Окландер, М.
    Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації [] / М. Окландер, І. Педько // Економіст. - 2015. - N 4. - С. 13-18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-3944
Рубрики: Інформаційний маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Педько, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Домашева, Е. А.
    Оценивание эффективности маркетинговых интернет-коммуникаций на основе KPI [] / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 22-27. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Інформаційний маркетинг
   Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-комунікації -- интернет-коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зозулев, А. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)




    Башинська, І. О.
    Використання SMM промисловими підприємствами [] / І. О. Башинська // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 12. - С. 360-369. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Промислові підприємства
   Інформаційний маркетинг

   Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- социальные сети -- промислові підприємства -- промышленные предприятия -- репутаційний менеджмент -- репутационный менеджмент

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Біловодська, О. А.
    Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами [] / Біловодська О. А., К. О. Лагута // Формування ринкових відносин в Україні = Market relations development in Ukraine. - 2020. - N 5. - С. 62-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційний маркетинг
   Комп'ютерні програми

   Служби прямого спілкування


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лагута, К. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)