Б 27 Басіна, А. Психофізіологічні фактори успішності навчання []> // Методика викладання іноземної мови в початковій школі : методичні поради / А. Басіна. - К. : Шк. світ, 2007. - С. 7-9 . - ISBN 978-966-451-009-4 Рубрики: Мови світу--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): психологічні основи навчання -- психологические основы обучения Утримувачі документа: ЖОУНБ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Голушкова, Н. М. Развитие психических аспектов личности учащихся на уроках ИЯ [Текст] / Н. М. Голушкова> // Иностранные языки в школе : Науч.-метод. журн. - М. : "Иностранные языки в школе", 2008. - N 2. - С. 2-8 Рубрики: Учні--Психологія Кл.слова (ненормовані): психологічні основи навчання -- психологические основы обучения -- ученики Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1) |
Секрети психології на допомогу вчителю. Частина І [Текст]> // Англійська мова та література : наук.-метод. журнал. - 2008. - N 11. - Додаток "Педагогічна академія Пані Софії : міні- журнал". - Урок 9. - с. 16-1-16-16 Рубрики: Учні--Психологія Кл.слова (ненормовані): дисципліна на уроці -- дисциплина на уроке -- типи вчителів -- типы учителей -- поведінка -- поведение -- психологічні основи навчання -- психологические основы обучения Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1) |
З-62 Зимняя, Ирина Алексеевна. Психология обучения иностранным языкам в школе [] / И. А. Зимняя. - М. : Просвещение, 1991. - 220 с. - (Библиотека учителя иностранного языка). - ISBN 5-09-001716-6 : 1.80 р.
Рубрики: Мови світу--Навчання--Психологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): психологічні основи навчання -- психологические основы обучения -- іноземні мови -- иностранные языки -- педагогічна психологія -- педагогическая психология -- самостійна робота -- самостоятельная работа -- психологічний аналіз уроків -- психологический анализ уроков -- оптимізація навчання -- оптимизация обучения Анотація: В книге определяются психологические основы нового личностно-деятельностного подхода к обучению иностранному языку, обосновывается эффективность учебного сотрудничества и педагогического общения учителя и учащихся. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |