336.71(075.8)
Л96


    Лютий, Ігор Олексійович.
    Банківський маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. О. Лютий, О. О. Солодка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 776 с. : табл. - Глосарій: с. 684-728. - Л-ра: с. 729-738. - Дод.: с. 739-775. - ISBN 978-966-364-881-1 : 130.00 грн
УДК
ББК 65.262.10-2я73
Рубрики: Банківський маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
банківська конкуренція -- банковская конкуренция -- ринок банківських продуктів -- рынок банковских продуктов -- банківські послуги -- банковские услуги -- комерційні банки -- коммерческие банки -- конкурентоспроможність банківських продуктів -- конкурентоспособность банковских продуктов -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- банківська система -- банковская система -- стратегии банковского маркетинга -- стратегії банківського маркетингу -- продуктова політика банків -- продуктовая политика банков -- державна реєстрація банків -- государственная регистрация банков -- ліцензування банків -- лицензирование банков -- портфель банків -- портфель банков -- інвестиційні послуги банків -- инвестиционные услуги банков -- банківські інновації -- банковские инновации -- цінова політика банків -- ценовая политика банков -- кредитні продукти -- кредитные продукты -- депозити -- депозиты -- трансфертне ціноутворення -- трансфертное ценообразование -- коммуникационная политика банков -- комунікаційна політика банків -- банківські ризики -- банковские риски -- пасиви банків -- пассивы банков -- активы банків -- активи банков -- кадрова політика банків -- кадровая политика банков -- ринок продуктів -- рынок продуктов -- банківська діяльність -- банковская деятельность -- продаж банківських продуктів -- продажа банковских продуктов -- транснаціональні банки -- транснациональные банки -- корпоративний імідж банку -- корпоративный имидж банка -- кредитна діяльність банків -- кредитная деятельность банков -- інвестиційна діяльність банків -- инвестиционная деятельность банков -- аудит банків -- аудит банков -- надійність банків -- надежность банков -- інвестиційна політика банків -- инвестиционная политика банков
Анотація: Сучасні методи дослідження та прогнозування кон'юнктури грошового ринку та ринку банківських продуктів і послуг. Значна увага приділена питанням позиціовання та посилення інноваційної активності комерційного банку в умовах невизначеності та ризику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Солодка, О. О.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

336.71
А47


    Алексєєв, Ігор Валентинович.
    Банківський маркетинг [] : навч. посібник / І. В. Алексєєв, О. В. Захарчук, Н. Н. Рим ; Нац. банк України, Держ. ун-т "Львів. політехніка", Львів. банківський коледж. - Л. : Львів. банківський коледж Нац. банку України, 1998. - 96 с. : рис. - Л-ра: с. 93. - ISBN 966-7330-06-0 : 7.50 грн
УДК
ББК 65.262.10я73
Рубрики: Банківський маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
теорія маркетингу -- теория маркетинга -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- цільові ринки -- целевые рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- стратегії банку -- стратегии банка -- гуртовий ринок -- оптовый рынок
Анотація: Основи банківського маркетингу, характеристика банківських послуг та особливості їх ринкового просування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Захарчук, Олена Василівна; Рим, Надія Никанорівна; Національний банк України; Державний університет "Львівська політехніка"Львівський банківський коледж
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)



    Кльоба, Л. Г.
    Маркетинговий підхід до вдосконалення управління банківською кредитною діяльністю [] / Л. Г. Кльоба // Економіка та держава. - 2016. - N 5. - С. 77-81. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Банківський маркетинг--Україна
   Банківські кредити--Управління--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)