Білоткач, І. А. Особливості методичних підходів до оцінки ефективності розвитку ринку органічного агровиробництва [] / І. А. Білоткач> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 13. - С. 25-30. - Літ. в кінці ст. Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Ринок--Розвиток--Україна Кл.слова (ненормовані): органічне агровиробництво -- ринок органічної продукції -- ефективний розвиток -- методи дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Артиш, Віктор Іванович. Виробництво та реалізація органічної продукції в світі [] / В. І. Артиш> // Економіка АПК. - 2017. - N 3. - С. 82-86 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Якість Кл.слова (ненормовані): ринок органічної продукції -- органічне виробництво -- екологічно чиста продукція Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Коваленко, Т. О. Правове регулювання сертифікації та обігу органічної продукції [] / Т. О. Коваленко> // Агробізнес сьогодні. - 2020. - N 24. - С. 64-66 : фот. кольор. Рубрики: Органічна продукція--Сертифікація--Правове регулювання Кл.слова (ненормовані): маркування органічної продукції -- ринок органічної продукції -- сертифікація органічної продукції Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Камінська, А. І. Світовий досвід розвитку органічного виробництва [] / А. І. Камінська> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 17/18. - С. 23-27 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Органічне виробництво--Світовий ринок Кл.слова (ненормовані): органічне землеробство -- органічна продукція -- ринок органічної продукції -- органічне сільське господарство Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Ларіна, Ярослава. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [] / Я. Ларіна> // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 27-35 : рис. - Джерела: с. 34-35 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Органічна продукція--Споживання Кл.слова (ненормовані): поведінка споживачів -- маркетинг органічної продукції -- здорове харчування -- ринок органічної продукції Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |