І-90 Історія економічних учень [Текст] : підручник : у 2 ч. / [В. Д. Базилевич та ін.] ; за ред. В. Д. Базилевича. - 3-тє вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2006. - (Класичний університетський підручник). Ч. 1. - 2006. - 584 с. : іл., табл. - Глосарій: с. 537-582. - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 966-346-149-7 : 78.00 грн
Рубрики: Економічні вчення--Історія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): історія економічних вчень -- история экономических учений -- економічна думка стародавніх цивілізацій -- экономическая мысль древних цивилизаций -- економічна думка середньовіччя -- экономическая мысль средневековья -- мерканттилізм -- меркантилизм -- класична політична економія -- классическая политическая экономия -- класична політекономія 19 ст. -- классическая политэкономия 19 в. -- соціалістичні утопічні вчення -- социалистические утопические учения -- економічна теорія К. Маркса -- экономическая теория К. Маркса -- економічні концепції соціал-демократів -- экономические концепции социал-демократов -- історичні економічні школи -- исторические экономические школы -- соціальний напрям політекономії -- социальное направление политєкономии -- маржиналізм -- маржинализм -- неокласична економічна теорія -- неоклассическая экономическая теория -- математична школа в економічнй теорії -- математическая школа в экономической теории Анотація: Підручник містить цілісний і систематичний виклад широкої панорами наукових традицій та ідей з урахуванням новітніх досягнень у сфері історико-економічних досліджень, а також сучасних вимог до рівня економічної освіти. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Базилевич, Віктор Дмитрович; Гражевська, Надія Іванівна; Гайдай, Тетяна Вікторівна; Леоненко, П.М.; Базилевич, Віктор Дмитрович \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
П 55 Пометун, О. І. Методика навчання історії в школі [] : навч. посібник / І. О. Пометун, Г. О. Фрейман. - К. : Генеза, 2006. - 328 с. : табл. - Ім. покажч.: с. 320-321. - Предм. покажч.: с. 322-325. - ISBN 966-504-462-1 : 17.00 грн
Рубрики: Історія--Методика навчання--Загальноосвітні школи--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): пізнавальні процеси -- познавательные процесы -- урок історії -- урок истории -- історична освіта -- историческое образование -- перевірка знань -- проверка знаний -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- технічні засоби навчання -- технические средства обучения -- наочність -- наглядность -- диференційований підхід -- дифференцированный подход -- шкільний підручник -- школьный учебник Анотація: Основи теорії та методики навчання історії, методичні поради і приклади уроків. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Фрейман, Г. О. Примірників всього: 4 ЧЗ (3), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (3), ФОНД (1) |
> Шифр: ivsu/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Підсумки Всеукраїнського конкурсу науково-пошукових робіт школярів, студентів і педагогічних працівників "Голодомор 1932 - 1933 років. Україна пам'ятає". - С.3 - 5 Євтушенко, Р. Всеукраїнський науково-практичний семінар "Проблеми та перспективи впровадження курсу "Розмаїття релігій та культур світу" в практичну діяльність загальноосвітніх навчальних закладів України". / Р. Євтушенко. - С.5 - 6 Інформаційні матеріали Українського центру оцінювання якості освіти: тест з історії України для зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2008 року. - С.7 - 14. - Бібліогр. в кінці ст. Власов, В. Яким має бути сучасний урок історії : До Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року" / В. Власов. - С.15 - 18 Терно, С. Суспільні відносини: сучасний погляд на проблему / С. Терно. - С.19 - 23. - Бібліогр. в кінці ст. Мисан, В. Шкільний підручник як історичне джерело : Чи потрібно здавати в макулатуру старі підручники з історії? / В. Мисан. - С.24 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. Скворець, В. Як розвивати правове мислення на уроках правознавства : Погляд учителя / В. Скворець. - С.30 - 34. - Бібліогр. в кінці ст. Малієнко, Ю. Методичні рекомендації до викладання курсу історії середніх віків : Тема 4. "Європейські держави в добу середньовіччя: Священна Римська імперія. Країни басейну Середземномор'я" / Ю. Малієнко. - С.35 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. Вітрук, Л. Конспект уроку з історії стародавнього світу на тему "Падіння республіки та рання Римська імперія". 6 клас : Урок узагальнення та систематизації знань і вмінь із застосуванням ігрових технологій / Л. Вітрук. - С.42 - 46 Мицик, Ю. Перша згадка про українських козаків у писемних джерелах / Ю. Мицик. - С.47 - 48 Гончаренко, О. Місцева поліція рейхскомісаріату "Україна": проблеми кадрового забезпечення в системі нацистського окупаційного режиму (1941 - 1944 рр.) / О. Гончаренко. - С.48 - 54 Кульчицький, С. "Великий перелом": Україна в період 1923 - весни 1930 рр. : Стаття треття "Курс на колективізацію" / С. Кульчицький. - С.55 - 56.- Продовж. Початок: 2007. - № 8, 9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Мисан, В. Шкільний підручник як історичне джерело [] / В. Мисан> // Історія в школах України : наук.-метод. журнал. - 2008. - N 1. - С. 24 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підручники--історія України Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2008/1/2 Журнал 2008р. N 1/2 Пастовенський, О. "Школа-родина" як альтернативний навчальний заклад в умовах демографічної ситуації Поліського регіону / О. Пастовенський. - С.58-62. - Бібліогр.: с. 60 Замаскіна, П. Профільне навчання: теорія і практика / П. Замаскіна, Л. ЛиповаВ. Малишев. - С.3 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. Гринченко, Н. Теоретичний аналіз формування соціально гармонійної особистості учня / Н. Гринченко. - С.6 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. Цимбалару, А. До поняття "проектно-технологічна діяльність учителя" / А. Цимбалару. - С.8 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. Бех, І. Виховний процес: глибинні психологічні чинники оптимізації / І. Бех. - С.11 - 16 Бойко, А. Методологія, теорія, практика виховання - єдина система / А. Бойко. - С.16 - 21. - Бібліогр. в кінці ст. Кравченко, Т. Національна самосвідомість як складова соціалізації підлітків / Т. Кравченко. - С.21 - 23. - Бібліогр. в кінці ст. Мелешко, В. Середовищний підхід: досвід експериментальної роботи у сільській школі / В. Мелешко. - С.24 - 27 Вербицький, В. Фандрайзинг - альтернативне рішення для здійснення діяльності позашкільних навчальних закладів : Лекційний матеріал для курсів підвищення кваліфікації керівників позашкільних навчальних закладів / В. Вербицький. - С.28 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Топузов, О. Геолого-геоморфологічні знання у процесі вивчення фізичної географії в загальноосвітній школі / О. Топузов, Л. Мальцева. - С.37 - 39. - Бібліогр. в кінці ст. Міронець, Л. Створення та використання комп'ютерних презентацій під час навчання біології / Л. Міронець. - С.40 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. Пучков, І. Впровадження електронного підручника в навчальний процес вищого навчального закладу / І. Пучков. - С.42 - 44. - Бібліогр. в кінці ст. Лазько, А. М. Соціальна активність студентів медичних коледжів: дослідно-експерементальний аналіз / А. М. Лазько. - С.44 - 48. - Бібліогр. в кінці ст. Гладишевська, Л. Естетичне виховання студентів Поліцейського фінансово-правового коледжу / Л. Гладишевська. - С.48 - 50. - Бібліогр. в кінці ст. Перехейда, О. Управління інноваційним процесом у гімназії / О. Перехейда. - С.51 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Старовойт, С. Технологізація освітнього процесу в Україні / С. Старовойт. - С.54 - 56. - Бібліогр. в кінці ст. Караманов, О. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами музейної педагогіки / О. Караманов. - С.57 - 58. - Бібліогр. в кінці ст. Кривець, С. Теоретичне обгрунтування критеріїв та ознак сформованості інформаційно-пошукової компетентності майбутніх учителів / С. Кривець. - С.60 - 63. - Бібліогр. в кінці ст. Гусак, Т. Навчання письмовому мовленню іноземних мов на початковому етапі / Т. Гусак. - С.63 - 64 Копосов, П. Чому діти так люблять казку (через гру до знань) / П. Копосов. - С.65 - 66. - Бібліогр. в кінці ст. Мостова, Т. Унепокорений Шаталов / Т. Мостова. - С.67 - 69 Залуцький, О. Гуманістичні засади в сучасному освітньо-виховному процесі / О. Залуцький. - С.69 - 70. - Бібліогр. в кінці ст. Скиба, М. Шкільний підручник з біології 20 - 30-х років ХХ ст. / М. Скиба, Ю. Скиба. - С.71 - 74. - Бібліогр. в кінці ст. Бутенко, О. Ідеї сімейного виховання в творчій спадщині просвітителів XVIII ст. / О. Бутенко. - С.74 - 75. - Бібліогр. в кінці ст. Ремезовська, Н. Національний навчальний план як чинник стандартизації шкільної освіти в Англії та Уельсі / Н. Ремезовська. - С.76 - 78. - Бібліогр. в кінці ст. Ципко, В. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в країнах Європейського союзу / В. Ципко. - С.78 - 80. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: vnbu/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Міщенко, В. особливості визначення та управління регулятивним капіталом / В. Міщенко, С. Подік. - С.2-7. - Л-ра: с.7 : табл. Круглик, С. Міжнародний валютний фонд перед новими викликами / С. Круглик, О. Єременко. - С.8-13 : табл. Іваненко, Ю. Агенство з питань управління державним боргом: досвід Португалії та Великобританії / Ю. Іваненко, А. Мамишев. - С.14-18 : граф. Краснова, І. Роль і значення внутрішнього аудиту в центральному банку / І. Краснова, М. Жукова. - С.20-24. - Л-ра: с.24 : граф., а-табл. Лютий, І. Фундаментальний підручник з грошей та кредиту / І. Лютий. - 26-27.- Рец. на кн.: Савлука М.І. Гроші та кредит: Підручник.- 4-те вид., перероб. і доп./ Савлук М.І., Мороз А.М., Лазепко І.М. та ін.; За заг. ред М.І. Савлука.- К.: КНЕУ, 2006.-744 с. Яковенко, О. Моделювання вартості банківського бренду на основі аналізу впливу процентної політики / О. Яковенко, Д. Баюл. - С.28-32. - Л-ра: с.32 : табл. Кот, О. Прогнозування фінансового стану банків з метою попередження їх банкрутства / О. Кот. - С.34-39. - Л-ра: с.39 : табл., а- табл. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВВ (1) Вільні: ФП (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: viur/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Про навчальні плани загальноосвітніх закладів на 2008/09 навчальний рік : Лист Міністерства освіти і науки України від 18.02.2008 р. № 1/9-83. - С.7 Смотрицький, Є. Інновації та рімейки: метаморфози освіти / Є. Смотрицький, О. Шейніна. - С.8 - 11 Стріха, М. В. Освіта і наука - пріоритети державної політики / М. В. Стріха. - С.12 - 13 Бєлий, В. Як освітянське проростає в загальносуспільне? / В. Бєлий. - С.14 - 17 Пинка, Н. Мій погляд на сучасний педагогічний процес / Н. Пинка. - С.18 - 19 Методичні поради учням із проблем тестування. - С.20 - 21 Хуторська, А. Філософські підстави евристичної освіти / А. Хуторська. - С.22 - 23 Гуманистический подход. - С.24 - 26 Технологія конструювання мультимедійного уроку. - С.27 - 29 Мостяєва, Л. Психологічні ігри на уроках права / Л. Мостяєва, Л. Шанаєва. - С.30 - 31 Овсієнко, н. Виховую засобами літератури / н. Овсієнко. - С.32 - 33 Родина - серце суспільства й батьківщина дитини. - С.34 - 35 Максименко, О. Мій підручник : Практично-зорієнтований проект / О. Максименко. - С.36 Бікєєва, А. "Пропорадки", або прості короткі поради / А. Бікєєва. - С.37 - 38 Шостром, Е. Дисципліна - мати порядку / Е. Шостром. - С.39 - 40 Попова, Л. Імідж сучасного педагога / Л. Попова. - С.41 Казакова, О. Що приховується за терміном "супровід розвитку дітей"? / О. Казакова. - С.42 - 44 Єгорова, О. Комунікативна функція навчального закладу / О. Єгорова. - С.45 - 47 Лупаніна, С. Чому "важка" дитина важка? / С. Лупаніна. - С.48 - 50 Федоров, А. Медіаосвіта: цикл творчих завдань для школярів / А. Федоров. - С.51 - 55 Абросімова, Н. Випробування часом: він керує нами чи ми ним? / Н. Абросімова. - С.56 - 58 Дибський, Н. Педагогічна культура вчителя / Н. Дибський. - С.59 - 61 Мінаєва, І. Життєві цінності старшокласників / І. Мінаєва. - С.63 Бублик, Т. Жінки в історії України : Літературно-мистецька композиція / Т. Бублик. - С.64 - 68 Шахова, І. Реалізація комплексно-цільової програми "Школа і родина" / І. Шахова. - С.69 - 70 Чеснокова, Н. Соціально-педагогічні технології роботи з проблемними родинами / Н. Чеснокова. - С.73 Усова, О. Права й обов'язки підлітків зі збереження та зміцнення здоров'я / О. Усова. - С.74 - 77 Ройл, Д. Виклики для громадянської освіти в Україні / Д. Ройл. - С.81 - 82 Мицканюк, Г. Чого прагне український учитель? / Г. Мицканюк. - С.83 - 84 Арбєніна, Д. Чужий серед своїх, або як не розчинитись у колективі / Д. Арбєніна. - С.85 - 86 Черноусько, Т. Улюбленці вчителів / Т. Черноусько. - С.87 Захист прав неповнолітніх у школі. - С.88 - 89 Куруніна, Н. Форми та методи роботи школи з родиною / Н. Куруніна. - С.71- 72 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: rish/2008/3/4 Журнал 2008р. N 3/4 Липова, Л. Спецкурси як вагомий чинник профільного навчання і профорієнтації / Л. Липова, П. ЗамаскінаВ. Малишев. - С.3 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. Буринська, Н. Задача як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.6 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. Величко, Л. Загальнокультурний контекст шкільної хімічної освіти / Л. Величко. - С.9 - 12. - Бібліогр. в кінці ст. Лодатко, Є. Методологічні засади моделювання соціокультурних процесів / Є. Лодатко. - С.13 - 20. - Бібліогр. в кінці ст. Рижиков, В. Професійне самовизначення випускників ВНЗ в умовах ринкової економіки / В. Рижиков. - С.20 - 21. - Бібліогр. в кінці ст. Скрябіна, Т. Модель формування інноваційного стилю діяльності майбутнього вчителя історії / Т. Скрябіна. - С.22 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. Власенко, К. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / К. Власенко. - С.25 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. Авдіянц, Г. Роль юридичної освіти в становленні особистості майбутнього працівника / Г. Авдіянц. - С.27 - 29. - Бібліогр. в кінці ст. Столяренко, О. Створення моделі виховання ціннісного ставлення до людини на основі ідей відкритої школи / О. Столяренко. - С.30 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. Бабінець, С. Моніторингові дослідження ефективності інноваційних процесів як засіб забезпечення якості шкільної освіти / С. Бабінець. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Дабіжук, Т. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Т. Дабіжук, О. Блажко. - С.37 - 39. - Бібліогр. в кінці ст. Корнєєв, О. Формування краєзнавчих знань учнів з географії / О. Корнєєв. - С.39 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. Надтока, О. Посилення проблемного підходу у навчанні географії як один із аспектів осучаснення шкільного курсу "Материки і океани" / О. Надтока. - С.42 - 43. - Бібліогр. в кінці ст. Сопільняк, М. Психолого-педагогічні властивості живопису як засобу формування творчої особистості / М. Сопільняк. - С.44 - 47. - Бібліогр. в кінці ст. Пономарьов, Ю. До проблеми розвитку і виховання вокального слуху студентів мистецько-педагогічних факультетів / Ю. Пономарьов. - С.47 - 49. - Бібліогр. в кінці ст. Шкурат, Л. Молодь в освітніх інноваціях: самореалізація вчителів та розвиток учнів / Л. Шкурат. - С.50 - 52 Іванова, Т. Формування екологічного мислення та здатності ліцеїстів будувати гармонійні відносини з природою / Т. Іванова. - С.53 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Пушкарьова, Т. Діагностування та розвиток пізнавальних процесів молодшого школяра за умови психологічного супроводу експериментальної програми "Росток" / Т. Пушкарьова. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. Зяблюк, Н. До питання "Чумацтво на батьківщині Тараса Шевченка" / Н. Зяблюк. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. Спільна спадщина / Н. Дічек. - С.61 - 64. - Бібліогр. в кінці ст. Сипченко, О. Функції навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок ХХ ст.) / О. Сипченко. - С.64 - 68. - Бібліогр. в кінці ст. Скиба, М. Шкільний підручник з біології 20-30-х років ХХ ст. / М. Скиба, Ю. Скиба. - С.68 - 71. - Бібліогр. в кінці ст. Свириденко, О. Навчально-методичний комплекс з педагогіки / О. Свириденко, О. Біда. - С.77 Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1) Вільні: ФП (1), АБ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Лютий, І. Фундаментальний підручник з грошей та кредиту [] / І. Лютий> // Вісник Національного банку України : щомісяч. наук.-практ. журн. Нац. банку України. - 2008. - N 3. - 26-27.- Рец. на кн.: Савлука М.І. Гроші та кредит: Підручник.- 4-те вид., перероб. і доп./ Савлук М.І., Мороз А.М., Лазепко І.М. та ін.; За заг. ред М.І. Савлука.- К.: КНЕУ, 2006.-744 с. Рубрики: Гроші, фінанси і кредит--Нові книги Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВВ (1) Вільні: ФП (1), ВВ (1) |
Полянська, Н. Класичний університетський підручник та унікальне дослідження з бібліотечного краєзнавства [Текст] / Н. Полянська, В. Ярошик> // Бібліотечний форум України : інформаційний. - 2008. - №1. - С. 37-38 Рубрики: бібліографія краєзнавча Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Ярошик, В. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВНБТ (1) Вільні: ФП (1), ВНБТ (1) |
> Шифр: rish/2008/6 Журнал 2008р. N 6 Пастовенський, О. Структурна модель оптимізації регіональних освітніх мереж / О. Пастовенський. - С.30-33. - (Проблеми управління) : рис. Бугрій, О. Оцінювання якості шкільної географічної освіти / О. Бугрій. - С.3 - 11. - Бібліогр. в кінці ст. Буринська, Н. Вправа як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.11 - 12. - Бібліогр. в кінці ст. Буркова, Л. Цільова і змістова складові професійної підготовки фахівців у ВНЗ / Л. Буркова. - С.13 - 16. - Бібліогр. в кінці ст. Столяренко, О. Методологічні та теоретичні засади розвитку толерантності у міжособистісних взаєминах студентів / О. Столяренко. - С.17 - 20. - Бібліогр. в кінці ст. Зарівна, О. Толерантність як елемент світогляду і культури / О. Зарівна. - С.21 - 23. - Бібліогр. в кінці ст. Афанасьєв, А. Виховне середовище в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / А. Афанасьєв, Н. Іщук. - С.23 - 26. - Бібліогр. в кінці ст. Кучай, Т. Ретроспективний аналіз екологічного виховання як складової екологічної освіти / Т. Кучай. - С.27 - 29. - Бібліогр. в кінці ст. Заєць, О. Поняття "Управління освітою": проблема визначення / О. Заєць. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Костишин, Е. Економічний аспект впливу глобалізації на розвиток освіти / Е. Костишин. - С.36 - 38. - Бібліогр. в кінці ст. Топузов, О. Розвиток пізнавально-проблемних, самостійних процесів у технології навчання географії / О. Топузов. - С.39 - 40. - Бібліогр. в кінці ст. Грабовий, А. Розвиток навчального хімічного експерименту в сучасних підручниках з хімії: методичні проблеми / А. Грабовий. - С.41 - 46. - Бібліогр. в кінці ст. Атаманчук, Ю. Стан організації самостійної роботи студентів ВНЗ / Ю. Атаманчук. - С.46 - 48. - Бібліогр. в кінці ст. Тадля, О. Формування колективних взаємин у студентській академічній групі / О. Тадля. - С.48 - 51. - Бібліогр. в кінці ст. Петров, О. Лінгвосоціокультурна компетентність майбутніх учителів іноземних мов як педагогічне поняття / О. Петров. - С.52 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Надтока, О. Підручник "Географія материків і океанів" - ключовий елемент процесу формування географічних знань / О. Надтока. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. Юник, Д. Інноваційні технології запамятовування нотного тексту музикантами-інструменталістами / Д. Юник. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. Кириченко, І. Науково-педагогічна діяльність В.І.Помагайби (друга половина 40-х - 50-і роки ХХ ст.) / І. Кириченко. - С.61 - 64. - Бібліогр. в кінці ст. Печенко, І. Сучасний дошкільний заклад як провідна інституція соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І. Печенко. - С.65 - 67. - Бібліогр. в кінці ст. Чумак, Л. Становлення та розвиток вітчизняної системи соціального виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. Чумак. - С.68 - 70. - Бібліогр. в кінці ст. Шевченко, С. Дослідний дитячий будинок Я.Б.Рєзніка в м.Києві (1919 - 1929 рр.) / С. Шевченко. - С.70 - 73. - Бібліогр. в кінці ст. Дубовий, О. Музика в діяльності Г.С.Сковороди / О. Дубовий. - С.73 - 75. - Бібліогр. в кінці ст. Зварич, І. Педагогічна майстерність у процесі оцінювання знань студентів США / І. Зварич. - С.76 - 79. - Бібліогр. в кінці ст. Біда, О. Новий підручник з екологічної освіти "Методика навчання екології" / О. Біда. - С.80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: vshk/2008/5 Журнал 2008р. N 5 Буряк, В. Самостійна робота як системоутворюючий елемент навчальної діяльності студентів / В. Буряк. - С.10-24 Чепига, М. Керування тематичною самостійною роботою студентів / М. Чепига. - С.25-32 Левківський, К. Бібліотека вищого навчального закладу - ключова ланка інформаційного забезпечення навчального процесу на сучасному етапі / К. Левківський. - С.33-41 Айвазян, О. Сучасне та майбутнє в тенденціях використання інформаційних технологій в бібліотечній практиці / О. Айвазян. - С.48-51 Шилюк, О. Діяльність вузівської бібліотеки в умовах інформатизації суспільства / О. Шилюк. - С.52-54 Савенкова, Л. Проблеми та перспективи кадрового забезпечення бібліотек вищих навчальних закладів / Л. Савенкова. - С.55-59 Морозова, Т. Про узгодження освітніх і професійних стандартів в ІТ-галузі (з досвіду Російської Федерації) / Т. Морозова. - С.60-69 Бугрій, О. Активізація навчального процесу в зарубіжній вищій школі / О. Бугрій. - С.70-78 Калініченко, В. Сучасний фундаментальний підручник з бібліотечного краєзнавства / В. Калініченко. - С.85-87 Вища освіта України - європейський вимір: стан, проблеми, перспективи. - С.88-110.-Далі буде Немає відомостей про примірники Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Калініченко, В. Сучасний фундаментальний підручник з бібліотечного краєзнавства [Текст] / В. Калініченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2008. - №5. - С. 85-87 Рец. на Кушнаренко Н.М. Бібліотечне краєзнавство / Н.М. Кушнаренко. - К.: Знання, 2007.-502с. Рубрики: дидактика--підручники Утримувачі документа: ЖОУНБ Немає відомостей про примірники |
Максименко, О. Мій підручник [] / О. Максименко> // Відкритий урок : розробки, технології, досвіт : Освітянський науково-методичний журнал. - 2008. - N 3. - С. 36 Рубрики: Підручники Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Х85 Хоткевич, Гнат Мартинович. Підручник гри на бандурі [] : [навч.-метод. посіб.] / Г. Хоткевич. - Репр. перевид. 1909, 1929-31 рр, / упоряд. П. Г. Черемського за участі В. Ю. Мішалова. - Харків : Глас, 2004. - 240 с. : іл. - ISBN 5-7707-6387-X : 028.00 грн
Рубрики: Бандура--Підручники--Україна, 21 ст.--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): навчальні посібники -- музична освіта -- бандурне виконавство Анотація: У виданні представлено курс гри на бандурі, складений Гнатом Хоткевичем. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хоткевич, Гнат Мартинович (письм, історик, бандурист, комп., мистецтвознав., етнограф, педагог, театр. діяч ; 1877-1938) \про нього\ Примірників всього: 1 МИСТ (1) Свободны: МИСТ (1) |
Скиба, М. Шкільний підручник з біології 20 - 30-х років ХХ ст. [] / М. Скиба, Ю. Скиба> // Рідна школа. - 2008. - N 1/2. - С. 71 - 74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Методика викладання біології--підручники Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Скиба, Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Скиба, М. Шкільний підручник з біології 20-30-х років ХХ ст. [] / М. Скиба, Ю. Скиба> // Рідна школа. - 2008. - N 3/4. - С. 68 - 71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Методика викладання біології--підручники Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Скиба, Ю. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1) Вільні: ФП (1), АБ (1) |
Надтока, О. Підручник "Географія материків і океанів" - ключовий елемент процесу формування географічних знань [] / О. Надтока> // Рідна школа. - 2008. - N 6. - С. 55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Біда, О. Новий підручник з екологічної освіти "Методика навчання екології" [] / О. Біда> // Рідна школа. - 2008. - N 6. - С. 80 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ptos/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Ничкало, Н. Чи потрібен державі молодий робітник? / Н. Ничкало. - С.3-4 Десятов, Т. Професійні стандарти - основа формування галузевої рамки кваліфікації / Т. Десятов. - С.5-7. - Бібліогр. в кінці ст. Удод, О. Творити майбутнє / О. Удод. - С.7-10 Торба, Ю. Урахувати потреби ринку праці / Ю. Торба. - С.10-12 Шевчук, Л. Навчально-методичний супровід діяльності ПТНЗ / Л. Шевчук. - С.12-14 Радкевич, В. Впровадження індикаторів ефективної діяльності ПТНЗ / В. Радкевич. - С.14-17 Саноцька, М. Регіональні інформаційно-аналітичні центри в структурі обласних методичних служб / М. Саноцька. - С.17-19 Бачинський, В. Сучасні агротехнології у навчально-виробничому комплексі "Щедра нива" / В. Бачинський. - С.19-20 Талалуєва, Н. Видатний вчений і чудова людина : До 90-ї річниці від дня народження О.С.Дубинчук / Н. Талалуєва. - С.21-23. - Бібліогр. в кінці ст. Коряк, С. Сучасний підручник для профтехосвіти / С. Коряк. - С.23-25. - Бібліогр. в кінці ст. Петрович, С. Зміст творчої діяльності майбутніх фахівців швейного профілю / С. Петрович. - С.26-28. - Бібліогр. в кінці ст. Заєц, В. Гуртожиток ПТНЗ: виховна робота / В. Заєц. - С.29-31 Михнюк, М. Формування професійної компетентності майстра виробничого навчання під час стажування / М. Михнюк. - С.31-33. - Бібліогр. в кінці ст. Головченко, Г. Доктор Стариков - учений з весною у серці / Г. Головченко. - С.34 Пазюра, Н. Особливості розвитку освіти дорослих у Китаї / Н. Пазюра. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст. Скульська, В. Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання : Звітна науково-практична конференція Інституту ПТО АПН України / В. Скульська. - С.39-41 Д'ячков, П. Професійна відповідальність майбутнього майстра виробничого навчання та готовність до самовдосконалення / П. Д'ячков, З. Туряниця. - С.43-44 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |