> Шифр: posh/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Ілляшенко, Т. Причини невстигання молодших школярів: які вони? / Т. Ілляшенко. - С.2 - 4 Кл.слова: ПЕРШОКЛАСНИКИ, ТРУДНОЩІ В НАВЧАННІ, ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ Кириленко, С. Плекаємо дитину / С. Кириленко, Т. Горлач. - С.5 - 9 Кл.слова: ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ, КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я, РОБОТА З БАТЬКАМИ Давиденко, Г. Сторінками казок світової класики : Методична розробка уроків вивчення казок розділу "Із скарбниці казкарів світу" у 3 класі за читанкою О.Я. Савченко (уроки № 44 - 52 відповідно до орієнтовного тематичного планування на II семестр / Г. Давиденко, В. Собко, І., Шинкаренко І. Грива І. - С.9 - 14 Кл.слова: УРОКИ ЧИТАННЯ , ПОЧАТКОВА ШКОЛА, СВІТОВІ КАЗКИ Григорчук, А. Проектна діяльність учнів на уроках читання / А. Григорчук, М. Протопопова. - С.14 - 17 Кл.слова: ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, ЧИТАННЯ, ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ Ярова, Є. Ігри під час вивчення граматики англійської мови / Є. Ярова. - С.18 - 19 Кл.слова: ГРА, АНГЛІЙСЬКА МОВА, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Соловей, В. Засідання клубу юних натуралістів / В. Соловей. - С.19 - 22 Кл.слова: БОТАНІКА, ОХОРОНА ПРИРОДИ, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Семенко, В. Тестові завдання з курсу "Я і Україна" для 2 класу / В. Семенко. - С.22 - 24 Кл.слова: КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, НАЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ, ІСТОРИЧНІ ПАМ'ЯТКИ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.25 - 32 Кл.слова: ЛОГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ, УМОВИВОДИ, ПОДІЛ ПОНЯТЬ Бібік, Н. Орієнтоване планування уроків з інтегрованого курсу "Я і Україна" на другий семестр / Н. Бібік, Н. Коваль. - С.33 - 35 Кл.слова: РОЗМАЇТТЯ РОСЛИН, ВЕСНЯНІ СВЯТА, СИМВОЛИ ДЕРЖАВИ Байбара, Т. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна" : Природознавство на другий семестр / Т. Байбара. - С.36 - 41 Кл.слова: ПРИРОДНІ ЗОНИ, КОРИСНІ КОПАЛИНИ, ОХОРОНА ПРИРОДИ Бібік, Н. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна" : Громадянська освіта на другий семестр / Н. Бібік. - С.41 - 43 Кл.слова: ЛЮДСЬКІ ЧЕСНОТИ, ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО, КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА Біляченко, О. Орієнтовне календарне планування виховної роботи в групі продовженого дня для 3 - 4 класів. Другий семестр / О. Біляченко. - С.44 - 46 Кл.слова: БЕСІДА-ПРАКТИКУМ, КОНКУРСИ, ВИСТАВКИ Масол, Л. Ігрові художньо-педагогічні технології у процесі викладання інтегрованого курсу "Мистецтво" / Л. Масол. - С.46 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СИНТЕЗ МИСТЕЦТВА, ХУДОЖНЬО-ІГРОВЕ МОДЕЛЮВАННЯ, ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ІГРИ Вашуленко, О. Особливості методичного апарату підручників з рідної мови / О. Вашуленко. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПІДРУЧНИКИ, РІДНА МОВА, АПАРАТ ОРІЄНТУВАННЯ Кухар, В. Місяць за місяцем - подорож українським фольклором : Сценарій / В. Кухар. - С.58 - 59 Кл.слова: УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ, ВИШИВАНКА, ВЕЛИКДЕНЬ Гуменко, Є. Ссавці / Є. Гуменко. - С.61 - 62 Кл.слова: ШИМПАНЗЕ, БЕГЕМОТ, ЛІНИВЕЦЬ Мельничук, Н. Хай слово лунає по світу всьому... : Сценарій до "Свята рідної мови" / Н. Мельничук. - С.63 Кл.слова: РІДНА МОВА, СЦЕНАРІЙ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Пєтухова, Л. Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1 - 3 Кл.слова: ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ Резнік, Н. Колективна творча діяльність молодших школярів як вид суспільної діяльності / Н. Резнік. - С.4 - 5. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПОЗАУРОЧНА РОБОТА, КОЛЕКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова. - С.5 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОТИВАЦІЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ, МОТИВИ НАВЧАННЯ Денисенко, В. Реалізація принципу ціннісної орієнтації у роботі педагога з молодшими школярами / В. Денисенко. - С.7 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, УЯВЛЕННЯ ПРО ЦІННОСТІ, ПОНЯТТЯ ЦІННОСТІ Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів / О. Казаннікова. - С.9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК, АДАПТАЦІЯ ДО ШКОЛИ, ШКІЛЬНА ТРИВОЖНІСТЬ Горлова, А. Інструменти розвитку творчого потенціалу дитини / А. Горлова. - С.10 - 11 Кл.слова: САМОРОЗВИТОК, ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ, КАРТИ ПАМ'ЯТІ Нагрибельна, І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови / І. Нагрибельна, о. Мала. - С.12 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПОНЯТТЯ ПРО ІМЕННИК, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ, ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗНАНЬ Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі / Л. Сугейко. - С.14 - 17 Кл.слова: МОВНІ ЗАСОБИ, СТИЛІСТИКА, СТИЛІ МОВЛЕННЯ Полєвікова, О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови / О. Полєвікова. - С.17 - 21 Кл.слова: УКРАЇНСЬКА МОВА, ВИХОВНИЙ ЗАХІД Манько, Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма / Н. Манько. - С.21 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЛІВОРУКІ ДІТИ, НАВИКИ ПИСЬМА Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами / О. Федорова. - С.24 - 25. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВЛЕННЄВІ ВАДИ, РІДНА МОВА Кузьміна, Н. Проблема підвищення рівня мотивації на уроках читання в умовах шкіл з поглибленим вивченням української мови / Н. Кузьміна, Т. Коршун. - С.26 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: УРОКИ-ІНСЦЕНІЗАЦІЇ, УРОКИ ЧИТАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Сорока, О. Іноземна мова як аспект підготовки дитини до школи / О. Сорока. - С.28 Кл.слова: ІНОЗЕМНА МОВА, ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ІНШОМОВНА ГРАМОТА Ізотова, Л. Формування і розвиток прийому порівняння на уроках математики / Л. Ізотова. - С.29 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПРИЙОМ ПОРІВНЯННЯ, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, МАТЕМАТИКА Сухіна, Л. Використання методу різнокольорових капелюхів Едварда де Боно під час вивчення величин / Л. Сухіна, О. Малєєва. - С.30 - 31. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МЕТОД ЕДВАРДА ДЕ БОНО, МІРИ ДОВЖИНИ, МІРИ МАСИ Борисенко, Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи / Н. Борисенко. - С.32 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ДОВКІЛЛЯ, ПОВІТРЯ, ВОДА Микитюк, С. Діагностично-корекційна робота щодо формування обчислювальних умінь учнів початкової школи / С. Микитюк, О. Саган. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ, БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА, ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ Сидоренко, Н. Урок з курсу "Я і Україна" в 2 класі / Н. Сидоренко, Л. Веснянко. - С.36 - 37 Кл.слова: УЯВЛЕННЯ ПРО УКРАЇНУ, СТОЛИЦЯ ДЕРЖАВИ Гриценко, І. У світі казок : Сценарій уроку образотворчого мистецтва інтегрованого характеру / І. Гриценко. - С.38 - 39 Кл.слова: МОВИ МИСТЕЦТВА, ОБРАЗНІ СТИМУЛИ Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні : Урок музики, 3 клас / А. Владимирова. - С.39 - 40 Кл.слова: ЛАНЦЮЖКОВИЙ СПІВ, ДВОГОЛОССЯ Голінська, Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва / Т. Голінська. - С.41 - 42 Кл.слова: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО, БАГАТООБРАЗНІСТЬ ФОРМ Пономарьова, К. Перевірка навчальних досягнень учнів з української мови в II семестрі / К. Пономарьова. - С.43 - 49 Кл.слова: АУДІЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, СПИСУВАННЯ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.50 - 54 Кл.слова: ПРОСТІ СУДЖЕННЯ, УМОВИВОДИ Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.55 - 57 Кл.слова: СЕНС ЖИТТЯ, СОЦІАЛЬНІ КРИЗИ, СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра" / С. Корнієнко. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: РЕЖИМ ДНЯ, РУХЛИВІ ІГРИ Гуменко, Є. Птахи / Є. Гуменко. - С.61 - 63. - жайворонки : папуги Кл.слова: ЛАСТІВКИ-БЕРЕГОВИЧКИ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Давиденко, Г. Сторінками казок світової класики [Текст] / Г. Давиденко, В. Собко, І., Шинкаренко І. Грива І.> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 1. - С. 9 - 14 Рубрики: Методика викладання читання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): уроки читання -- початкова школа -- світові казки Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Собко, В.; Грива І., І., Шинкаренко І. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Кузьміна, Н. Проблема підвищення рівня мотивації на уроках читання в умовах шкіл з поглибленим вивченням української мови [Текст] / Н. Кузьміна, Т. Коршун> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 3. - С. 26 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова школа--Методика викладання читання Кл.слова (ненормовані): уроки-інсценізації -- уроки читання -- молодші школяри Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Коршун, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
П40 Плющ, Марія Яківна. Робота над текстом у початкових класах [] : посіб. для вчителів / М. Я. Плющ, Н. Я. Грипас. - Київ : Рад. шк., 1986. - 168 с. - (Бібліотека вчителя початкових класів). - 0.30 р. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Початкова школа--Навчальні видання Українська мова--Художній текст--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): текст -- види тексту -- лінгвістичний аналіз -- стилістичний аналіз -- стилістичні засоби мови -- художній текст -- слово -- семантика художнього слова -- художній образ -- уроки читання Анотація: Розглядаються питання систематичної роботи над художнім текстом у початковій школі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Грипас, Надія Яківна Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Н 15 Навчання в 3 класі чотирирічної і 2 класі трирічної початкової школи. Рідна мова. Читання. Русский язык [] : посіб. для вчителя / [М. С. Вашуленко та ін.]. - Київ : Освіта, 1995. - 368 с. : іл. - (Учителю початкових класів). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Текст: рос., укр. - Прил.: с. 359-367. - ISBN 5-330-03052-8 : 220000.00 крб Рубрики: Українська мова--Початкова школа--Навчальні видання для підвищення кваліфікації Читання--Початкова школа--Навчальні видання для підвищення кваліфікації Російська мова--Початкова школа--Навчальні видання для підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): українська мова в початковій школі -- читання в початковій школі -- російська мова в початковій школі -- русский язык в начальной школе -- уроки русского языка -- уроки російської мови -- уроки чтения -- уроки читання -- методические разработки уроков -- методичні розробки уроків Анотація: У посібнику викладено основні вимоги до вивчення курсу української і російської мов та читання в 3 класі чотирирічної і 2 класі трирічної початкової школи, поставлено навчальні і розвиваючі завдання. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Вашуленко, Микола Самійлович; Деркач, Ніна Іванівна; Мельничайко, Олександра Іванівна; Скрипченко, Надія Федорівна Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |