Білоткач, І. А.
    Особливості методичних підходів до оцінки ефективності розвитку ринку органічного агровиробництва [] / І. А. Білоткач // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 13. - С. 25-30. - Літ. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Ринок--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
органічне агровиробництво -- ринок органічної продукції -- ефективний розвиток -- методи дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Артиш, Віктор Іванович.
    Виробництво та реалізація органічної продукції в світі [] / В. І. Артиш // Економіка АПК. - 2017. - N 3. - С. 82-86 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Якість
Кл.слова (ненормовані):
ринок органічної продукції -- органічне виробництво -- екологічно чиста продукція

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)




    Коваленко, Т. О.
    Правове регулювання сертифікації та обігу органічної продукції [] / Т. О. Коваленко // Агробізнес сьогодні. - 2020. - N 24. - С. 64-66 : фот. кольор.
Рубрики: Органічна продукція--Сертифікація--Правове регулювання
Кл.слова (ненормовані):
маркування органічної продукції -- ринок органічної продукції -- сертифікація органічної продукції

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)




    Камінська, А. І.
    Світовий досвід розвитку органічного виробництва [] / А. І. Камінська // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 17/18. - С. 23-27 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Органічне виробництво--Світовий ринок
Кл.слова (ненормовані):
органічне землеробство -- органічна продукція -- ринок органічної продукції -- органічне сільське господарство

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)




    Ларіна, Ярослава.
    Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [] / Я. Ларіна // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 27-35 : рис. - Джерела: с. 34-35 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Органічна продукція--Споживання
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживачів -- маркетинг органічної продукції -- здорове харчування -- ринок органічної продукції

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)