А47 Алексєєв, Ігор Валентинович. Банківський маркетинг [] : навч. посібник / І. В. Алексєєв, О. В. Захарчук, Н. Н. Рим ; Нац. банк України, Держ. ун-т "Львів. політехніка", Львів. банківський коледж. - Л. : Львів. банківський коледж Нац. банку України, 1998. - 96 с. : рис. - Л-ра: с. 93. - ISBN 966-7330-06-0 : 7.50 грн
Рубрики: Банківський маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): теорія маркетингу -- теория маркетинга -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- цільові ринки -- целевые рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- стратегії банку -- стратегии банка -- гуртовий ринок -- оптовый рынок Анотація: Основи банківського маркетингу, характеристика банківських послуг та особливості їх ринкового просування. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Захарчук, Олена Василівна; Рим, Надія Никанорівна; Національний банк України; Державний університет "Львівська політехніка"Львівський банківський коледж Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Кльоба, Л. Г. Маркетинговий підхід до вдосконалення управління банківською кредитною діяльністю [] / Л. Г. Кльоба> // Економіка та держава. - 2016. - N 5. - С. 77-81. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Банківський маркетинг--Україна Банківські кредити--Управління--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |