С22 Сахно, Євгеній Юрійович. Менеджмент сервісу: теорія та практика [] : навч. посібник / Є. Ю. Сахно, М. С. Дорош, А. В. Ребенок. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 328 с. : табл. - Термінол. слов.: с. 290-298. - Предм. покажч.: с. 299-302. - Л-ра: с. 303-305. - Дод.: с. 306-327. - ISBN 978-966-364-948-1 : 54.00 грн
Рубрики: Послуги--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): комерційна діяльність -- коммерческая деятельность -- сервісне обслуговування -- сервисное обслуживание -- технічне обслуговування -- техническое обслуживание -- ремонтні підприємства -- ремонтные предприятия -- техніко-економічний розрахунок -- технико-экономические расчеты -- запасні частини -- запсные части -- побутові послуги -- бытовые услуги -- соціально-культурні послуги -- социально-культурые услуги -- послуги пасажирського транспорту -- услуги пассажирского транспорта -- інформаційно-консультативні послуги -- информационно-консультативные услуги -- міжнародна торгівля послугами -- международная торговля услугами -- стандарти обслуговування -- стандарты обслуживания -- якість обслуговування -- качество обслуживания Анотація: Надання споживачам матеріальних и нематеріальних послуг. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дорош, Марія Сергіївна; Ребенок, Аліна Володимирівна Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
О-53 Олексенко, Л. В. Маркетингова політика розподілу [] : навч. посіб. / Л. В. Олексенко. - Київ : Ліра-К, 2018. - 467, [1] с. : табл., рис. - Глосарій: с. 433-439. - Бібліогр.: с. 440-442. - Дод.: с. 443-467. - ISBN 978-617-7605-04-0 : 252.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Конкуренція (екон.)--Навчальні видання для вищої школи Торгівля--Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): оптова торгівля -- товарні біржі -- біржові посередники -- роздрібна торгівля -- форми розподілу товарів -- служби збуту -- збутова політика підприємства -- маркетингова політика -- стандарти обслуговування -- комісійний продаж -- секонд-хенд -- реалізація уціненого товару -- реалізація поношеного одягу -- електронна торгівля -- аукціони Анотація: Теорія маркетингової політики розподілу підприємств, методологія її дослідження, вдосконалення управління політикою розподілу на основі маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |