К84 Крушельницька, Ярослава Володимирівна. Фізіологія і психологія праці [] : навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. / Я. В. Крушельницька ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2002. - 182 с. : табл. - Л-ра: с. 174-175. - ISBN 966-574-305-8 : 12.64 грн
Рубрики: Праця--Фізіологія--Навчальні видання Праця--Психологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): фізіологія праці -- физиология труда -- психологія праці -- психология труда -- трудова діяльність -- трудовая деятельность -- фізіологічні реакції організму -- физиологические реакции организма -- психологічні фактори -- психологические факторы -- умови праці -- условия труда -- важкість праці -- тяжесть труда -- режим праці -- режим труда -- режим відпочинку -- режим отдыха -- психологічні основи профорієнтації -- психологические основы профориентации -- психофізіологічні основи -- психофизиологические основы -- виробниче навчання -- производственное обучение Анотація: Містить програму курсу, методичні вказівки до вивчення кожної теми, плани практичних і семінарських занять, практичні завдання для самостійної роботи. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет Примірників всього: 6 ФОНД (3), ВВ (1), ЧЗ (2) Свободны: ФОНД (3), ВВ (1), ЧЗ (2) |
В64 Вознюк, Александр Васильевич. Философские основания педагогической аксиоматики [] : [монография] / Вознюк А. В., Дубасенюк А. А. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - 563, [1] с. : рис., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 550-563. - ISBN 978-966-485-096-1 : 70.00 грн
Рубрики: Педагогічна психологія--Наукові видання Синергетика--Наукові видання Акмеологія--Наукові видання Людинознавство--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- психолого-педагогічні системи -- психолого-педагогические системы -- психологічні фактори -- психологические факторы -- педагогічна парадигма -- педагогическая парадигма -- космогенез -- розвиток людини -- развитие человека -- педагогічна інтеграція -- педагогическая интеграция -- глобальне мислення -- глобальное мышление -- акмеологія -- акмеология -- особистісний феномен -- личностный феномен -- творчість -- творчество -- педагогічні аксіоми -- педагогические аксиомы -- педагогічна технологія -- педагогическая технология -- людська особа -- человеческая личность -- парадоксальное мышление -- парадоксальне мислення -- ноосферна освіта -- ноосферное образование Анотація: На основе философского принципа единства мира и всеобщей связи явлений авторы анализируют философские универсалии, предпринимая попытку обосновать аксиоматическую базу современной науки и очертить ее проекции в сфере педагогики. Репрезентируется теория синтеза знаний, состоящая из трех аспектов - универсальной синергетической парадигмы развития, универсальной модели бытия, теории целостности и критических явлений. Обосновывается холистическая парадигма образования в контексте отмеченных аспектов, что позволяет концептуализировать три педагогики - формирующую (традиционную), актуализирующую и бифуркационную. Материалы монографии организуются на основе фрактально-голограммного, рекурсионного метода. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дубасенюк, Александра Антоновна Примірників всього: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |