Ромат, Е. Понятие цифрового (digital) маркетинга и его основные характеристики [] / Е. Ромат> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 21-27. - Лит. в конце ст. Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): цифровий маркетинг -- цифровой маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
М27 Маркетингові дослідження [] : підручник / Н. С. Косар [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехники, 2018. - 457, [3] с. : рис., табл. - (Світ маркетингу і логістики ; вип. 13). - Літ.: с. 418-424. - Дод.: с. 425-440. - Слов. термінів: с. 441-457. - ISBN 978-966-941-125-9 : 210.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова інформація -- первинна інформація -- анкета -- цифровий маркетинг -- соціальні мережі -- попит -- моделі поведінки споживачів -- збут Анотація: У підручнику викладено основи теорії маркетингових досліджень та науково-методичні засади їх предметної реалізації. Висвітлено такі питання: товарний ринок та його клієнтура; попит на ринку та прогнозування збуту; конкуренція та конкурентоспроможність; поведінка споживачів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Косар, Наталія Степанівна; Мних, Ольга Богданівна; Крикавський, Євген Васильович; Леонова, Софія Володимирівна; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Дорошкевич, Д. В. Алгоритм цифрового просування продукції високотехнологічного виробництва [] / Д. В. Дорошкевич, Л. В. Третьяков> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 13/14. - С. 23-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Цифрові технології--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): цифровий маркетинг -- маркетингові канали -- контекстна реклама Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Третьяков, Л. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Пономаренко, Ігор. Діджиталізація фінансового сектору [] / І. Пономаренко, Л. Рудюк> // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 3. - С. 48-52 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Фінансовий ринок--Інноваційні технології--Інноваційний маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): цифровий маркетинг -- нейронні мережі -- блокчейн -- інтеграція новітніх досягнень -- інструменти діджитал маркетингу Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Рудюк, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |