378.013.75(477.42-25)
Ж74


   
    Житомирська науково-педагогічна школа "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів" [] : здобутки та перспективи : зб. наук. праць / [О. А. Дубасенюк та ін.] ; наук. кер. шк. О. А. Дубасенюк ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2009. - 426, [30] с. : табл., рис., портр. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Літ. в кінці ст. - Бібліогр. покажч. праць: с. 336-426. - ISBN 978-966-485-029-9 : 025.00 грн
УДК
ББК 74.584(4УКР-4ЖИТ)
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Науково-освітня робота--Педагоги--Наукові видання
   Педагоги українські--Житомир, місто--Наукові видання

   Житомир, місто--Педагоги -- Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- професійна підготовка вчителя -- профессиональная подготовка учителя -- педагогічна обдарованістьвчителя -- педагогическая одаренность учителя -- творча активність вчителя -- творческая активность учителя -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- наукова освіта -- научное образование -- науково-педагогічні кадри -- научно-педагогические кадры
Анотація: Доробок науковців наукової педагогічної школи, створеної доктором педагогічних наук, професором О. А. Дубасенюк у 1998 році при кафедрі педагогіки <Житомирського державного педагогічного університету ім. Івана Франка>. Відомості про керівника школи О. А. Дубасенюк (С. 340), авторів наукових праць та інші наукові школи університету.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дубасенюк, Олександра Антонівна; Антонова, Олена Євгенівна; Вітвицька, Світлана Сергіївна; Колесник, Наталія Євгенівна; Дубасенюк, О. А. \наук. кер.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)

37.013
Л70


    Лодатко, Євген Олександрович.
    Моделювання педагогічних систем і процесів [] : монографія / Є. О. Лодатко ; М-во освіти і науки України, Слов'янський держ. пед. ун-т. - Слов'янськ : СДПУ, 2010. - 148 с. : рис. - Л-ра: с. 136-147. - ISBN 978-966-1554-31-2 : 25.00 грн
УДК
ББК 74
Рубрики: Педагогічні технології--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
системи знань -- системы знаний -- моделювання в соціокультурному просторі -- моделирование в социокультурном пространстве -- моделі системи освіти -- модели системы образования -- інформаційне моделювання -- информационное моделирование -- моделювання дидактичної структури -- моделирование дидактической структуры -- моделювання функціональної орієнтації -- моделирование функциональной ориентации -- фахова підготовка вчителя -- профессиональная подготовка учителя -- підготовка упрвлінських кадрів -- подготовка управленческих кадров
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні питання, пов'язані з моделюванням соціокультурних об'єктів (процесів), зокрема тих, що функціонують у національному педагогічному просторі: освітніх систем, дидактичних об'єктів як інформаційних і структурних утворень, часткових дидактик як носіїв функціональної орієнтації тощо, підготовки управлінських кадрів до аналітичної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Слов'янський державний педагогічний університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

378:371
П84


   
    Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід [] : монографія / [О. Є. Антонова та ін. ; за ред. О. А. Дубасенюк] ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. - 435, [1] с. : рис., табл. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Відом. про авт.: с. 433-435. - ISBN 978-966-485-115-9 : 60.00 грн
УДК
ББК 74.58 + 74.2
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- освіта на Житомирщині -- образование на Житомирщине -- [професійно-педагогічна підготовка] -- [профессионально-педагогическая подготовка] -- особистісно орієнтоване виховання -- лично ориетированное воспитание -- саморозвиток особистості -- саморазвитие личности -- професійна підготовка вчителя -- профессиональная подготовка учителя -- викладачі вузів Житомира -- преподаватели вузов Житомира
Анотація: Наукові і практичні здобутки Житомирської науково-педагогічної школи щодо теорії і практики особистісно орієнтованого підходу в педагогічній освіті.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Антонова, Олена Євгеніївна; Вітвицька, Світлана Сергіївна; Дубасенюк, Олександра Антонівна; Лісова, Світлана Валеріївна; Дубасенюк, О. А. \ред.\; Освіта в краї 12; Житомирський державний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)

378.147:005.591.6](410)*М
К56


    Ковальова, Світлана Миколаївна.
    Застосування методики "кейс-методу" у професійній підготовці майбутніх учителів у Великій Британії [] : монографія / С. М. Ковальова ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2014. - 259, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 186-216. - Дод.: с. 217-258. - ISBN 978-966-485-166-1 : 35.00 грн
УДК
ББК 74.580(4ВЕЛ)
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Кейс-метод навчання--Велика Британія--Наукові видання
   Велика Британія--Вища педагогічна освіта--Кейс-метод навчання -- Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- професійна підготовка вчителя -- профессиональная подготовка учителя -- сучасні педагогічні технології -- современные педагогические технологии -- кейс-метод -- європейський мовний портфель -- европейский языковой портфель -- професійний портфель вчителя -- профессиональный портфель учителя -- портфоліо учня -- портфолио ученика
Анотація: У монографії охарактеризовано сутність методики кейс-методу у професійній підготовці майбутніх учителів у Великій Британії, проаналізовано основні поняття дослідження (портфоліо, кейс, кейс-метод тощо); визначено концептуальні основи кейс-методу, досліджено організаційні засади та різновиди методики застосування кейсів у професійній підготовці вчителя у Великій Британії, проаналізовано концептуальні підходи до застосування кейс-методу у професійній підготовці майбутнього вчителя в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Організація і розвиток науки у краї 11.02; Житомирський державний університет імені івана Франка
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)