Д 81 Дудла, І. О. Товарознавчі аспекти маркетингу [] : навч. посібник / І. О. Дудла. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 224 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 210-213. - ISBN 978-966-364-451-6 : 033.60 грн
Рубрики: Економіка торгівлі Товарознавство Кл.слова (ненормовані): споживач -- потребитель -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- властивості товарів -- свойства товаров -- якість товарів -- качество товара -- конкурентоспроможність -- конкурентоспроможность -- рейтинг товару -- целевой рынок -- цільовий ринок -- стратегія конкуренції -- стратегия конкуренции -- ціна товару -- цена товара -- асортимент Анотація: Конкурентоспроможність, аналіз споживчого попиту населення, стандартизація та сертифікація товарів. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
С50 Сміт, Адам. Добробут націй. Дослідження про природу та причини добробуту націй [] = The Wealth of Nations / Адам Сміт ; [пер. О. Васильєва, М. Межевікіної, А. Малівського; наук. ред. Є. Литвин, худож. оформ. А. Ангелової]. - 4-те вид. - К. : Port-Royal , 2001. - 593 с. - (Філософські першоджерела). - Прим.: с. 587-590. - ISBN 966-7068-12-9 : 52.00 грн
Рубрики: Політекономія--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): продуктивність праці -- производительность труда -- поділ праці -- раздел труда -- гроші -- деньги -- ціна товару -- цена товара -- заробітна плата -- зароботная плата -- земельна рента -- земельная рента -- природа капіталу -- природа капитала -- розвиток добробуту народу -- развитие благосостояния народа -- системи політичної економії -- системы политической экономии -- прибутки держави (правителя) -- доходы государства (правителя) -- витрати держави -- расходы государства -- доходи суспільства -- доходы общества -- податки -- налоги -- державні борги -- государственные долги Анотація: Наукова праця шотландського економіста, представника класичної політичної економії А. Сміта. Досліджуються причини й джерела виникнення добробуту народу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Васильєв, О. \пер.\; Межевікіна, М. \пер.\; Малівський, А. \пер.\; Литвин, Є. \ред.\; Ангелова, А. \худож.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
І-49 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингова товарна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232. - ISBN 966-680-228-7 : 27.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- ціна товару -- цена товара -- якість продукції -- качество продукции -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- імідж товару -- имидж товара -- товарний ринок -- товарный рынок -- класифікація ринків -- классификация рынков -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- ринкові механізми -- рыночные механизмы -- ринковий попит -- рыночный спрос -- сегмент ринку -- сегмент рынка -- цільовий ринок товарів -- целевой рынок товаров -- товарна політика -- товарная политика -- розробка нового товару -- разработка нового товара -- товарні марки -- товарные марки -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- бренд -- брендінг -- брендинг Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |