К14 Казачінер, Олена Семенівна. Навчання учнів з особливими потребами [Текст] : [посібник : англ. мовою] / О. С. Казачінер. - Харків : Основа, 2017. - 92, [4] с. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; вип. 10 (178)). - Текст: англ. - Літ.: с. 93. - ISBN 978-617-00-3201-0 : 10.00 грн
Рубрики: Англійська мова--Діти з обмеженими можливостями--Навчання--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- діти з особливими потребами -- діти з обмеженими можливостями Анотація: У посібнику представлено матеріал з методики та практики організації навчання учнів з особливими потребами під час викладання іноземної мови, який систематизовано згідно з досвідом закордоних колег. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Грубізна, І. Ф. English as a foreign language for children with special educational needs (sens) [] : інклюзивна освіта / І. Ф. Грубізна> // Англійська мова та література. - 2018. - N 34/36. - С. 17-20 Рубрики: Англійська мова--Діти з обмеженими можливостями--Навчання Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- діти з обмеженими можливостями -- інклюзивна освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1) |
К14 Казачінер, Олена Семенівна. Інформаційно-освітній простір для навчання дітей з особливими потребами [] : [посібник] / О. С. Казачінер, Ю. О. Вірич. - Харків : Основа, 2018. - 94, [2] с. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; вип. 12 (192)). - Літ.: с. 88-89. - Дод.: с. 90-94. - ISBN 978-617-00-3529-5 : 15.72 грн
Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти--Навчальні видання Англійська мова--Діти з обмеженими можливостями--Навчання--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- ІКТ у навчанні -- комп'ютерні технології -- SMART-технології -- англійська мова -- діти з обмеженими можливостями -- діти з вадами зору -- програми для незрячих -- цифрові книги -- книги, що "розмовляють" -- логопедичні тренажери Анотація: Використання інформаційно-комунікаційних технологій може стати суттєвим чинником позитивних змін у навчанні дітей з особливими потребами, адже вони відкривають широкі можливості для покращення якості освіти, її доступності. Мета посібника — огляд й упорядкування сформованих напрямів та підходів до корекційної роботи із застосуванням ІКТ, висвітлення основних переваг використання ІКТ в інклюзивній освіті, а також викладення власного бачення щодо необхідності пошуку ефективних шляхів надання психолого-педагогічної допомоги та інтеграції дітей з обмеженими можливостями до системи суспільних взаємовідносин. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Вірич, Юлія Олександрівна Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |