Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку [] / О. Зозульов> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 49-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Бренд--Управління брендами Кл.слова (ненормовані): споживчий ринок Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Гевко, О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи [] / О. Гевко> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 53-57 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка машинобудування Бренд--Управління брендами Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |