159.922.7
А28


   
    Адаптація дітей у 1, 5, 10 класах [] / [упоряд. Т. Червонна ; ред. рада: Т. Шаповал та ін.]. - К. : Шк. світ, 2008. - 128 с. : табл. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - ISBN 978-966-451-212-8 : 7.40 грн
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
дезадаптація -- дезадаптация -- шкільна психологія -- школьная психология -- психологічний супровід -- психологическое сопровождение -- детская психология -- дитяча психологія -- психолого-педагогічні стратегії -- психолого-педагогические стратегии
Анотація: У книжці подано психологічний супровід учнів 1-го, 5-го та 10-го класів під час адаптації до умов шкільного життя на різних вікових етапах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Червонна, Т. \упоряд...\; Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \ред.\; Снігульська, В. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.7(075.8)
Г61


    Головінський, Іван Зеновій.
    Педагогічна психологія [] / Іван Головінський ; [ред. Оксана Сліпушко]. - Вид. 2-ге, випр. - К. : Аконіт, 2003. - 288 с. - Бібліогр.: с. 260-287. - ISBN 966-7173-29-1 : 16.50 грн
УДК
ББК 88.40я73
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- педагогическая психология -- шкільна психологія -- школьная психология -- фізичний розвиток -- физическое развитие -- розумовий розвиток -- умственное развитие -- психічний розвиток -- психическое развитие -- зір -- зрение -- слух -- мова -- речь -- розумове недорозвинення -- умственное недоразвитие -- емоційні збурення -- эмоциональные возбуждения -- психічні збурення -- психические возбуждения -- молодеча злочинність -- юношеская преступность -- бездомні діти -- бездомные дети -- наркоманія -- наркомания -- алкоголізм -- алкоголизм -- обдаровані діти -- одаренные дети -- філософія виховання -- философия воспитания -- раннє дитинство -- раннее детство -- пізнє дитинство -- позднее детство -- юнацький вік -- юношеский возраст -- вишкіл учителів -- подготовка учителей -- вишкіл шкільних психологів -- подготовка школьных психологов -- теорії учіння -- теории учения -- моторно-рухова коордінація -- моторно-двигательная координация
Анотація: Книга американського професора Івана Головінського включає університетський курс із педагогічної психології, що читається в університетах США, Європи та України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сліпушко, Оксана \ред.\; Сковорода, Григорій Савич (просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722 - 1794); Шевченко, Тарас Григорович (поет, письм., худож., громад. і політ. діяч, фольклорист, етнограф ; 1814 - 1861)
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (2)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (2)

37.015.3
L27


    Langfeldt, Hans-Peter.
    Psychologie fuer die Schule [Текст] / Hans-Peter Langfeldt. - 1. Aufl. - Weinheim ; Basel : Beltz, 2006. - VIII, 262 S. : Il. - Текст: нім. - Gloss.: S. 236-240. - Lir.: S. 241-252. - ISBN 978-3-621-27525-5 : 120.00 грн
Goethe-Institut
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- педагогіка -- психологія школи -- шкільна психологія -- мотивація
Анотація: Was soll mein Unterricht bewirken? Welche Ziele stecke ich mir, welche sind mir vorgegeben? Welche Voraussetzungen muss ich schaffen, welche finde ich vor? Wie kann ich mit Schwierigkeiten umgehen, Schuler erfolgreicher fordern und schlie?lich prufen, ob die Unterrichtsziele erreicht wurden? Das sind Fragen, die sich vor allem junge Lehrerinnen und Lehrer stellen. Psychologisches Know-how erleichtert ihnen den Berufseinstieg wesentlich: Das System Schule ist viel zu komplex, die Realitat zu vielschichtig, um mit Pauschalrezepten bestehen zu konnen. Darum folgt Langfeldt, der selbst als Lehrer gearbeitet hat und die Praxis kennt, mit seiner padagogischen Psychologie fur die Schule konsequent dem Motto „Viel zu wissen hilft, besser zu verstehen, was passiert". Anschaulich und praxisnah, etwa mit dem „Blick ins Klassenzimmer", Fallbeispielen am Kapitelbeginn, verbindet er psychologischen Sachverstand mit Schulerfahrung.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)