Ф 95 Фурман, Анатолій Васильович. Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект [] / А. В. Фурман = Theory of Educational Problem Situations: psychologically-didactic aspect : Monography / Anatoliy V. Furman. - Т. : Астон, 2007. - 164 с. - Бібліогр.: с. 128-144. - Предм. покажч.: с. 145-161. - Ім. покажч.: с. 162-163. - ISBN 978-966-308-189-2 : 004.00 грн
Рубрики: Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): дослідження -- исследования -- навчальний ритм -- учебный ритм -- проблемні ситуаціяї -- проблемные ситуации -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- проблемне навчання -- проблемное обучение Анотація: Проблема створення психолого-дидактичної теорії розвитку, застосування проблемно-діалогічних ситуацій. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |