгін, В. В. Ушкальов> // Економіка України. - 2019. - N 7/8. - С. 3-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х Рубрики: Економічна теорія Кл.слова (ненормовані): поведінкова економіка -- когнітивне викривлення -- когнітивні процеси -- раціональність -- евристика Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ушкальов, В. В. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Король, С. Hard та soft skills бухгалтера [] / С. Король, А. Клочко> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - N 3. - С. 147-159. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Цифрова економіка Бухгалтерський облік Кл.слова (ненормовані): професійний бухгалтер -- соціальний інтелект -- поведінкова економіка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Клочко, А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Кваша, О. В. Основні положення та гіпотези поведінкових фінансів [] / О. В. Кваша> // Економіка та держава. - 2020. - N 5. - С. 225-231. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фінанси--Економічна теорія Кл.слова (ненормовані): поведінкова економіка -- теорія перспектив Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Чужиков, А. В. Комунікаційна підтримка глобальної екологізації споживання [] / А. В. Чужиков, К. А. Лещенко> // Економіка та держава. - 2020. - N 7. - С. 99-104. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Споживання--Екологічна безпека Кл.слова (ненормовані): споживчий ринок -- агропродовольча продукція -- здоровий спосіб життя -- медіа -- поведінкова економіка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Лещенко, К. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |