Пономаренко, Р.
    Маркетингові активи у міжнародній діяльності [] / Р. Пономаренко // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2016. - N 4. - С. 75-92. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Міжнародний менеджмент
   Міжнародний маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові активи -- маркетинговые активы -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- прибутки міжнародних компаній -- прибыли международных компаний -- кореляційний аналіз -- корреляционный анализ

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)