К21 Кардаш, Віктор Якович. Маркетингова товарна політика [] : підруч. / В. Я. Кардаш ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - Київ : КНЕУ, 2001. - 240 с. : рис., табл. - Літ.: с. 236-237. - ISBN 966-574-287-6 : 20.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): якість товару -- конкурентоспроможність товару -- ринок товарів -- упаковка -- товарні марки -- продуктові інновації Анотація: Особливості товарної політики підприємств ринкової орієнтації - маркетингові характеристики товарів та послуг, основи його сегментації, етапи планування та створення нових товарів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (2) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2) |
Джинджоян, В. В. Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємств [] / В. В. Джинджоян> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 9. - С. 39-45. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Туризм--Інновації Кл.слова (ненормовані): продуктові інновації -- процесні інновації -- збутова діяльність -- туристичні підприємства Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ганас, Л. М. Характеристика та типологія інновацій як економічної категорії [] / Л. М. Ганас, І. М. Дорош, Я. Ю. Петрова> // Економіка та держава. - 2020. - N 4. - С. 201-205. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інновації--Характеристики Кл.слова (ненормовані): управлінські інновації -- процесні інновації -- продуктові інновації Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дорош, І. М.; Петрова, Я. Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
С51 Смоляр, Любов Гаврилівна. Управління процесом розробки і освоєння виробництва нових продуктів [] : навч. посіб. / Л. Г. Смоляр, К. О. Бояринова, О. В. Кам'янська ; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - Київ : Кондор, 2020. - 492, [2] с. : рис., табл. - Літ.: с. 441-448. - Слов.: с. 449-458. - Дод.: с. 459-492. - ISBN 978-617-7278-16-9 : 430.00 грн
Рубрики: Харчові виробництва--Харчові продукти--Інновації--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): продуктова політика -- інноваційні підприємства -- створення нових продуктів -- продуктові інновації -- інноваційний аналіз виробника -- розроблення нових продуктів -- ефективність наукових досліджень -- проектування нового продукту -- цикл дослідження виробництва -- збалансована система показників -- типовий технологічний процес -- освоєння нової продукції Анотація: Засади управління процесом розроблення і освоєння виробництва нових продуктів: практичні та ситуаційні вправи, запитання для самоконтролю, тести та задачі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бояринова, Катерина Олександрівна; Кам'янська, Ольга Вікторівна; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |